S’infecta de coronavirus en una festa i contagia al seu iaio, que acaba morint

Ejemplo de shortcode con estilo
  Un home de 80 anys ha mort en l’estat de Texas, Estats Units, després de què la seua neta de 20 anys li contagiara el coronavirus sense saber-ho, ja que no presentava símptomes. La jove havia anat a una festa amb amics prèviament i va passar a visitar els seus iaios. Després, els tres van haver de ser ingressats per […]

 

Un home de 80 anys ha mort en l’estat de Texas, Estats Units, després de què la seua neta de 20 anys li contagiara el coronavirus sense saber-ho, ja que no presentava símptomes. La jove havia anat a una festa amb amics prèviament i va passar a visitar els seus iaios. Després, els tres van haver de ser ingressats per complicacions en l’UCI de l’Hospital Parkland, a on va ser atesa pel doctor Joseph Chang.

 

La jove va ser intubada i va passar inconscient deu dies, després va despertar i va preguntar pels seus iaios. Va ser en eixe moment quan li van dir que el seu iaio havia mort a causa del Covid-19 només un dia abans.

 

La pèrdua d’un ser estimat, un moment duríssim per a les famílies

Segons el doctor Chang, la taxa de mortalitat del coronavirus en l’hospital a on exercix la medicina és d’aproximadament de l’1%, que és una mitjana «molt inferior a les taxes reportades a nivell nacional». Davant d’això va afegir que a pesar de ser un índex molt baix, això suposa moments dramàtics per a famílies senceres: «Qui és l’1%? Vols ser l’1%? No sé qui serà l’1%. Ningú ho sap», va manifestar el doctor.

 

En este sentit, els experts de l’àmbit de la salut han manifestat la importància de prendre les mesures preventives com ara el distanciament social i quedar-se en casa el màxim possible durant la pandèmia. Estes recomanacions no es proposen només per a evitar contraure el virus, sinó que també per evitar el contagi sobre altres persones, especialment a aquelles que es troben dins del perfil de gent més vulnerable.

 

Desgraciadament, Texas és un dels estats nord-americans que més número d’infeccions i d’hospitalitzacions ha patit amb més rapidesa. El passat 25 de juliol es va reportar 375.845 casos de coronavirus i 4.885 morts a causa del virus. Precisament este mateix dia els contagis que van ser reportats ascendien a 8.112. Segons les dades aportades per la Universitat Johns Hopkins (EUA), s’han registrat en els Estats Units més de 3,3 milions de casos des de l’inici de la pandèmia i un total de 6.146.000 morts.

Últimes notícies

Robinson resol un duel vibrant entre Barça i Valencia Basket (98-94)

El Barça ha superat el Valencia Basket per 98-94 en la jornada 9 de l’Euroliga. Justin Robinson ha anotat nou punts en els últims quatre minuts.

Mor un treballador en caure des de deu metres en una nau de Paterna

Un treballador de 62 anys ha mort després de caure des d’uns deu metres mentre reparava el sostre d’una nau del polígon Fuente del Jarro, a Paterna.

Deu detinguts per incitar disturbis vinculats a Blocus: tres a Valencia

Deu jóvens, quatre menors, han sigut detinguts en 24 hores per incitar disturbis vinculats a Blocus. Tres arrestos s’han practicat a la província de Valencia.

L’Atlético busca pressionar el lideratge al camp del Levante

L’Atlético visita el Levante este dissabte amb sis victòries consecutives i la mirada posada en el lideratge. Julián Alvarez arriba en ratxa golejadora.

Puente revela 170 incidències del sistema LZB durant 2026 i defensa la seua seguretat després de l’accident d’Urda

La tragèdia deixa 69 morts i 13 víctimes identificades, mentre 39 ferits continuen hospitalitzats a Castella-la Manxa, 17 d'ells en unitats de cures intensives

València aprova un pressupost de 1.361 milions per a 2027

El govern municipal de València ha aprovat el projecte de pressupost de 2027, un 8,8 % superior al de l’exercici actual. L’oposició l’ha rebutjat.

La dana de 2024 suma 234 víctimes mortals en la causa judicial

La jutgessa de Catarroja ha elevat a 234 el recompte oficial de víctimes mortals de la dana del 29 d’octubre de 2024. L’últim cas reconegut és el d’un home de Paiporta que va morir després d’una infecció bacteriana.

Castelló proposa 246,7 milions per als comptes provincials de 2027

La Diputació de Castelló debatrà el 3 de novembre un pressupost de 246.698.267,01 euros per a 2027, amb inversions en seguretat, serveis i infraestructures.