9.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Maldita Nerea, Andrés Suárez i Sofía Ellar, primeres confirmacions del nou festival Plaza Maravillas

Assistents a un concert

Primers confirmats per al festival ‘Plaza Maravillas’ | Pixabay

Maldita Nerea, Andrés Suárez i Sofía Ellar són els primers artistes confirmats del cartell del nou festival ‘Plaza Maravillas’, que se celebrarà el pròxim 20 de juny en La Marina de València.

 

Produït per ‘Fever’, companyia dedicada al descobriment de plans d’oci, que comptarà amb la col·laboració d”MC Eventos’, el festival «celebrarà l’arribada de l’estiu i aspira a convertir-se en la primera gran festa de l’estació del bon temps i del bon rotllo».

 

Maldita Nerea, Andrés Suárez i Sofía Ellar són els primers que s’apunten a un festival que comptarà amb una oferta «de primer nivell de grups i cantants nacionals que s’aniran comunicant en les pròximes setmanes», avancen els responsables de la cita musical en un comunicat.

 

Les entrades podran adquirir-se a través de www.plazamaravillas.com i l’app de Fever a partir del dia 3 de març. L’empresa ha activat una llista d’espera per a què els usuaris que ho desitgen puguen inscriure’s i rebre una notificació amb les primeres entrades isquen a la venda a un preu especial.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 entra en vigor: quarta en la història

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 ha entrat en vigor i és la quarta en la història valenciana. Manté els comptes aprovats al juny per PP i Vox fins que s'aprove la llei de 2026, amb la segona extensió seguida en esta legislatura.