El Consell Escolar de Godella manté els dies 17 i 18 de març com a festius

 

El Consell Escolar de la localitat de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), baix la presidència de la regidora Teresa Bueso, ha decidit mantindre els dies 17 i 18 de març com a festius després de la reunió mantinguda durant el matí d’este dimarts en la que ha estat representada la comunitat educativa, les associacions de pares i mares de l’alumnat i els sindicats.

 

Després de la compareixença del president de la Generalitat, Ximo Puig, en la que recomanava la modificació dels dies festius de les festes falleres, ja que enguany no se celebraran les festes en honor a Sant Josep, el Consell Escolar de Godella ha decidit, per unanimitat, no modificar la condició de festius dels dies 17 i 18 de març.

 

Teresa Bueso, regidora d’Educació, ha explicat els motius pels que s’ha convocat al Consell Escolar de Godella: «A conseqüència de la situació sanitària originada pel Covid-19 i la recomanació donada pel president Puig, hem convocat el Consell Escolar Municipal, ja que és l’òrgan que decidix els festius escolars del municipi».

 

«Després de la votació oportuna, s’ha decidit mantindre els festius de la Setmana Fallera tal com es va acordar a principis del curs escolar i que l’alumnat no tinga classe durant els dies 17 i 18 de març», ha agregat la regidora.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.