13.2 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

El Consell allargarà les restriccions actuals fins a l’1 de març

 

Demà dijous, 11 de febrer, el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, presidirà una reunió interdepartamental per a analitzar la situació actual del coronavirus en el territori valencià i en ella es plantejarà allargar les actuals restriccions fins a l’1 de març i fer, a partir d’eixe moment, una desescalada progressiva però sense pressa.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, serà a partir de l’1 de març quan el Consell plantege reduir algunes de les restriccions, com posar el toc de queda entre les 23.00 o les 00.00 hores de la nit o tornar a obrir l’hostaleria. Tota esta sèrie de propostes es duran a terme sempre que l’evolució de les dades de la pandèmia siga favorable.

 

Pareix que a on hi ha més debat és en la reobertura de l’hostaleria, ja que mentres alguns es mostren partidaris de què bars i restaurants òbriguen fins a les 17.00 hores en un primer moment, amb limitació d’aforament tant fora com dins, hi ha altres que només aposten perquè estiguen disponibles per al públic només les terrasses.

 

Quant als comerços, pareix que no es plantegen canviar l’horari que hi ha vigent actualment, fins a les 18.00 hores excepte locals essencials.

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.