Tornen a baixar els contagis per coronavirus en Espanya: 84 en les últimes 24 hores

 

Els contagis per coronavirus en Espanya han tornat a baixar. El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dilluns, 29 de juny, que apunta que s’han diagnosticat 84 nous casos de coronavirus, 34 menys que ahir. Ara bé, les xifres continuen sense quadrar: mentres que ahir es comptabilitzaven 248.770 casos confirmats, hui este total puja fins als 248.970 contagis (en són 200 més). Este desajust es podria deure a casos no detectats en el dia previ, sinó en dies anteriors, i que no s’havien sumat.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 12 defuncions en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 28.346, tres més que en les últimes 24 hores.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Este dilluns, Andalusia s’ha convertit en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes 24 hores, amb un total de 32. Pel contrari, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies és Madrid, amb 5 morts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València reforça servicis municipals amb un milió d’euros davant la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà amb caràcter urgent a treballadors socials i personal auxiliar per a afrontar la regularització extraordinària de migrants, amb un reforç valorat en més d'un milió d'euros que exigirà finançar al Govern central.

Sarabia confia en un Atlètic competitiu malgrat les baixes i demana a l’Elx la seua millor versió

Eder Sarabia destaca la profunditat de la plantilla de l'Atlètic de Madrid i avisa que, malgrat les baixes i rotacions, l'Elx haurà de mostrar la seua millor versió per a competir en el Martínez Valero.

Llevant i Sevilla es juguen la permanència en el dol de les defenses més golejades

Llevant i Sevilla es mesuren en el Ciutat de València en un partit clau per la permanència entre els dos equips més golejats de LaLiga EA Sports.

Pérez Llorca reclama als sindicats que eviten una vaga educativa al maig pels exàmens

Juanfran Pérez Llorca insta els sindicats d'Educació a no convocar vaga al maig, en considerar que perjudicaria els exàmens finals i l'accés a la universitat.

Detinguts a Alacant i Madrid per estafar a persones majors en caixers amb el metodo de sembra

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens de 39 i 44 anys acusats de cinc estafes a persones majors en caixers d'Alacant, Hellin i diversos municipis de Madrid mitjançant el metodo de sembra.

Vicky Foods eleva la seua facturació a 761 milions en 2025 i frega els 4.200 empleats

Vicky Foods va tancar 2025 amb 761 milions d'euros de facturació, un 9% més, 254.600 tones produïdes i una plantilla de 4.200 persones gràcies al seu impuls internacional i inversions industrials.

Compromís acusa PP i Vox de posar en risc l’horta amb el nou PGOU de València

Compromís denuncia que l'adaptació del PGOU de València al PAT de l'Horta obri la porta a allotjaments turístics i negocis hostalers en sòl protegit, afavorint l'especulació i la turistificación.

València aprovarà a l’abril la ZAS de Russafa que limitarà horaris i noves terrasses

L'Ajuntament de València aprovarà a la fi d'abril la Zona Acústicament Saturada de Russafa, que afectarà 18 carrers i imposarà límits a noves terrasses, llicències i horaris comercials i d'oci nocturn.