10.3 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Vols crear els teus propis emojis de WhatsApp?

WhatsApp és una de les aplicacions de missatgeria més usades a nivell mundial, per aixó volem explicarte  xicotets trucs amb els quals podem posar més al nostre gust la nostra app.

 

Emojis personalitzats

 

Els usuaris de terminals iPhone tenen la possibilitat de posar la seua cara als emojis dels seus missatges des de dins de la pròpia app de WhatsApp. Solament has d’obrir una conversa, prémer sobre la icona de l’emoji que apareixen a la cantonada esquerra inferior i una vegada ací, prémer per a començar un disseny del seu propi avatar.

En Android podràs descarregar una app des de Google Store que permeta el seu disseny com My Emoji, que funciona molt bé en telèfons Samsung.

 

Dictar missatges

 

WhatsApp compta amb l’opció de dictar missatges i no escriure’ls. Tan sols has d’obrir una conversa, fer clic sobre la barra de l’escriptura i prémer damunt de la icona amb forma de micròfon en la part inferior de la pantalla del mòbil.

S’obrirà en eixe moment l’opció de gravador i esta anirà transcrivint totes les paraules que tu li vages dient. També pots posar signes de puntuació i editar el text abans de enviar-lo per WhatsApp.

 

 

Protegeix les teues fotos i les teues converses

 

Si el que vols és que segones o terceres persones no xafardegen els teus missatges, des de WhatsApp faciliten una funcionalitat que permet protegir els missatges. Posar-li contrasenya a l’app farà que persones alienes no puguen accedir a l’aplicació.

En canvi, si el que cerques és protegir les teues imatges en WhatsApp, tan sols has d’obrir l’app i entrar en configuració/ajustes, i una vegada ací, dirigir-te a ‘Dades i emmagatzematge’. Des d’ací podràs trobar opcions sobre l’ús de dades en el terminal i el que seria més útil seria anar entrant en les diferents categories en WhatsApp i activar l’opció mai en les descàrregues automàtiques.

 

Canviar tipus de lletra

 

En cas que vulgues enviar una frase amb lletres en negreta dins de WhatsApp, has d’assegurar-te que el missatge que tinga dos símbols d’asteriscos, al principi i el final. Si vols enviar-ho en cursiva, en comptes d’utilitzar asteriscos hauràs d’utilitzar guions baixos i si el que vols és un missatge ratllat, has de canviar els guions baixos per virgilianes (~).

L’últim cas és si vols canviar el tipus de lletra en WhatsApp, l’únic alternatiu és el monoespaiada, on per a aconseguir-lo has de col·locar tres comes volades a l’inici i al final. (”’_ ´´´). També és possible fer canvis des de la mateixa barra d’escriptura, escriu el text, prem damunt del mateix i selecciona. Després d’això et donaran diverses opcions d’edició.

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.