Anuncios

Confirmen 3.125 nous contagis de coronavirus en Espanya

Este dimarts, 22 de setembre, Sanitat ha publicat l’última actualització del balanç del coronavirus, amb 3.125 casos nous en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja a 682.267 contagis, 168 més que ahir .

 

D’altra banda, el Ministeri de Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, Sanitat ha anunciat la mort de 468 persones per Covid-19, en els últims 7 dies, 157 defuncions més que des de l’última actualització. Per la seua part, el balanç total és de 30.904, 241 més que des de l’última actualització.

Anuncios

 

Sanitat ha confirmat que Madrid continua sent la comunitat amb més casos positius notificats, amb un total de 953 contagiatsNavarra es convertix en la segona comunitat autònoma amb major número de casos per coronavirus, amb 348 nous positius. La regió amb més morts en els últims 7 díes també ha sigut Madrid, que ha registrat 171 víctimes de la pandèmia, a gran distància de la segona, País Basc, amb 65.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios