653 contagis nous i 4 morts per coronavirus en les últimes hores en territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han pujat este dijous, 10 de setembre, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat ha confirmat 653 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, 4 persones han mort en les últimes 24 hores, 1.547 en total.

 

Dels 653 casos nous, 99 s’han diagnosticat en la província de Castelló, 226 en la d’Alacant i 328 en la província de València. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 29.946 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència també és negativa. Ara com ara, continuen ingressades 469 persones, una més que en les últimes hores. D’elles, 71 es troben ingressades en UCI, 4 més que ahir. Respecte de les altes, 443 persones s’han recuperat en les últimes hores i, en total, 30.867 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 55 residències de majors, una més que ahir: 4 en Castelló, 17 en la província d’Alacant i 34 en la de València. A demés, també hi ha casos en 9 residències de persones amb diversitat funcional: 2 en Castelló, 3 en Alacant i 4 en València; i en 5 centre de menors: 1 en Castelló, 3 en Alacant i 1 en València. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari, n’hi ha 7: 0 en Castelló, 2 en la província d’Alacant i 5 en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 29.946

  • Castelló: 9 nous (3.212 en total).
  • Alacant: 226 nous (9.405 en total).
  • València: 328 nous (17.322 en total).
  • Sense assignar: 0 nous (6 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.547

  • Castelló: 0 nous (230 en total).
  • Alacant: 1 nou (532 en total).
  • València: 3 nous (785 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

  • Alacant Hospital General: 1.192 | 359 | 64
  • Alcoi: 608 | 129 | 117
  • Castelló: 1.316 | 411 | 85
  • Dénia: 794 | 392 | 21
  • Elda: 654 | 58 | 57
  • Elx: 781 | 121 | 13
  • Elx – Crevillent: 601 | 90 | 13
  • Gandia: 813 | 330 | 29
  • La Marina Baixa: 1.232 | 201 | 112
  • La Plana: 936 | 108 | 101
  • La Ribera: 919 | 164 | 38
  • Manises: 1.150 | 258 | 70
  • Orihuela: 559 | 142 | 24
  • Requena: 556 | 43 | 77
  • Sagunt: 518 | 107 | 43
  • Sant Joan d’Alacant: 861 | 196 | 46
  • Torrevieja: 809 | 166 | 59
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 1.617 | 334 | 70
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 1.856 | 456 | 89
  • València Dr. Peset: 2.320 | 712 | 80
  • València Hospital General: 2.566 | 695 | 142
  • València La Fe: 2.101 | 470 | 100
  • Vinaròs: 453 | 68 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 820 | 395 | 42

Últimes notícies

Més de 200 platges i cales valencianes lluïxen la Bandera Qualitur 2026 per la seua excel·lència

Turisme Comunitat Valenciana ha concedit la Bandera Qualitur 2026 a 206 platges i cales de 40 municipis, amb especial pes per als destins de la província de València.

Alerten que immigrants en vies de regularitzar-se acaben en CIE i deportats

La xarxa CIES No ha denunciat que persones migrants en procés de regularitzacio extraordinaria han sigut internades en CIE i, en alguns casos, deportades, cosa que consideren una amenaça al seu dret a regularitzar-se.

José María Ángel reclama que la Comissió Mixta avance sense pensar en la foto

L’excomissionat del Govern per a la dana defensa en el Senat que la Comissió Mixta només serà útil si hi ha voluntat real d’avançar i proposa més formació i canvis legals en emergències.

Rafa Mir, condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions, i ha imposat també dos anys de presó a un segon acusat, també futbolista i amic seu. La sentència no és ferma i fixa indemnitzacions econòmiques per a les víctimes.

Sara Sorribes confia a tornar al seu màxim nivell: encara em queda corda

La tenista castellonenca Sara Sorribes assegura que encara li queda corda per a competir al màxim nivell després de la seua retirada temporal i manté com a objectiu tornar a representar Espanya i ser als Jocs de Los Angeles 2028.

Rafa Mir, condemnat a 8 anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

L'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a 8,5 anys de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions. Un segon acusat ha rebut 2 anys de presó i tots dos hauran d'indemnitzar les víctimes amb més de 70.000 euros.

Rafa Mir és condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

La nova campanya ‘En mi silla mando yo’ reivindica l’autonomia real de les persones amb diversitat funcional

Codifiva presentarà divendres en el MuVIM la campanya 'En mi silla mando yo', que defensa l'autonomia de les persones amb discapacitat més enllà de la mobilitat física i reclama un canvi en la mirada social.