Els contagis per coronavirus en Espanya han pujat. El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dimarts, 2 de febrer, amb 10.757 casos nous de coronavirus en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja als 2.851.869 contagis.
D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 1.776 defuncions per coronavirus, en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 59.805, 724 més que des de l’última actualització.
Este dimarts, Madrid s’ha convertit en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes hores, amb un total de 3.246. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies també ha sigut la Comunitat Valenciana amb 465 morts, a gran distància de la segona, Andalusia, amb 280.