10.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Maldita Nerea, Andrés Suárez i Sofía Ellar, primeres confirmacions del nou festival Plaza Maravillas

Assistents a un concert

Primers confirmats per al festival ‘Plaza Maravillas’ | Pixabay

Maldita Nerea, Andrés Suárez i Sofía Ellar són els primers artistes confirmats del cartell del nou festival ‘Plaza Maravillas’, que se celebrarà el pròxim 20 de juny en La Marina de València.

 

Produït per ‘Fever’, companyia dedicada al descobriment de plans d’oci, que comptarà amb la col·laboració d”MC Eventos’, el festival «celebrarà l’arribada de l’estiu i aspira a convertir-se en la primera gran festa de l’estació del bon temps i del bon rotllo».

 

Maldita Nerea, Andrés Suárez i Sofía Ellar són els primers que s’apunten a un festival que comptarà amb una oferta «de primer nivell de grups i cantants nacionals que s’aniran comunicant en les pròximes setmanes», avancen els responsables de la cita musical en un comunicat.

 

Les entrades podran adquirir-se a través de www.plazamaravillas.com i l’app de Fever a partir del dia 3 de març. L’empresa ha activat una llista d’espera per a què els usuaris que ho desitgen puguen inscriure’s i rebre una notificació amb les primeres entrades isquen a la venda a un preu especial.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut el presumpte autor d’11 robatoris amb força en garatges de Carcaixent

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 30 anys i nacionalitat lituana per 20 fets delictius, 11 robatoris amb força en garatges de Carcaixent. El jutge ha decretat presó provisional sense fiança.

Desmantellat un fals club de fumadors que servia com a punt de venda de droga a l’Alfàs del Pi

La Policia Nacional ha detingut a dos persones de 30 i 32 anys per presumpte tràfic de drogues i pertinença a grup criminal. El local es presentava com a club de fumadors però venia a qualsevol i mancava de llicències.

Avís groc per pluges de fins a 20 l/m² en el litoral nord de València

Aemet manté fins a les 14.00 l'avís groc per pluges intenses en el litoral nord de València després d'un ruixat de 20 l en l'Albufera. El diumenge s'amplia a tota la província amb llindars de 30 l/h i 80 en 12 hores i possibilitat de tempestes amb graníssol.

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants