El Consell allargarà les restriccions actuals fins a l’1 de març

 

Demà dijous, 11 de febrer, el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, presidirà una reunió interdepartamental per a analitzar la situació actual del coronavirus en el territori valencià i en ella es plantejarà allargar les actuals restriccions fins a l’1 de març i fer, a partir d’eixe moment, una desescalada progressiva però sense pressa.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, serà a partir de l’1 de març quan el Consell plantege reduir algunes de les restriccions, com posar el toc de queda entre les 23.00 o les 00.00 hores de la nit o tornar a obrir l’hostaleria. Tota esta sèrie de propostes es duran a terme sempre que l’evolució de les dades de la pandèmia siga favorable.

 

Pareix que a on hi ha més debat és en la reobertura de l’hostaleria, ja que mentres alguns es mostren partidaris de què bars i restaurants òbriguen fins a les 17.00 hores en un primer moment, amb limitació d’aforament tant fora com dins, hi ha altres que només aposten perquè estiguen disponibles per al públic només les terrasses.

 

Quant als comerços, pareix que no es plantegen canviar l’horari que hi ha vigent actualment, fins a les 18.00 hores excepte locals essencials.

Últimes notícies

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.

Quatre judicis a València per un intent d’homicidi entre germans, odi LGTBI, estafa i abusos policials

L’Audiència de València jutja la setmana que ve quatre casos greus: un intent d’homicidi entre germans per una herència, un delicte d’odi LGTBI, una presumpta estafa en un torneig de futbol i un cas d’abusos policials.

Pérez Llorca destaca el paper clau dels transportistes en el dia del seu patró

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha agraït als transportistes la seua aportació al 4 % del PIB valencià i als 56.000 llocs de treball que genera el sector, durant la festivitat de Sant Cristòfol organitzada per la FVET a València.

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.