Els hotels de Benidorm tanquen en la tardor per la crisi del coronavirus

Benidorm està vivint un dels seus pitjors moments a conseqüència de la pandèmia del coronavirus. Per primera volta en la seua història, la ciutat de la comarca de la Marina Baixa (Alacant) s’ha vist obligada a tancar els seus hotels, ja que viuen principalment del turisme britànic.

Tal com han informat fonts hoteleres, «dels 142 hotels que té Benidorm només una quinzena quedaran oberts en setembre». A pesar de què el mes d’agost ha anat millor del que esperaven amb un 63% d’ocupació, les previsions són nefastes.

 

El turisme de tardor és sobretot de persones majors, jubilats o pensionistes, «que optarà per retardar vacacions per a quan hi haja vacuna o una situació sanitària més controlada». «A demés, falta per saber la decisió del Imserso sobre els viatges de les persones de la tercera edat, que creguem que no ha organitzat viatges enguany pel número de contagis diaris que ara té Espanya», han assenyalat estes fonts.

 

Per últim, expliquen que «dels 38.000 llits que normalment oferix Benidorm durant la tardor i l’hivern, la tercera edat ocupa habitualment 6.000 llits, xifra que no creguem que es conseguisca esta temporada», han conclòs.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU