S’infecta de coronavirus en una festa i contagia al seu iaio, que acaba morint

 

Un home de 80 anys ha mort en l’estat de TexasEstats Units, després de què la seua neta de 20 anys li contagiara el coronavirus sense saber-ho, ja que no presentava símptomes. La jove havia anat a una festa amb amics prèviament i va passar a visitar els seus iaios. Després, els tres van haver de ser ingressats per complicacions en l’UCI de l’Hospital Parkland, a on va ser atesa pel doctor Joseph Chang.

 

La jove va ser intubada i va passar inconscient deu dies, després va despertar i va preguntar pels seus iaios. Va ser en eixe moment quan li van dir que el seu iaio havia mort a causa del Covid-19 només un dia abans.

 

La pèrdua d’un ser estimat, un moment duríssim per a les famílies

Segons el doctor Chang, la taxa de mortalitat del coronavirus en l’hospital a on exercix la medicina és d’aproximadament de l’1%, que és una mitjana «molt inferior a les taxes reportades a nivell nacional». Davant d’això va afegir que a pesar de ser un índex molt baix, això suposa moments dramàtics per a famílies senceres: «Qui és l’1%? Vols ser l’1%? No sé qui serà l’1%. Ningú ho sap», va manifestar el doctor.

 

En este sentit, els experts de l’àmbit de la salut han manifestat la importància de prendre les mesures preventives com ara el distanciament social i quedar-se en casa el màxim possible durant la pandèmia. Estes recomanacions no es proposen només per a evitar contraure el virus, sinó que també per evitar el contagi sobre altres persones, especialment a aquelles que es troben dins del perfil de gent més vulnerable.

 

Desgraciadament, Texas és un dels estats nord-americans que més número d’infeccions i d’hospitalitzacions ha patit amb més rapidesa. El passat 25 de juliol es va reportar 375.845 casos de coronavirus i 4.885 morts a causa del virus. Precisament este mateix dia els contagis que van ser reportats ascendien a 8.112. Segons les dades aportades per la Universitat Johns Hopkins (EUA), s’han registrat en els Estats Units més de 3,3 milions de casos des de l’inici de la pandèmia i un total de 6.146.000 morts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.