16.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

El Consell Escolar de Godella manté els dies 17 i 18 de març com a festius

 

El Consell Escolar de la localitat de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), baix la presidència de la regidora Teresa Bueso, ha decidit mantindre els dies 17 i 18 de març com a festius després de la reunió mantinguda durant el matí d’este dimarts en la que ha estat representada la comunitat educativa, les associacions de pares i mares de l’alumnat i els sindicats.

 

Després de la compareixença del president de la Generalitat, Ximo Puig, en la que recomanava la modificació dels dies festius de les festes falleres, ja que enguany no se celebraran les festes en honor a Sant Josep, el Consell Escolar de Godella ha decidit, per unanimitat, no modificar la condició de festius dels dies 17 i 18 de març.

 

Teresa Bueso, regidora d’Educació, ha explicat els motius pels que s’ha convocat al Consell Escolar de Godella: «A conseqüència de la situació sanitària originada pel Covid-19 i la recomanació donada pel president Puig, hem convocat el Consell Escolar Municipal, ja que és l’òrgan que decidix els festius escolars del municipi».

 

«Després de la votació oportuna, s’ha decidit mantindre els festius de la Setmana Fallera tal com es va acordar a principis del curs escolar i que l’alumnat no tinga classe durant els dies 17 i 18 de març», ha agregat la regidora.

Últimes notícies

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.

Els bombers han realitzat 12 intervencions pel vent a Alacant i es decreten tancaments preventius

El vent ha provocat 12 actuacions dels bombers des de les 7.50 hores i ha motivat tancaments de parcs, jardins i del Castell de Santa Bàrbara. Les autoritats mantenen l'alerta groga i demanen precaució en zones arbrades i costaneres.

Llevant i Elx, urgits per guanyar en el Ciutat

Llevant busca la seua primera victòria a casa i l'Elx el seu primer triomf fora en un dol marcat per la urgència i les baixes. El partit arranca a les 21.00.