Els hotels de Benidorm tanquen en la tardor per la crisi del coronavirus

Benidorm està vivint un dels seus pitjors moments a conseqüència de la pandèmia del coronavirus. Per primera volta en la seua història, la ciutat de la comarca de la Marina Baixa (Alacant) s’ha vist obligada a tancar els seus hotels, ja que viuen principalment del turisme britànic.

Tal com han informat fonts hoteleres, «dels 142 hotels que té Benidorm només una quinzena quedaran oberts en setembre». A pesar de què el mes d’agost ha anat millor del que esperaven amb un 63% d’ocupació, les previsions són nefastes.

 

El turisme de tardor és sobretot de persones majors, jubilats o pensionistes, «que optarà per retardar vacacions per a quan hi haja vacuna o una situació sanitària més controlada». «A demés, falta per saber la decisió del Imserso sobre els viatges de les persones de la tercera edat, que creguem que no ha organitzat viatges enguany pel número de contagis diaris que ara té Espanya», han assenyalat estes fonts.

 

Per últim, expliquen que «dels 38.000 llits que normalment oferix Benidorm durant la tardor i l’hivern, la tercera edat ocupa habitualment 6.000 llits, xifra que no creguem que es conseguisca esta temporada», han conclòs.

Últimes notícies

Les noves empreses en la Comunitat Valenciana creixen un 14,9 % al juliol i arriben a 1.549

La Comunitat Valenciana ha registrat al juliol 1.549 noves societats mercantils, un increment anual del 14,9 %, el tercer més alt d’Espanya, mentres les dissolucions han arribat a 139.

Els viatgers del transport urbà pugen un 3 % en la Comunitat Valenciana al juliol

El transport urbà per autobús i metro en la Comunitat Valenciana ha crescut un 3 % al juliol, fins als 16,9 milions de viatgers, segons l’INE. A Espanya, el transport públic també augmenta, tot i la caiguda del ferrocarril de llarga distància.

Detingut a Torrevella un fugititu reclamat per homicidi a Alemanya

La Guàrdia Civil ha detingut en una urbanització de Torrevella un home de 43 anys, de nacionalitat romanesa, reclamat a Alemanya per un possible homicidi i amb ordres judicials pendents a Espanya.

Pluges intenses de setembre descarreguen al sud de València i nord d’Alacant

Pluges fortes típiques de setembre han descarregat esta matinada i este matí al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb fins a 40 litres per hora en alguns punts, encara que les tempestes ja s’han dissipat.

La indústria valenciana accelera en juliol amb un creixement del 4 %

La producció industrial ha augmentat en juliol un 4 % a la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana estatal, que s’ha quedat en un 2,6 %. El fort descens dels béns de consum durador ha llastat el conjunt d’Espanya, tot i l’augment de l’energia.

Aemet alerta de ruixats molt forts i pedra gran al litoral sud este dijous

Aemet ha pronosticat per a este dijous ruixats molt forts amb tronades i granís gran al litoral sud de la Comunitat Valenciana a primeres hores del dia, amb núvols que s’aniran trencant i temperatures a la baixa en moltes zones.

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.