22.4 C
València
Dimarts, 21 octubre, 2025

Més de 1.300 contagis per coronavirus durant les últimes 24 hores en Espanya

 

El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dilluns, 22 de març, que apunta que s’han diagnosticat 1.318 nous casos de coronavirus en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja als 3.228.803 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 301 defuncions per coronavirus en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 73.543 morts per Covid-19 des de l’inici de la pandèmia.

 

Este dilluns, el País Basc s’ha convertit en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes hores, amb un total de 278. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut Andalusia, amb 64 morts.

Últimes notícies

0-0 en Mendizorroza: Agirrezabala evita la victòria de l’Alabés

L'Alabés va portar el pes del partit amb ocasions per a Boyé, Toni Martínez i Denis Suárez, però Agirrezabala i el pal van sostindre el 0-0. El València es va replegar i va donar per bo el punt després d'un arreón final local amb una falta de Denis al pal

L’Alabés domina sense premi davant el València: 0-0

L'Esportiu Alabés va portar la iniciativa de principi a fi, però no va poder trencar el 0-0 davant un València sostingut per Julen Aguirrezabala i la fusta. Repartiment de punts en el tancament de la novena jornada de LaLiga EA Sports.

La jutgessa de la DANA demana els vídeos en brut usats per a l’Instagram de Pradas

La instructora del cas per la gestió de la DANA reclama el material original d'un vídeo utilitzat en xarxes per la exconsellera Salomé Pradas i dicta noves actuacions que delimiten el focus de la investigació.

PP i Vox plantegen suprimir el llenguatge inclusiu en Les Corts i fusionar la comissió LGTBi

PP i Vox registren una reforma del reglament de Les Corts que elimina el llenguatge inclusiu i reorganitza comissions, inclosa la LGTBi, que s'integra en un nou òrgan de Família i Igualtat.

Guardiola subratlla el creixement del City i apunta a demostrar-lo davant el Vila-real

En la vespra de la tercera jornada de la Lliga de Campions, Guardiola assegura que el Manchester City progressa i confia a traslladar-ho al partit davant el Vila-real.

Les màximes freguen els 30 graus en diverses zones de la Comunitat Valenciana

El termòmetre va aconseguir o va fregar els 30 graus en diferents localitats, amb ascensos generalitzats excepte en l'interior de València. Aemet preveu una setmana molt càlida, amb els pics el dimecres i el dijous i mínimes per damunt de 20.

Marcelino: el Vila-real s’ha guanyat estos partits i només pensa a guanyar

El tècnic del Vila-real reivindica que l'equip s'ha guanyat jugar davant un campió d'Europa i fixa l'objectiu a sumar la primera victòria del torneig.

Aagesen crida a frenar els atacs a meteorologos després de la dana i demana reforçar les alertes

Aagesen advertix de l'auge de la desinformacion i el negacionismo, sosté que el problema va estar a alertar a la poblacion i anuncia 5 milions al fons SOFF.