13.7 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

El coronavirus registra més de 18.000 contagis durant les últimes 24 hores en Espanya

 

Este dimecres, 20 de gener, el Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització de la situació del coronavirus en Espanya, que apunta que s’han diagnosticat 18.500 nous casos de coronavirus en les últimes hores. 

 

Ara bé, hui este total puja fins als 2.412.318 contagis, que és la xifra total d’infectats des de què va començar la pandèmia.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 1.146 defuncions en Espanya en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 54.637 morts per coronavirus.

 

Este dimecres, Madrid s’ha convertit de nou en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes 24 hores, amb un total de 5.570 nous infectats. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut el territori valencià amb 285 morts.

Últimes notícies

Llibertat amb càrrecs per a un educador de Els Reiets per una suposada agressió sexual a dos jóvens a Alacant

Un educador de Els Reiets ha quedat en llibertat provisional amb càrrecs després de ser detingut per una suposada agressió sexual a dos jóvens. Se li imposa allunyament, prohibició de contacte i compareixences quinzenals, i ha sigut apartat del lloc.

La Fiscalia insistix davant el Suprem a mantindre a Ábalos i a Koldo a la presó per risc de fugida

Anticorrupció ha reiterat davant el Suprem que Ábalos i el seu exasesor Koldo continuen a la presó provisional per risc de fugida davant la proximitat del juí.

La Fiscalia insistix davant el Suprem a mantindre a la presó a Ábalos per risc de fugida

Anticorrupció ha demanat al Suprem mantindre la presó provisional de José Luis Ábalos i Koldo García per risc de fugida davant la proximitat del juí. La Sala resoldrà la setmana vinent.

Etta es presenta al Bernabéu amb el mercat en ebullició i sense marcar des d’octubre

Etta Eyong arriba al Bernabéu amb el Llevant en plena ratxa sense gols des del 26 d'octubre i amb el seu futur agitat pel mercat. Després de la Copa Àfrica, podria tornar a l'onze.

Bussejadors de l’Armada neutralitzen un obús de la Guerra Civil en una platja de Dénia

Un equip especialitzat de l'Armada ha neutralitzat un obús de la Guerra Civil a la platja de Les Albaranas, a Dénia, mitjançant una detonació controlada. L'operació es va coordinar amb forces de seguretat i servicis d'emergència.

El president d’Aena titlla de ‘penós’ el model de l’aeroport de Castelló

El president d'Aena ha qualificat 'penós' el model de Castelló per la seua inversió a fons perdut i el gasto anual de 20 milions. Ha defés una pujada moderada de taxes per a finançar una inversió regulada 4,5 vegades major i ha advertit contra transferències autonòmiques i rebaixes arbitràries.

Sanitat indemnitza amb 155.762 euros la mort d’un pacient pel retard en el seu diagnòstic

Sanitat ha estimat parcialment una reclamació i ha pagat 155.762 euros a la família d'un pacient mort després de demorar-se el seu diagnòstic i tractament. La resolució reconeix retards injustificats i pèrdua d'oportunitat diagnòstica, que fixa en un 34%.

Renovació de 17 milions al campus de la Universitat d’Alacant abans del 50 aniversari

La Universitat d'Alacant destinarà 17 milions enguany a modernitzar el campus de Sant Vicent del Raspeig i preparar la commemoració de 2029. El pla inclou obres en facultats, estabilitat del professorat associat i nous servicis com la Casa dels Estudiants.