Vols crear els teus propis emojis de WhatsApp?

WhatsApp és una de les aplicacions de missatgeria més usades a nivell mundial, per aixó volem explicarte  xicotets trucs amb els quals podem posar més al nostre gust la nostra app.

 

Emojis personalitzats

 

Els usuaris de terminals iPhone tenen la possibilitat de posar la seua cara als emojis dels seus missatges des de dins de la pròpia app de WhatsApp. Solament has d’obrir una conversa, prémer sobre la icona de l’emoji que apareixen a la cantonada esquerra inferior i una vegada ací, prémer per a començar un disseny del seu propi avatar.

En Android podràs descarregar una app des de Google Store que permeta el seu disseny com My Emoji, que funciona molt bé en telèfons Samsung.

 

Dictar missatges

 

WhatsApp compta amb l’opció de dictar missatges i no escriure’ls. Tan sols has d’obrir una conversa, fer clic sobre la barra de l’escriptura i prémer damunt de la icona amb forma de micròfon en la part inferior de la pantalla del mòbil.

S’obrirà en eixe moment l’opció de gravador i esta anirà transcrivint totes les paraules que tu li vages dient. També pots posar signes de puntuació i editar el text abans de enviar-lo per WhatsApp.

 

 

Protegeix les teues fotos i les teues converses

 

Si el que vols és que segones o terceres persones no xafardegen els teus missatges, des de WhatsApp faciliten una funcionalitat que permet protegir els missatges. Posar-li contrasenya a l’app farà que persones alienes no puguen accedir a l’aplicació.

En canvi, si el que cerques és protegir les teues imatges en WhatsApp, tan sols has d’obrir l’app i entrar en configuració/ajustes, i una vegada ací, dirigir-te a ‘Dades i emmagatzematge’. Des d’ací podràs trobar opcions sobre l’ús de dades en el terminal i el que seria més útil seria anar entrant en les diferents categories en WhatsApp i activar l’opció mai en les descàrregues automàtiques.

 

Canviar tipus de lletra

 

En cas que vulgues enviar una frase amb lletres en negreta dins de WhatsApp, has d’assegurar-te que el missatge que tinga dos símbols d’asteriscos, al principi i el final. Si vols enviar-ho en cursiva, en comptes d’utilitzar asteriscos hauràs d’utilitzar guions baixos i si el que vols és un missatge ratllat, has de canviar els guions baixos per virgilianes (~).

L’últim cas és si vols canviar el tipus de lletra en WhatsApp, l’únic alternatiu és el monoespaiada, on per a aconseguir-lo has de col·locar tres comes volades a l’inici i al final. (»’_ ´´´). També és possible fer canvis des de la mateixa barra d’escriptura, escriu el text, prem damunt del mateix i selecciona. Després d’això et donaran diverses opcions d’edició.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.