El Consell Escolar de Godella manté els dies 17 i 18 de març com a festius

 

El Consell Escolar de la localitat de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), baix la presidència de la regidora Teresa Bueso, ha decidit mantindre els dies 17 i 18 de març com a festius després de la reunió mantinguda durant el matí d’este dimarts en la que ha estat representada la comunitat educativa, les associacions de pares i mares de l’alumnat i els sindicats.

 

Després de la compareixença del president de la Generalitat, Ximo Puig, en la que recomanava la modificació dels dies festius de les festes falleres, ja que enguany no se celebraran les festes en honor a Sant Josep, el Consell Escolar de Godella ha decidit, per unanimitat, no modificar la condició de festius dels dies 17 i 18 de març.

 

Teresa Bueso, regidora d’Educació, ha explicat els motius pels que s’ha convocat al Consell Escolar de Godella: «A conseqüència de la situació sanitària originada pel Covid-19 i la recomanació donada pel president Puig, hem convocat el Consell Escolar Municipal, ja que és l’òrgan que decidix els festius escolars del municipi».

 

«Després de la votació oportuna, s’ha decidit mantindre els festius de la Setmana Fallera tal com es va acordar a principis del curs escolar i que l’alumnat no tinga classe durant els dies 17 i 18 de març», ha agregat la regidora.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.