Confirmen 3.125 nous contagis de coronavirus en Espanya

Este dimarts, 22 de setembre, Sanitat ha publicat l’última actualització del balanç del coronavirus, amb 3.125 casos nous en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja a 682.267 contagis, 168 més que ahir .

 

D’altra banda, el Ministeri de Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, Sanitat ha anunciat la mort de 468 persones per Covid-19, en els últims 7 dies, 157 defuncions més que des de l’última actualització. Per la seua part, el balanç total és de 30.904, 241 més que des de l’última actualització.

 

Sanitat ha confirmat que Madrid continua sent la comunitat amb més casos positius notificats, amb un total de 953 contagiatsNavarra es convertix en la segona comunitat autònoma amb major número de casos per coronavirus, amb 348 nous positius. La regió amb més morts en els últims 7 díes també ha sigut Madrid, que ha registrat 171 víctimes de la pandèmia, a gran distància de la segona, País Basc, amb 65.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mbappé i Lamine Yamal blinden els seus gestos i noms com a marques esportives

Kylian Mbappé i Lamine Yamal se situen entre els esportistes més actius en el registre i protecció dels seus gestos i noms com a marques, en plena ofensiva contra la pirateria i la falsificació en el sector esportiu.

Concentració a València contra els acomiadaments anunciats per Glovo

Repartidors de Glovo es concentren a València durant les jornades de vaga per a rebutjar el ERE, els acomiadaments previstos i denunciar la deterioració de les seues condicions laborals.

Centenars reclamen a València la fi de l’escalada bèl·lica a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra reunix manifestants en la Plaça de la Verge de València per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Lesió muscular en el aductor esquerre de Tunde preocupa el Llevant

Karrem Tunde, extrem del Llevant, patix una lesió muscular en el aductor llarg esquerre després de ser substituït en l'últim partit de LaLiga davant el Sevilla.

L’Institut de les Dones reclama retirar a Torrent una campanya municipal contra l’avortament

L'Institut de les Dones ha demanat a l'alcaldessa de Torrent que retire una campanya municipal contra l'avortament per considerar que vulnera drets reconeguts i difon un missatge contrari a la llei.

Troben a Sagunt a la menor de 12 anys desapareguda el dia anterior

La Policia Nacional ha localitzat en bon estat a la xiqueta de 12 anys desapareguda a Sagunt el dia anterior, després d'activar-se una alerta de busca i difondre's el seu cas en xarxes socials.

Vila-real i Celta es juguen punts clau en la baralla per Europa

Vila-real i Celta es mesuren en La Ceràmica en un dol directe per les places europees: els locals freguen la Champions i els gallecs apuren les seues opcions.

Controlat un incendi en una planta de reciclatge de vehicles a Sagunt i un altre en una nau de suro a València

Els bombers del Consorci Provincial de València han controlat ràpidament un incendi en una planta de reciclatge de vehicles a Sagunt i un altre en una nau de fabricació de suro a Bonrepòs i Mirambell, els dos sense propagació greu.