Els contagis en residències valencianes baixen un 49% i els morts un 9% en l’última setmana, segons Aerte

 

Els contagis per Covid-19 en les residències valencianes han descendit un 49% i els morts un 8,77% en l’última setmana, mentres que el 59,63% dels centres està lliure de casos, segons l’estudi de la patronal Aerte elaborat a partir de les dades de la Conselleria de Sanitat.

 

D’eixa manera, l’Associació Empresarial de Residències i Servicis a Persones Dependents, ha assenyalat que entre el 12 i el 19 de febrer hi ha hagut 12.555 nous casos positius en el territori valencià enfront dels 19.728 de la setmana passada, el que suposa un descens del 36.36%.

 

Per part seua, en les residències s’han registrat 288 nous casos positius de Covid-19 enfront dels 567 de la setmana passada, cosa que suposa un descens del 49,21% respecte de la setmana anterior. D’esta manera, el descens de casos en residències és quasi tretze punts major que el general de la població.

 

També baixen els brots

A demés, s’han notificat 450 defuncions per coronavirus en el territori valencià enfront dels 604 de la setmana passada, el que suposa un descens del 25,50%.

 

Per part seua, en les residències, el número de morts ha sigut 156 enfront dels 171 de la setmana passada, el que suposa un descens del 8,77% respecte de la setmana anterior. D’eixa forma, la baixada en residències ha sigut tres voltes inferior al general del territori valencià.

 

D’altra banda, les residències amb brots oberts de coronavirus han descendit des del 27 de gener, quan es va conseguir el punt més alt d’aquesta onada amb 195 centres, fins als 132. Això suposa 63 centres menys i un 32,30% de descens, segons les mateixes fonts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.