Vols crear els teus propis emojis de WhatsApp?

WhatsApp és una de les aplicacions de missatgeria més usades a nivell mundial, per aixó volem explicarte  xicotets trucs amb els quals podem posar més al nostre gust la nostra app.

 

Emojis personalitzats

 

Els usuaris de terminals iPhone tenen la possibilitat de posar la seua cara als emojis dels seus missatges des de dins de la pròpia app de WhatsApp. Solament has d’obrir una conversa, prémer sobre la icona de l’emoji que apareixen a la cantonada esquerra inferior i una vegada ací, prémer per a començar un disseny del seu propi avatar.

En Android podràs descarregar una app des de Google Store que permeta el seu disseny com My Emoji, que funciona molt bé en telèfons Samsung.

 

Dictar missatges

 

WhatsApp compta amb l’opció de dictar missatges i no escriure’ls. Tan sols has d’obrir una conversa, fer clic sobre la barra de l’escriptura i prémer damunt de la icona amb forma de micròfon en la part inferior de la pantalla del mòbil.

S’obrirà en eixe moment l’opció de gravador i esta anirà transcrivint totes les paraules que tu li vages dient. També pots posar signes de puntuació i editar el text abans de enviar-lo per WhatsApp.

 

 

Protegeix les teues fotos i les teues converses

 

Si el que vols és que segones o terceres persones no xafardegen els teus missatges, des de WhatsApp faciliten una funcionalitat que permet protegir els missatges. Posar-li contrasenya a l’app farà que persones alienes no puguen accedir a l’aplicació.

En canvi, si el que cerques és protegir les teues imatges en WhatsApp, tan sols has d’obrir l’app i entrar en configuració/ajustes, i una vegada ací, dirigir-te a ‘Dades i emmagatzematge’. Des d’ací podràs trobar opcions sobre l’ús de dades en el terminal i el que seria més útil seria anar entrant en les diferents categories en WhatsApp i activar l’opció mai en les descàrregues automàtiques.

 

Canviar tipus de lletra

 

En cas que vulgues enviar una frase amb lletres en negreta dins de WhatsApp, has d’assegurar-te que el missatge que tinga dos símbols d’asteriscos, al principi i el final. Si vols enviar-ho en cursiva, en comptes d’utilitzar asteriscos hauràs d’utilitzar guions baixos i si el que vols és un missatge ratllat, has de canviar els guions baixos per virgilianes (~).

L’últim cas és si vols canviar el tipus de lletra en WhatsApp, l’únic alternatiu és el monoespaiada, on per a aconseguir-lo has de col·locar tres comes volades a l’inici i al final. (»’_ ´´´). També és possible fer canvis des de la mateixa barra d’escriptura, escriu el text, prem damunt del mateix i selecciona. Després d’això et donaran diverses opcions d’edició.

Últimes notícies

STAS denuncia que el reforç de vigilància forestal arriba massa tard

La secció sindical de STAS en Vaersa a València ha acusat la Generalitat d’improvisar en el reforç de la vigilància forestal, que arriba en ple agost, i ha criticat les condicions laborals dels brigadistes. El sindicat dona suport a la incorporació de 122 efectius però no descarta mobilitzacions ni una possible vaga.

Paterna demana tancar el Parc del Túria i la Vallesa durant l’eclipsi solar

L’Ajuntament de Paterna ha sol·licitat a la Generalitat Valenciana el tancament preventiu del Parc Natural del Túria i de l’entorn de la Vallesa durant l’eclipsi solar del 12 d’agost, davant la previsió d’una elevada afluència de visitants i per risc d’incendis.

Alfondeguilla dedicarà un carrer a Moncofa per l’ajuda en l’incendi de la Vall d’Uixó

Alfondeguilla ha aprovat dedicar l’actual carrer Herrero Tejedor a Moncofa com a agraïment per l’acollida dels evacuats durant l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que va obligar a desallotjar el municipi durant sis dies.

Risc màxim d’incendis en la Comunitat per a la jornada de l’eclipsi solar

La Generalitat ha declarat el nivell 3 de preemergència per risc màxim d’incendis el 12 d’agost, coincidint amb l’eclipsi solar, amb el tancament de nombrosos parcs naturals i fortes restriccions a l’ús del foc i a les acampades.

Compromís exigix que Pérez Llorca explique en Les Corts l’acollida de menors migrants

Compromís ha sol·licitat la compareixença urgent de Juanfran Pérez Llorca i Elena Albalat en la Diputació Permanent per a explicar els recursos que la Generalitat destina a l’acollida de menors migrants no acompanyats. El grup critica la posició de Vox i reclama que la Comunitat Valenciana complisca la normativa i actue amb humanitat.

Educació crea quasi 4.800 places d’FP en empresa a la Comunitat Valenciana

Educació ha impulsat 4.765 places de Formació en Empresa per al curs 2025-2026 a la Comunitat Valenciana, per a reforçar el vincle entre FP i mercat laboral. El pla es basa en quasi 1.800 empreses prospectades i informes per a planificar l’oferta de 2026-2027.

Compromís alerta d’un col·lapse “alarmant” en l’empadronament especial a València

Compromís per València denuncia un col·lapse administratiu en l’empadronament especial que deixa milers de persones sense accés a sanitat, educació o ajudes socials. El grup acusa el govern municipal de convertir el padró en “un mur” per a persones sense llar, migrants i veïns en vivenda precària.

PSPV i Compromís exigixen a la Generalitat arxivar definitivament el macroabocador de Zarra

PSPV-PSOE i Compromís han demanat a la Generalitat que retire i arxive de manera definitiva el macroabocador projectat a Zarra, davant el rebuig generalitzat al Valle de Ayora-Cofrentes.
FILMOTECA D'ESTIU