13.8 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Augmenten els contagis de coronavirus en Espanya durant les últimes 24 hores

L’estabilització de la pandèmia no acaba d’arribar, almenys en l’àmbit nacional. Després d’una setmana en la que Espanya pareixia haver conseguit mantindre la xifra de nous positius en 10.000 casos diaris, hui el Ministeri de Sanitat ens porta males notícies.

 

Este divendres, 25 de setembre, Sanitat ha publicat l’última actualització, amb 4.122 casos nous de coronavirus en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la crisi sanitària, puja als 716.481 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 475 defuncions per coronavirus en els últims 7 dies, i 25 víctimes menys que en el balanç d’ahir, 24 de setembre. Per la seua part, la xifra total de morts és de 31.232, 114 més que des de l’última actualització.

 

En l’última actualització dels contagis per Covid-19 en Espanya, Madrid, és un dia més, la comunitat autònoma amb més casos nous notificats per coronavirus. En les últimes hores, la capital d’Espanya ha superat de nou el miler de positius, concretament 1.001 diagnòstics per la malaltia. Li seguixen Aragó, amb 433 positius i Andalusia amb 381.

 

Respecte a les morts, 159 corresponen a Madrid, un número que triplica a la comunitat en segona posició: Andalusia, que acumula 54 defuncions. Castella i Lleó, per la seua part, notifica 51 i Aragó, 39 víctimes de la pandèmia.

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.