Baixen els contagis de coronavirus en Espanya durant les últimes hores

 

L’estabilització de la pandèmia no acaba d’arribar, almenys en l’àmbit nacional. Este dilluns, 18 de gener, el Ministeri de Sanitat ens porta bones notícies, ja que el número de contagiats per coronavirus ha disminuit en les últimes hores.

 

Sanitat ha publicat l’última actualització, amb 7.662 casos nous de coronavirus. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la crisi sanitària, puja als 2.336.451.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 843 defuncions per coronavirus en els últims 7 dies. Per la seua part, la xifra total de morts és de 53.769, més que des de l’última actualització.

 

En l’últim informe dels contagis per Covid-19 en Espanya, Castella i Lleó, és la comunitat autònoma amb més casos nous notificats per coronavirus. En les últimes hores, ha notificat 1.552 diagnòstics per la malaltia. Li seguixen Galicia, amb 949 positius i Catalunya amb 816.

 

Respecte a les morts, 197 corresponen al territori valencià, seguit d’Andalusia, que acumula 106 defuncions.

Últimes notícies

Les crítiques del PP a Zapatero després de la imputació de les seues filles pel cas Plus Ultra

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha assegurat a Alacant que la imputació de les filles de José Luis Rodríguez Zapatero en el cas Plus Ultra el retrata com a persona i polític, i ha vinculat també Pedro Sánchez amb la suposada trama de comissions.

Tellado demana ajornar el congrés del PPCV i prioritzar la gestió de la Generalitat

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha remarcat a Alacant que el congrés del PPCV continua sense data perquè considera que ara s'ha de prioritzar la gestió del Govern de la Generalitat.

La cinquena setmana de vaga mèdica tanca amb xifres enfrontades a la Comunitat Valenciana

La cinquena setmana de vaga de metges i facultatius en la sanitat pública valenciana acaba amb un seguiment del 80 % segons el sindicat mèdic CESM CV i del 7,47 % segons la Conselleria de Sanitat, amb talls de trànsit davant hospitals de València i concentracions en centres d’Alacant.

Un vianant queda ferit greu en ser atropellat a Elx i el conductor fuig sense ajudar-lo

La Policia Local d'Elx ha detingut el conductor d'una furgoneta comercial acusat d'atropellar greument un vianant en el polígon industrial de Las Saladas i abandonar el lloc sense assistir la víctima.

Pedro Cavadas desmunta la felicitat permanent com un engany comercial

El cirurgià valencià Pedro Cavadas alerta a Saragossa que la promesa de felicitat permanent és un engany comercial i defensa assumir el patiment i la vulnerabilitat humana, mentre la psiquiatra Marian Rojas adverteix d’una crisi profunda d’atenció per la hiperestimulació digital.

L’Elx ja té data per a arrancar la pretemporada amb Martín Anselmi

L’Elx ha fixat l’inici de la pretemporada per al dimecres 1 de juliol sota les ordres del nou entrenador, Martín Anselmi, amb treball al Díez Iborra i una concentració a La Finca Resort.

El Valencia Basket busca igualar la final davant un Barça reforçat pel triomf al Roig Arena

El Valencia Basket afronta dissabte el segon partit de la final de la Lliga Endesa davant el Barça al Roig Arena després de perdre en la pròrroga per 112-113 i cedir el factor pista. L’equip de Pedro Martínez confia en la seua capacitat defensiva per frenar Laprovittola i Clyburn i forçar, com a mínim, un quart partit al Palau Blaugrana.

Els canvis en les regles del transvasament Tajo-Segura arrancaran prompte, segons Aagesen

Sara Aagesen assegura que el procés per a canviar les regles d’explotació del transvasament Tajo-Segura s’iniciarà prompte i remarca que es farà amb participació dels agents implicats i criteris tècnics i científics.