Confirmen un brot d’11 persones en una residència de la Vall d’Uixó

 

Els brots de coronavirus pareix que continuen a l’ordre del dia en les residències del territori valencià, ja que són diferents les que registren o han registrat casos. L’últim centre en confirmar un nou focus de Covid-19 està situat en la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), amb 11 persones contagiades.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, en la residència hi ha contagiats deu residents i un treballador que han donat positiu en coronavirus. Tots ells són asimptomàtics i de moment cap presenta cap complicació ni dificultat. 

 

En la residència hi ha un total de 32 residents i tots ells ja s’han fet la PCR i ningú més ha donat positiu, a l’igual que la resta del personal, un total de 52 treballadors. Per tant, les 11 persones que han donat positiu estan aïllades de la resta fins que acabe l’aïllament corresponent.

Últimes notícies

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.

Tallada la línia C2 de Rodalia entre Xàtiva i Algemesí per un problema en la catenària

La circulació ferroviària entre Xàtiva i Algemesí està interrompuda per una falta de tensió en la catenària, amb un pla alternatiu per carretera entre Xàtiva i Benifaió.

Nova nit tòrrida a la Comunitat amb mínimes pròximes als 30 graus i humitat del 99 %

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb mínimes que quasi arriben als 30 graus en diverses localitats i una humitat relativa de fins al 99 %, que ha incrementat de manera notable la sensació de basca.

Aemet activa avís taronja per 39 graus i tempestes en l’interior de València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per temperatures de fins a 39 graus i l’avís groc per tempestes i calor en diverses zones de València i Alacant.

Ferran Torres dedica el gol del Mundial a tot Espanya: “Ha sigut de 47 milions de persones”

El valencià Ferran Torres ha assegurat després de marcar en la final del Mundial 2026 que el gol és de tota Espanya i ha recordat les crítiques patides durant el torneig, destacant que el destí estava escrit.

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.