Els hotels de Benidorm tanquen en la tardor per la crisi del coronavirus

Benidorm està vivint un dels seus pitjors moments a conseqüència de la pandèmia del coronavirus. Per primera volta en la seua història, la ciutat de la comarca de la Marina Baixa (Alacant) s’ha vist obligada a tancar els seus hotels, ja que viuen principalment del turisme britànic.

Tal com han informat fonts hoteleres, «dels 142 hotels que té Benidorm només una quinzena quedaran oberts en setembre». A pesar de què el mes d’agost ha anat millor del que esperaven amb un 63% d’ocupació, les previsions són nefastes.

 

El turisme de tardor és sobretot de persones majors, jubilats o pensionistes, «que optarà per retardar vacacions per a quan hi haja vacuna o una situació sanitària més controlada». «A demés, falta per saber la decisió del Imserso sobre els viatges de les persones de la tercera edat, que creguem que no ha organitzat viatges enguany pel número de contagis diaris que ara té Espanya», han assenyalat estes fonts.

 

Per últim, expliquen que «dels 38.000 llits que normalment oferix Benidorm durant la tardor i l’hivern, la tercera edat ocupa habitualment 6.000 llits, xifra que no creguem que es conseguisca esta temporada», han conclòs.

Últimes notícies

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.