El coronavirus registra més de 5.000 contagiats durant les últimes 24 hores en Espanya

 

Este dimarts, 17 de novembre, el Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització, amb 5.897 casos nous de coronavirus. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la crisi sanitària, puja als 1.510.023.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 1.247 defuncions per Covid-19 en els últims 7 dies. Per la seua part, la xifra total de morts és de 41.688 víctimes.

 

En l’últim informe dels contagis per Covid-19 en Espanya, Catalunya, és de nou la comunitat autònoma amb més casos nous notificats per coronavirus. En les últimes hores, el Ministeri ha notificat 1.407 diagnòstics per la malaltia en este territori. En eixe sentit, Madrid també ha registrat 1.255 infectats pel virus.

 

Respecte a les morts, 202 corresponen a Andalusia. Aragó, per la seua part, notifica 174 víctimes per la pandèmia.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.