14.8 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Maldita Nerea, Andrés Suárez i Sofía Ellar, primeres confirmacions del nou festival Plaza Maravillas

Assistents a un concert

Primers confirmats per al festival ‘Plaza Maravillas’ | Pixabay

Maldita Nerea, Andrés Suárez i Sofía Ellar són els primers artistes confirmats del cartell del nou festival ‘Plaza Maravillas’, que se celebrarà el pròxim 20 de juny en La Marina de València.

 

Produït per ‘Fever’, companyia dedicada al descobriment de plans d’oci, que comptarà amb la col·laboració d”MC Eventos’, el festival «celebrarà l’arribada de l’estiu i aspira a convertir-se en la primera gran festa de l’estació del bon temps i del bon rotllo».

 

Maldita Nerea, Andrés Suárez i Sofía Ellar són els primers que s’apunten a un festival que comptarà amb una oferta «de primer nivell de grups i cantants nacionals que s’aniran comunicant en les pròximes setmanes», avancen els responsables de la cita musical en un comunicat.

 

Les entrades podran adquirir-se a través de www.plazamaravillas.com i l’app de Fever a partir del dia 3 de març. L’empresa ha activat una llista d’espera per a què els usuaris que ho desitgen puguen inscriure’s i rebre una notificació amb les primeres entrades isquen a la venda a un preu especial.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.

Alacant recorda a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

L'Ajuntament ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau. La ciutat ha reafirmat el seu compromís contra l'antisemitisme i la intolerància.