El Consell posa 3.506 denúncies per incomplir les mesures de seguretat

 

El Consell ha tramitat en un mes de vigència del règim sancionador de mesures contra la propagació del Covid-19 un total de 3.506 denúncies d’infraccions que afecten  3.257 persones físiques i 249 negocis o establiments.

 

D’eixa manera ho ha anunciat la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo, al final de la reunió que ha mantingut este dimecres amb responsables de l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències per a avaluar les iniciatives que s’han posat en marxa per a frenar la propagació de la malaltia.

 

Només 474 persones reconeixen la infracció

Segons ha explicat, la Generalitat rep al dia unes 150 propostes de sanció imposades per les policies locals, la Unitat Adscrita, el Cos Nacional de Policia i la Guàrdia Civil. Del conjunt de denúncies, el 96% són infraccions lleus imposades a persones que no portaven la mascareta o ho feien de manera incorrecta.

 

A demés, ha incidit, la norma s’ha revelat «com un instrument efectiu per a garantir el compliment de les normes fixades per les autoritats sanitàries». De les 3.257 persones sancionades, 474 han reconegut la infracció i tindran una rebaixa del 40% en l’import de la sanció.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.