El coronavirus registra més de 1.900 contagis durant les últimes hores en Espanya

 

Els contagis per coronavirus en Espanya han baixat en les últimes hores. El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dilluns, 30 de novembre, que apunta que s’han diagnosticat 1.959 nous casos de coronavirus en les últimes 24 hores. 

 

Ara bé, hui este total puja fins als 1.648.187 contagis, que es la xifra total d’infectats des de què va començar la pandèmia.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 943 defuncions en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 45.069.

 

Este dilluns, País Basc s’ha convertit en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes 24 hores, amb un total de 363. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut Andalusia amb 170 morts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell obri diàleg amb Vox per al pressupost i pressiona al Govern pels terminis

El Consell expressa el seu desig d'aprovar com més prompte millor els pressupostos de la Generalitat, anuncia diàleg amb Vox i retrau al Govern central l'incompliment reiterat dels terminis constitucionals.

L’Enforne s’aferra a la seua fortalesa en el Pitiu Rochel per a frenar al Granollers i certificar la salvació

L'Enforne Alacant rep al Fraikin Granollers en el Pitiu Rochel amb la intenció de fer valdre la seua solidesa com a local per a deixar encarrilada la permanència i continuar creixent en la Lliga Asobal.

El Consell i els agents socials activen 421 milions en ajudes per l’impacte de la guerra de l’Iran

La Generalitat i els agents socials pacten un full de ruta amb 27 mesures i 421 milions d'euros per a fer costat a famílies, autònoms i empreses davant la crisi derivada de la guerra de l'Iran.

La jutgessa de la DANA alerta d’una gran demora en retirar quatre funcionàries de la causa

La jutgessa que instruïx la causa de la DANA a Catarroja advertix d'una gran dilació en la investigació després de la decisió de suprimir quatre de les cinc funcionàries assignades al cas des de març de 2025.

Elx i València es juguen alguna cosa més que tres punts en un dol marcat pel descens

Elx i València s'enfronten en un derbi autonòmic marcat per la urgència il·licitana per eixir del descens i el desig che d'allunyar-se definitivament del perill.

Investiguen la mort per arma blanca d’un home de 60 anys en un carrer de Burjassot

La Policia Nacional investiga la mort per arma blanca d'un home de 60 anys trobat a primera hora del matí en un carrer de Burjassot. El Grup d'Homicidis manté oberta la investigació mentres busca l'arma utilitzada.

Morant reconeix que el juí a Ábalos provoca desconfiança i desafecció ciutadana

Diana Morant admet que el juí a José Luis Ábalos i al seu assessor Koldo García alimenta la desconfiança i la desafecció cap a la política, i subratlla que el PSOE els va expulsar de tota responsabilitat quan va detectar indicis d'irregularitats.

La Generalitat mobilitza 421 milions per a ajudar famílies i empreses davant la crisi per la guerra de l’Iran

El Consell pacta amb sindicats i patronal 27 mesures que inclouen ajudes a hipoteques, lloguer, transport, autònoms i finançament bonificat