16 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Baixen els contagis de coronavirus en Espanya durant les últimes 24 hores

 

Este dilluns, 5 d’octubre, el Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització de xifres de coronavirus en Espanya, amb 2.099 casos nous de coronavirus en les últimes hores. Per tant, el total d’infectats espanyols des de què va començar la pandèmia ascendix als 813.412 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 366 defuncions per Covid-19 en els últims 7 dies. Per la seua part, la xifra total de morts és de 32.225, 139 més que des de l’última actualització.

 

La comunitat autònoma d’Aragó és, el territori amb més casos nous notificats per coronavirus. En les últimes hores, Aragó ha registrat 318 nous contagis. Galícia és la segona comunitat amb més casos per Covid-19, amb un total de 260 nous infectats.

 

En el nou informe presentat pel Ministeri, Madrid presenta una xifra molt per davall de la registrada la passada setmana. La capital del país ha notificat 207 nous contagis pel virus.

 

Respecte a les morts, 70 corresponen a Madrid. En segona posició es troba Castella i Lleó, amb 67 defuncions. Li seguïx Andalusia que ha registrat 59 noves víctimes a causa de la pandèmia.

Últimes notícies

Dos edils de Compromís a Borriana passen a no adscrits per discrepàncies ideològiques

Dos regidors de Compromís a Borriana han sigut baixa del partit i han passat a no adscrits per discrepàncies ideològiques. Critiquen la resposta a la DANA i anuncien vot independent.

Dos detinguts en desmantellar un punt de venda de droga en Carrús

Han sigut detingudes dos persones de 25 i 36 anys després de desmantellar un punt de venda a la menuda en Carrús, a Elx. El registre es va saldar amb droga, material de manipulació i diners en efectiu intervinguts.

Tretze persones rescatades d’un hostal després d’un incendi en El Altet (Alacant)

Un incendi iniciat en la recepció d'un hostal del Altet ha obligat a rescatar a 13 persones. Totes han sigut ateses per inhalació de fum en un centre de salut.

Més de 103.000 casos amb protecció policial per violència masclista després de pujar un 2% en un any

Els casos amb protecció policial per violència de gènere han augmentat un 2,1% fins a 103.461 a 31 de gener de 2026. VioGén detecta més menors en risc i 832 ajuntaments amb policia local estan integrats.

Deu comunitats, Ceuta i Melilla en alerta per pluja, neu, vent i onatge; Andalusia, en roig

Deu comunitats i les ciutats de Ceuta i Melilla estan hui en alerta per un episodi de pluges, neu, vent i onatge. Andalusia activa nivell roig per acumulacions excepcionals a Cadis i Màlaga.

Un 25% de l’alumnat recorre a classes particulars i destina quasi 100 euros al mes

Un de cada quatre estudiants a Espanya acudix a reforços, sobretot d'anglés i matemàtiques, amb un gasto mitjà de 97 euros mensuals i major impacte en secundària.

Avís groc en el litoral d’Alacant per vent de força 7 i ones de tres metres

Aemet ha activat l'avís groc en la costa d'Alacant per vent del sud-oest i onatge de fins a 3 metres. El dijous s'amplien els avisos per vent i mar en diverses zones.

Pluges de matinada, vent intens i màximes a l’alça este dimecres en la Comunitat Valenciana

La jornada estarà marcada per cels nuvolosos, ruixats a primeres hores i ratxes fortes a l'interior. La cota de neu pujarà clarament i les màximes repuntaran.