268 contagis nous i 12 morts per coronavirus en les últimes hores en territori valencià

Ejemplo de shortcode con estilo
  Este dimarts, 13 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha actualitzat els nous casos de coronavirus en el territori valencià. Sanitat ha determinat que en la Comunitat Valenciana hi ha 268 casos nous de Covid-19 amb proves PCR. Per la seua banda, 12 persones han mort en les últimes 24 hores, 1.702 en total.   Dels 268 casos […]

 

Este dimarts, 13 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha actualitzat els nous casos de coronavirus en el territori valencià. Sanitat ha determinat que en la Comunitat Valenciana hi ha 268 casos nous de Covid-19 amb proves PCR. Per la seua banda, 12 persones han mort en les últimes 24 hores, 1.702 en total.

 

Dels 268 casos nous, 57 s’han diagnosticat en la província de València, 79 en la d’Alacant i 132 en la província de Castelló. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 46.132 casos amb una prova PCR. 

 

Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, ara com ara, continuen ingressades 507 persones. D’elles, 74 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes, 437 persones s’han recuperat en les últimes hores i, en total, 48.922 pacients han superat la malaltia.

 

No obstant això, ara per ara, hi ha casos actius en 27 residències de majors: 2 en Castelló, 9 en la província d’Alacant i 16 en la de València. A demés, també hi ha casos en 4 residències de persones amb diversitat funcional: 1 en Castelló, 1 en Alacant i 2 en València; i en 2 centres de menors: 0 en Castelló, 2 en Alacant i 0 en València. 

 

En referència als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari, n’hi ha 6: 1 en Castelló, 1 en la província d’Alacant i 4 en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 45.271

Castelló: 132 nous (5.079 en total).

Alacant: 79 nous (15.479 en total).

València: 57 nous (25.567 en total).

Sense assignar: 0 nous (7 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.702

Castelló: 1 nou (250 en total).

Alacant: 2 nous (589 en total).

València: 11 nous (863 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

  • Alacant Hospital General: 2.476 | 287 | 69
  • Alcoi: 931 | 96 | 121
  • Castelló: 2.548 | 255 | 93
  • Dénia: 1.370 | 39 | 29
  • Elda: 1.485 | 271 | 60
  • Elx: 1.503 | 274 | 14
  • Elx – Crevillent: 1.153 | 157 | 22
  • Gandia: 1.268 | 91 | 35
  • La Marina Baixa: 1.918 | 79 | 115
  • La Plana: 1.541 | 177 | 112
  • La Ribera: 1.897 | 195 | 43
  • Manises: 1.778 | 114 | 77
  • Orihuela: 1.337 | 219 | 29
  • Requena: 718 | 85 | 78
  • Sagunt: 1.084 | 255 | 46
  • Sant Joan d’Alacant: 1.839 | 190 | 52
  • Torrevieja: 1.387 | 92 | 76
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 2.621 | 234 | 73
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 3.330 | 454 | 101
  • València Dr. Peset: 3.847 | 340 | 87
  • València hospital General: 4.031 | 326 | 155
  • València La Fe: 3.345 | 233 | 116
  • Vinaròs: 704 | 59 | 30
  • Xàtiva – Ontinyent: 1.753 | 220 | 57

Últimes notícies

El combinat valencià sub-12 i el Levante femení regnen en el torneig Tornem!

La selecció masculina valenciana sub-12 s’imposa al Valencia en els penals i l’aleví del Levante femení derrota la selecció autonòmica en la segona edició del torneig ‘Tornem!’ celebrat a Manises.

Dos avisos Es-Alert per fortes pluges en el litoral de València i Alacant

Emergències ha enviat dos missatges Es-Alert per risc extrem de pluges al litoral nord d’Alacant i al sud i interior de València, amb avís roig i taronja i recomanacions de màxima precaució a la ciutadania.

SUS al futbol base de diumenge a València i Alacant per l’alerta roja

La Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana ha suspés tots els partits oficials i amistosos d’este diumenge a València i Alacant per l’alerta roja d’AEMET. A Castelló només es jugaran els encontres que no impliquen desplaçaments des d’altres províncies.

València Basket i UCAM es juguen seguir el ritme dels grans en l’ACB

València Basket rep diumenge l’UCAM Murcia en la quarta jornada de la Lliga Endesa, ambdós amb un balanç d’una victòria i dues derrotes i la necessitat d’enganxar-se al grup capdavanter.

Uribes demana a Tebas que es disculpe amb el Reial Madrid per la seua comparació amb el nazisme

El president del CSD, José Manuel Rodríguez Uribes, considera terrible que Javier Tebas haja comparat Real Madrid TV amb la propaganda nazi i li reclama disculpes públiques al club blanc, a més d’haver ordenat analitzar possibles responsabilitats disciplinàries.

València tancarà parcs i suspendrà les activitats a l’aire lliure per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València suspendrà este diumenge totes les activitats a l’aire lliure, tancarà parcs, jardins i cementeris i reforçarà els servicis d’emergència per l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes i fenòmens costaners.

Mor un home en una planta de formigó de Castalla en bolcar una retroexcavadora

Un treballador de 67 anys ha mort en una planta de formigó de Castalla després de bolcar una retroexcavadora i quedar atrapat. Bombers del parc d'Ibi han acudit a la zona amb diversos mitjans per a atendre l'emergència.

Aemet activa l’avís roig diumenge al sud de València i nord d’Alacant per pluges extremes

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges diumenge al litoral sud de València i al nord d’Alacant, amb acumulats de fins a 300 l/m2 en 24 hores.