Augmenten els contagis de coronavirus en Espanya durant les últimes 24 hores

L’estabilització de la pandèmia no acaba d’arribar, almenys en l’àmbit nacional. Després d’una setmana en la que Espanya pareixia haver conseguit mantindre la xifra de nous positius en 10.000 casos diaris, hui el Ministeri de Sanitat ens porta males notícies.

 

Este divendres, 25 de setembre, Sanitat ha publicat l’última actualització, amb 4.122 casos nous de coronavirus en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la crisi sanitària, puja als 716.481 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 475 defuncions per coronavirus en els últims 7 dies, i 25 víctimes menys que en el balanç d’ahir, 24 de setembre. Per la seua part, la xifra total de morts és de 31.232, 114 més que des de l’última actualització.

 

En l’última actualització dels contagis per Covid-19 en Espanya, Madrid, és un dia més, la comunitat autònoma amb més casos nous notificats per coronavirus. En les últimes hores, la capital d’Espanya ha superat de nou el miler de positius, concretament 1.001 diagnòstics per la malaltia. Li seguixen Aragó, amb 433 positius i Andalusia amb 381.

 

Respecte a les morts, 159 corresponen a Madrid, un número que triplica a la comunitat en segona posició: Andalusia, que acumula 54 defuncions. Castella i Lleó, per la seua part, notifica 51 i Aragó, 39 víctimes de la pandèmia.

Últimes notícies

Fora el burka de la Comissió Europea

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana critica que la Comissió Europea s’haja reunit amb representants del règim talibà d’Afganistan per tractar la deportació de ciutadans afganesos des d’Europa

Vuit quilòmetres d’aturades a l’A-7 a Torrent per unes obres en plena hora punta

Unes obres a l’A-7 en el terme de Torrent han provocat este dilluns al matí vuit quilòmetres de retencions en sentit Barcelona, mentres la resta d’accessos a València registren el trànsit dens habitual.

Calor intens i ruixats puntuals al nord d’Alacant mentre pugen les màximes a València

La Comunitat Valenciana tindrà hui un oratge estable i majoritàriament solejat, amb més calor a València i ruixats aïllats amb tronada al nord d’Alacant a la vesprada.

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.