El Consell allargarà les restriccions actuals fins a l’1 de març

 

Demà dijous, 11 de febrer, el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, presidirà una reunió interdepartamental per a analitzar la situació actual del coronavirus en el territori valencià i en ella es plantejarà allargar les actuals restriccions fins a l’1 de març i fer, a partir d’eixe moment, una desescalada progressiva però sense pressa.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, serà a partir de l’1 de març quan el Consell plantege reduir algunes de les restriccions, com posar el toc de queda entre les 23.00 o les 00.00 hores de la nit o tornar a obrir l’hostaleria. Tota esta sèrie de propostes es duran a terme sempre que l’evolució de les dades de la pandèmia siga favorable.

 

Pareix que a on hi ha més debat és en la reobertura de l’hostaleria, ja que mentres alguns es mostren partidaris de què bars i restaurants òbriguen fins a les 17.00 hores en un primer moment, amb limitació d’aforament tant fora com dins, hi ha altres que només aposten perquè estiguen disponibles per al públic només les terrasses.

 

Quant als comerços, pareix que no es plantegen canviar l’horari que hi ha vigent actualment, fins a les 18.00 hores excepte locals essencials.

Últimes notícies

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.

Les temperatures cauen quasi 14 graus en només 24 hores a Alcoi

Les temperatures del migdia han baixat una mitjana de 9,2 graus en només 24 hores a la Comunitat Valenciana, amb un descens excepcional de 13,9 graus a Alcoi, segons Aemet.