S’infecta de coronavirus en una festa i contagia al seu iaio, que acaba morint

 

Un home de 80 anys ha mort en l’estat de TexasEstats Units, després de què la seua neta de 20 anys li contagiara el coronavirus sense saber-ho, ja que no presentava símptomes. La jove havia anat a una festa amb amics prèviament i va passar a visitar els seus iaios. Després, els tres van haver de ser ingressats per complicacions en l’UCI de l’Hospital Parkland, a on va ser atesa pel doctor Joseph Chang.

 

La jove va ser intubada i va passar inconscient deu dies, després va despertar i va preguntar pels seus iaios. Va ser en eixe moment quan li van dir que el seu iaio havia mort a causa del Covid-19 només un dia abans.

 

La pèrdua d’un ser estimat, un moment duríssim per a les famílies

Segons el doctor Chang, la taxa de mortalitat del coronavirus en l’hospital a on exercix la medicina és d’aproximadament de l’1%, que és una mitjana «molt inferior a les taxes reportades a nivell nacional». Davant d’això va afegir que a pesar de ser un índex molt baix, això suposa moments dramàtics per a famílies senceres: «Qui és l’1%? Vols ser l’1%? No sé qui serà l’1%. Ningú ho sap», va manifestar el doctor.

 

En este sentit, els experts de l’àmbit de la salut han manifestat la importància de prendre les mesures preventives com ara el distanciament social i quedar-se en casa el màxim possible durant la pandèmia. Estes recomanacions no es proposen només per a evitar contraure el virus, sinó que també per evitar el contagi sobre altres persones, especialment a aquelles que es troben dins del perfil de gent més vulnerable.

 

Desgraciadament, Texas és un dels estats nord-americans que més número d’infeccions i d’hospitalitzacions ha patit amb més rapidesa. El passat 25 de juliol es va reportar 375.845 casos de coronavirus i 4.885 morts a causa del virus. Precisament este mateix dia els contagis que van ser reportats ascendien a 8.112. Segons les dades aportades per la Universitat Johns Hopkins (EUA), s’han registrat en els Estats Units més de 3,3 milions de casos des de l’inici de la pandèmia i un total de 6.146.000 morts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Desmantellades tres clíniques estètiques il·legals que aplicaven bòtox low cost en vivendes

La Guàrdia Civil ha desmantellat tres clíniques estètiques clandestines en domicilis de Tarragona, València i Alacant que aplicaven bòtox sense control sanitari per 150 euros, molt per davall del preu habitual del mercat.

Hisenda retrau a la Generalitat que rebutge 3.669 milions més per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, defén en el Congrés la proposta de nou model de finançament, que aporta 3.669 milions més a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que la Generalitat la rebutge mentres Compromís denuncia l'infrafinançament històric.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a Alacant a la seua parella admet l’error davant el seu superior

El tècnic de Vivenda que va gestionar en exclusiva els expedients de la promoció pública Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer al seu superior que es va equivocar en adjudicar una de les vivendes a la seua parella. La seua actuació ha destapat un suposat colador en la normativa i ha deslligat una crisi política a Alacant.

Vox veu qüestionables les formes del seu diputat en el Congrés però descarta sancionar-li

Vox reconeix que l'actitud del seu diputat José María Sánchez en el Congrés va ser qüestionable, però descarta sancions o queixes formals i responsabilitza als insults que denuncia des d'altres escons.

La meteoròloga d’À Punt defén que amb millors avisos s’haurien salvat vides en la dana

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló sosté davant la jutgessa que, amb avisos clars i a temps a la població, es podrien haver salvat vides en la dana i critica la tardana activació del Cecopi.

Catalá es declara ansiosa perquè la Fiscalia Anticorrupció demane tota la documentació a l’Ajuntament

María José Catalá assegura que la Fiscalia Anticorrupció encara no ha sol·licitat documentació sobre la recol·locació de personal i es mostra disposada a col·laborar activament per a dissipar qualsevol dubte.

Feijóo acusa el Govern d’ocultar les xifres d’immigrants que es beneficiaran de la regularització

Alberto Núñez Feijóo critica que el Govern no concrete en el Congrés quants immigrants s'acolliran a la regularització extraordinària, mentres la ministra Elma Saiz parla d'unes 500.000 persones com a estimació no oficial.

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i alerta d’un possible col·lapse

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i el president de la Generalitat advertix que l'arribada prevista d'altres 1.900 supera la capacitat del sistema d'acolliment autonòmic. A més, critica el nou decret de regularització del Govern central, al qual acusa de posar en risc els servicis públics i de respondre a interessos electorals.