13.5 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Vols crear els teus propis emojis de WhatsApp?

WhatsApp és una de les aplicacions de missatgeria més usades a nivell mundial, per aixó volem explicarte  xicotets trucs amb els quals podem posar més al nostre gust la nostra app.

 

Emojis personalitzats

 

Els usuaris de terminals iPhone tenen la possibilitat de posar la seua cara als emojis dels seus missatges des de dins de la pròpia app de WhatsApp. Solament has d’obrir una conversa, prémer sobre la icona de l’emoji que apareixen a la cantonada esquerra inferior i una vegada ací, prémer per a començar un disseny del seu propi avatar.

En Android podràs descarregar una app des de Google Store que permeta el seu disseny com My Emoji, que funciona molt bé en telèfons Samsung.

 

Dictar missatges

 

WhatsApp compta amb l’opció de dictar missatges i no escriure’ls. Tan sols has d’obrir una conversa, fer clic sobre la barra de l’escriptura i prémer damunt de la icona amb forma de micròfon en la part inferior de la pantalla del mòbil.

S’obrirà en eixe moment l’opció de gravador i esta anirà transcrivint totes les paraules que tu li vages dient. També pots posar signes de puntuació i editar el text abans de enviar-lo per WhatsApp.

 

 

Protegeix les teues fotos i les teues converses

 

Si el que vols és que segones o terceres persones no xafardegen els teus missatges, des de WhatsApp faciliten una funcionalitat que permet protegir els missatges. Posar-li contrasenya a l’app farà que persones alienes no puguen accedir a l’aplicació.

En canvi, si el que cerques és protegir les teues imatges en WhatsApp, tan sols has d’obrir l’app i entrar en configuració/ajustes, i una vegada ací, dirigir-te a ‘Dades i emmagatzematge’. Des d’ací podràs trobar opcions sobre l’ús de dades en el terminal i el que seria més útil seria anar entrant en les diferents categories en WhatsApp i activar l’opció mai en les descàrregues automàtiques.

 

Canviar tipus de lletra

 

En cas que vulgues enviar una frase amb lletres en negreta dins de WhatsApp, has d’assegurar-te que el missatge que tinga dos símbols d’asteriscos, al principi i el final. Si vols enviar-ho en cursiva, en comptes d’utilitzar asteriscos hauràs d’utilitzar guions baixos i si el que vols és un missatge ratllat, has de canviar els guions baixos per virgilianes (~).

L’últim cas és si vols canviar el tipus de lletra en WhatsApp, l’únic alternatiu és el monoespaiada, on per a aconseguir-lo has de col·locar tres comes volades a l’inici i al final. (”’_ ´´´). També és possible fer canvis des de la mateixa barra d’escriptura, escriu el text, prem damunt del mateix i selecciona. Després d’això et donaran diverses opcions d’edició.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.