10.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

El coronavirus registra més de 6.000 contagis durant les últimes 24 hores en Espanya

 

Este divendres, 20 de novembre, el Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització, amb 6.021 casos nous de coronavirus. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la crisi sanitària, puja als 1.556.730.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 1.341 defuncions per Covid-19 en els últims 7 dies. Per la seua part, la xifra total de morts és de 42.619 víctimes.

 

En l’últim informe dels contagis per Covid-19 en Espanya, Madrid, és de nou la comunitat autònoma amb més casos nous notificats per coronavirus. En les últimes hores, el Ministeri ha notificat 1.131 diagnòstics per la malaltia en la capital d’Espanya. En eixe sentit, Catalunya també ha registrat 832 infectats per la pandèmia.

 

Respecte a les morts, 231 corresponen a Andalusia. Aragó, per la seua part, notifica 178 víctimes per la pandèmia i Castella i Lleó 170 defuncions.

Últimes notícies

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.