Vols crear els teus propis emojis de WhatsApp?

WhatsApp és una de les aplicacions de missatgeria més usades a nivell mundial, per aixó volem explicarte  xicotets trucs amb els quals podem posar més al nostre gust la nostra app.

 

Emojis personalitzats

 

Els usuaris de terminals iPhone tenen la possibilitat de posar la seua cara als emojis dels seus missatges des de dins de la pròpia app de WhatsApp. Solament has d’obrir una conversa, prémer sobre la icona de l’emoji que apareixen a la cantonada esquerra inferior i una vegada ací, prémer per a començar un disseny del seu propi avatar.

En Android podràs descarregar una app des de Google Store que permeta el seu disseny com My Emoji, que funciona molt bé en telèfons Samsung.

 

Dictar missatges

 

WhatsApp compta amb l’opció de dictar missatges i no escriure’ls. Tan sols has d’obrir una conversa, fer clic sobre la barra de l’escriptura i prémer damunt de la icona amb forma de micròfon en la part inferior de la pantalla del mòbil.

S’obrirà en eixe moment l’opció de gravador i esta anirà transcrivint totes les paraules que tu li vages dient. També pots posar signes de puntuació i editar el text abans de enviar-lo per WhatsApp.

 

 

Protegeix les teues fotos i les teues converses

 

Si el que vols és que segones o terceres persones no xafardegen els teus missatges, des de WhatsApp faciliten una funcionalitat que permet protegir els missatges. Posar-li contrasenya a l’app farà que persones alienes no puguen accedir a l’aplicació.

En canvi, si el que cerques és protegir les teues imatges en WhatsApp, tan sols has d’obrir l’app i entrar en configuració/ajustes, i una vegada ací, dirigir-te a ‘Dades i emmagatzematge’. Des d’ací podràs trobar opcions sobre l’ús de dades en el terminal i el que seria més útil seria anar entrant en les diferents categories en WhatsApp i activar l’opció mai en les descàrregues automàtiques.

 

Canviar tipus de lletra

 

En cas que vulgues enviar una frase amb lletres en negreta dins de WhatsApp, has d’assegurar-te que el missatge que tinga dos símbols d’asteriscos, al principi i el final. Si vols enviar-ho en cursiva, en comptes d’utilitzar asteriscos hauràs d’utilitzar guions baixos i si el que vols és un missatge ratllat, has de canviar els guions baixos per virgilianes (~).

L’últim cas és si vols canviar el tipus de lletra en WhatsApp, l’únic alternatiu és el monoespaiada, on per a aconseguir-lo has de col·locar tres comes volades a l’inici i al final. (”’_ ´´´). També és possible fer canvis des de la mateixa barra d’escriptura, escriu el text, prem damunt del mateix i selecciona. Després d’això et donaran diverses opcions d’edició.

Últimes notícies

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.