Els contagis en residències valencianes baixen un 49% i els morts un 9% en l’última setmana, segons Aerte

 

Els contagis per Covid-19 en les residències valencianes han descendit un 49% i els morts un 8,77% en l’última setmana, mentres que el 59,63% dels centres està lliure de casos, segons l’estudi de la patronal Aerte elaborat a partir de les dades de la Conselleria de Sanitat.

 

D’eixa manera, l’Associació Empresarial de Residències i Servicis a Persones Dependents, ha assenyalat que entre el 12 i el 19 de febrer hi ha hagut 12.555 nous casos positius en el territori valencià enfront dels 19.728 de la setmana passada, el que suposa un descens del 36.36%.

 

Per part seua, en les residències s’han registrat 288 nous casos positius de Covid-19 enfront dels 567 de la setmana passada, cosa que suposa un descens del 49,21% respecte de la setmana anterior. D’esta manera, el descens de casos en residències és quasi tretze punts major que el general de la població.

 

També baixen els brots

A demés, s’han notificat 450 defuncions per coronavirus en el territori valencià enfront dels 604 de la setmana passada, el que suposa un descens del 25,50%.

 

Per part seua, en les residències, el número de morts ha sigut 156 enfront dels 171 de la setmana passada, el que suposa un descens del 8,77% respecte de la setmana anterior. D’eixa forma, la baixada en residències ha sigut tres voltes inferior al general del territori valencià.

 

D’altra banda, les residències amb brots oberts de coronavirus han descendit des del 27 de gener, quan es va conseguir el punt més alt d’aquesta onada amb 195 centres, fins als 132. Això suposa 63 centres menys i un 32,30% de descens, segons les mateixes fonts.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.