El Consell Escolar de Godella manté els dies 17 i 18 de març com a festius

 

El Consell Escolar de la localitat de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), baix la presidència de la regidora Teresa Bueso, ha decidit mantindre els dies 17 i 18 de març com a festius després de la reunió mantinguda durant el matí d’este dimarts en la que ha estat representada la comunitat educativa, les associacions de pares i mares de l’alumnat i els sindicats.

 

Després de la compareixença del president de la Generalitat, Ximo Puig, en la que recomanava la modificació dels dies festius de les festes falleres, ja que enguany no se celebraran les festes en honor a Sant Josep, el Consell Escolar de Godella ha decidit, per unanimitat, no modificar la condició de festius dels dies 17 i 18 de març.

 

Teresa Bueso, regidora d’Educació, ha explicat els motius pels que s’ha convocat al Consell Escolar de Godella: «A conseqüència de la situació sanitària originada pel Covid-19 i la recomanació donada pel president Puig, hem convocat el Consell Escolar Municipal, ja que és l’òrgan que decidix els festius escolars del municipi».

 

«Després de la votació oportuna, s’ha decidit mantindre els festius de la Setmana Fallera tal com es va acordar a principis del curs escolar i que l’alumnat no tinga classe durant els dies 17 i 18 de març», ha agregat la regidora.

Últimes notícies

Gandia es concentra per Ceuta i l’alcalde reclama unitat per damunt de les sigles

L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, ha encapçalat una concentració institucional de suport a Ceuta i ha demanat unitat política per damunt de les sigles i els partidismes, amb serenitat i en defensa de la convivència.

El PP acusa el PSPV d’intentar espantar els valencians perquè no isquen a concentrar-se per Ceuta

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE d’intentar desmotivar i espantar els valencians perquè no acudisquen a les concentracions convocades per la FEMP en suport a Ceuta, i ha qualificat aquestes actuacions de pràctiques mafioses. Pastor també ha criticat la doble condició de Diana Morant com a ministra i candidata a la Generalitat.

El PP rebutja valorar l’escrit de Mazón sobre la DANA perquè són “escrits de part”

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha rebutjat pronunciar-se sobre l’escrit que Carlos Mazón ha enviat al jutjat pel cas de la gestió de la DANA, amb l’argument que el partit no comenta “escrits de part” ni tan sols decisions judicials.

Pérez Llorca defensa que el curs escolar ha de començar amb normalitat malgrat les protestes

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Agost que no veu cap motiu perquè el curs 2026-27 no comence amb normalitat, malgrat les manifestacions convocades per sindicats educatius com STEPV el 12 de setembre.

Pérez Llorca responsabilitza l’Ajuntament de Villena de la retallada en seguretat del MUVI

El president Juanfran Pérez Llorca ha assegurat que la reducció del 70 % del pressupost de seguretat del Museu de Villena és decisió municipal i ha traslladat la solidaritat de la Generalitat al poble per la pèrdua del seu llegat.

Harvey Elliott aposta per tornar el València CF a Europa amb gana i motivació

Harvey Elliott, nou migpunt del València CF cedit pel Liverpool, s'ha marcat el repte d'ajudar l'equip a tornar a Europa i ha fixat entre deu i vint gols o assistències com a exigència personal per a esta temporada.

Etta Eyong rebutja ofertes milionàries i continua al Levante malgrat l’interés del Valencia

El director esportiu del Levante, Héctor Rodas, ha explicat que el club ha rebut ofertes econòmicament molt potents per Etta Eyong, inclosos contactes del Valencia CF, però el davanter camerunés ha decidit quedar-se i lluitar per la permanència.

El Levante recorrerà a la FIFA per a inscriure Akieme fora de termini

El Levante ha anunciat que presentarà un recurs davant la FIFA per a intentar validar la cessió de Sergio Akieme, rebutjada per LaLiga per arribar fora de termini.