21 contagis i cap mort per coronavirus en les últimes hores en el territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han pujat este dijous, 2 de juliol, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 21 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, cap persona ha perdut la vida en les últimes 24 hores, 1.475 en total.

 

Dels 21 casos nous de hui, 16 s’han diagnosticat en València, 2 en Alacant i 3 en Castelló. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 11.619 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència continua sent positiva. Ara com ara, continuen ingressades 52 persones, 1 menys que ahir. D’elles, 5 es troben ingressades en UCI, dos menys que ahir. Respecte de les altes, 101 persones s’han recuperat en les últimes 24 hores i, en total, 16.817 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 7 residències de majors, les mateixes que ahir, —1 en Alacant i 6 en València—. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari en són 4: 1 en Alacant i 3 en València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 11.598 (PCR)

  • València: 6.008
  • Alacant: 3.976
  • Castelló: 1.632
  • 3 no assignats

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.475

  • València: 736
  • Alacant: 512
  • Castelló: 227

 

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 03/07 (Dades a 02/07)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Castelló: 654 | 26 | 83
  • Sagunt: 332 | 1 | 43
  • Requena: 455 | 16 | 78
  • València hospital General: 1.011 | 25 | 134
  • València Dr. Peset: 678 | 20 | 73
  • Alcoi: 394 | 1 | 116
  • Elda: 486 | 6 | 56
  • Orihuela: 131 | 5 | 22
  • Elx – Crevillent: 161 | 1 | 10
  • Vinaròs: 165 | 4 | 30
  • La Plana: 714 | 4 | 101
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 724 | 11 | 86
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 708 | 7 | 63
  • València La Fe: 803 | 13 | 96
  • La Ribera: 499 | 2 | 38
  • Gandia: 200 | 0 | 28
  • Dénia: 196 | 0 | 19
  • Xàtiva – Ontinyent: 255 | 0 | 40
  • La Marina Baixa: 711 | 2 | 111
  • Sant Joan d’Alacant: 497 | 4 | 45
  • Alacant Hospital General: 648 | 1 | 63
  • Elx: 369 | 0 | 12
  • Torrevieja: 383 | 1 | 58
  • Manises: 442 | 4 | 70

Últimes notícies

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.

El València Basket renova a Omari Moore fins a 2027

El València Basket ha ampliat el contracte de l'exterior estatunidenc Omari Moore fins a juny de 2027, després d'una primera temporada destacada en Lliga Endesa i Eurolliga.

El València lliga al migcampista malià Aliou Dieng per a les pròximes temporades

El València incorpora al migcampista malià Aliou Dieng, internacional absolut sense experiència prèvia a Europa, amb un contracte de fins a tres temporades i lliure de traspàs.

El València Basket blinda a Omari Moore amb una renovació fins a 2027

El València Basket amplia el contracte de Omari Moore fins a juny de 2027 després de la seua bona adaptació a l'equip i al bàsquet europeu, amb opció d'eixida cap a la NBA.

Camarero demana esborrar del diari de Les Corts la seua frase sobre les prostitutes

Susana Camarero ha sol·licitat a la Mesa de Les Corts retirar del diari de sessions l'expressió en la qual va afirmar que el Govern està ple de prostitutes, al·legant que estava mal formulada i ja va ser aclarida públicament.

Consum llança més de 2.500 ofertes d’ús d’estiu en la Comunitat Valenciana

Consum reforça la seua plantilla d'estiu amb més de 2.500 contractes en la Comunitat Valenciana i 3.800 en total, amb sous des de 1.400 euros bruts i opció de continuïtat.