El Consell allargarà les restriccions actuals fins a l’1 de març

 

Demà dijous, 11 de febrer, el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, presidirà una reunió interdepartamental per a analitzar la situació actual del coronavirus en el territori valencià i en ella es plantejarà allargar les actuals restriccions fins a l’1 de març i fer, a partir d’eixe moment, una desescalada progressiva però sense pressa.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, serà a partir de l’1 de març quan el Consell plantege reduir algunes de les restriccions, com posar el toc de queda entre les 23.00 o les 00.00 hores de la nit o tornar a obrir l’hostaleria. Tota esta sèrie de propostes es duran a terme sempre que l’evolució de les dades de la pandèmia siga favorable.

 

Pareix que a on hi ha més debat és en la reobertura de l’hostaleria, ja que mentres alguns es mostren partidaris de què bars i restaurants òbriguen fins a les 17.00 hores en un primer moment, amb limitació d’aforament tant fora com dins, hi ha altres que només aposten perquè estiguen disponibles per al públic només les terrasses.

 

Quant als comerços, pareix que no es plantegen canviar l’horari que hi ha vigent actualment, fins a les 18.00 hores excepte locals essencials.

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.