11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Baixen els contagis de coronavirus en Espanya durant les últimes 24 hores

 

Este dilluns, 5 d’octubre, el Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització de xifres de coronavirus en Espanya, amb 2.099 casos nous de coronavirus en les últimes hores. Per tant, el total d’infectats espanyols des de què va començar la pandèmia ascendix als 813.412 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 366 defuncions per Covid-19 en els últims 7 dies. Per la seua part, la xifra total de morts és de 32.225, 139 més que des de l’última actualització.

 

La comunitat autònoma d’Aragó és, el territori amb més casos nous notificats per coronavirus. En les últimes hores, Aragó ha registrat 318 nous contagis. Galícia és la segona comunitat amb més casos per Covid-19, amb un total de 260 nous infectats.

 

En el nou informe presentat pel Ministeri, Madrid presenta una xifra molt per davall de la registrada la passada setmana. La capital del país ha notificat 207 nous contagis pel virus.

 

Respecte a les morts, 70 corresponen a Madrid. En segona posició es troba Castella i Lleó, amb 67 defuncions. Li seguïx Andalusia que ha registrat 59 noves víctimes a causa de la pandèmia.

Últimes notícies

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.