Pugen els contagis durant les últimes 24 hores en Espanya

El Ministeri de Sanitat ha comptabilitzat este dijous, 12 de novembre, fins a 7.759 nous positius per coronavirus en les últimes hores. El número de persones afectades ascendix a 1.437.220 des del començament de la pandèmia.

 

D'altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l'última actualització, el Ministeri ha informat de 1.295 defuncions per Covid-19 en els últims 7 dies. Per la seua part, la xifra total de morts és de 40.461 víctimes.

 

Les zones afectades pel coronavirus que hui sumen més positius són Madrid amb 1.551 casos diagnosticats en el dia previ, seguit de País Basc amb 1.269 i Andalusia amb 717.

 

Respecte a les morts, s'han registrat 218 defuncions en Andalusia en l'última setmana; en Castella i Lleó 176 en els últims set dies i en Aragó 171 víctimes a causa de la pandèmia en l'última setmana.

Últimes notícies

Així funcionen els requisits d’empadronament per a l’abonament transport segons cada comunitat

La limitació de Madrid per a la targeta de transport personal ha reobert el debat sobre si cal estar empadronat per a obtindre l’abonament en cada comunitat autònoma.

Dimarts assolellat i lleuger descens de les màximes al sud d’Alacant

Dimarts l'oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat o ras i un lleuger descens de les temperatures màximes a la mitat sud d'Alacant.

Un jurat popular declara culpables dos acusats d’assassinar i descuartitzar el propietari del pis on vivien

Un jurat popular ha declarat culpables d’homicidi un home i una dona per la mort i el descuartizament del propietari del pis on vivien, al barri de Verge del Carme d’Alacant. La Fiscalia manté la petició de 17 anys de presó per a cadascun, mentres les defenses anuncien recurs.

Un jove es presentada a la comissaria de Burjassot i és detingut per apunyalar mortalment un home

La Policia Nacional ha detingut un jove de 24 anys després que es presentara a la comissaria de Burjassot amb les mans plenes de sang i confessara haver matat un home presumptament apunyalant-lo.

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.