Pugen els contagis durant les últimes 24 hores en Espanya

El Ministeri de Sanitat ha comptabilitzat este dijous, 12 de novembre, fins a 7.759 nous positius per coronavirus en les últimes hores. El número de persones afectades ascendix a 1.437.220 des del començament de la pandèmia.

 

D'altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l'última actualització, el Ministeri ha informat de 1.295 defuncions per Covid-19 en els últims 7 dies. Per la seua part, la xifra total de morts és de 40.461 víctimes.

 

Les zones afectades pel coronavirus que hui sumen més positius són Madrid amb 1.551 casos diagnosticats en el dia previ, seguit de País Basc amb 1.269 i Andalusia amb 717.

 

Respecte a les morts, s'han registrat 218 defuncions en Andalusia en l'última setmana; en Castella i Lleó 176 en els últims set dies i en Aragó 171 víctimes a causa de la pandèmia en l'última setmana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.

Ilia Topuria celebra el rècord de públic del WOW 29 en el Roig Arena

Ilia Topuria es va mostrar emocionat després de reunir més de 14.000 aficionats en el Roig Arena durant el WOW 29, un rècord d'assistència a Espanya que definix com un altre somni fet realitat.

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.