11 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

Els hotels de Benidorm tanquen en la tardor per la crisi del coronavirus

Benidorm està vivint un dels seus pitjors moments a conseqüència de la pandèmia del coronavirus. Per primera volta en la seua història, la ciutat de la comarca de la Marina Baixa (Alacant) s’ha vist obligada a tancar els seus hotels, ja que viuen principalment del turisme britànic.

Tal com han informat fonts hoteleres, «dels 142 hotels que té Benidorm només una quinzena quedaran oberts en setembre». A pesar de què el mes d’agost ha anat millor del que esperaven amb un 63% d’ocupació, les previsions són nefastes.

 

El turisme de tardor és sobretot de persones majors, jubilats o pensionistes, «que optarà per retardar vacacions per a quan hi haja vacuna o una situació sanitària més controlada». «A demés, falta per saber la decisió del Imserso sobre els viatges de les persones de la tercera edat, que creguem que no ha organitzat viatges enguany pel número de contagis diaris que ara té Espanya», han assenyalat estes fonts.

 

Per últim, expliquen que «dels 38.000 llits que normalment oferix Benidorm durant la tardor i l’hivern, la tercera edat ocupa habitualment 6.000 llits, xifra que no creguem que es conseguisca esta temporada», han conclòs.

Últimes notícies

Sara Sorribes torna amb una sòlida victòria després de set mesos d’aturada

La castellonenca va tornar amb un 6-2 i 6-3 davant Gabriela Ce en el WTA 125 de Pujol després d'una aturada de més de set mesos per salut mental. Jugarà octaus el dimecres.

Tempestes de curta duració deixen 11,6 l/m² en una hora a Vilamarxant (València)

La Comunitat Valenciana registra tempestes breus i intenses amb abundant aparell elèctric i moviment de nord a sud. Vilamarxant suma 11,6 l/m² en una hora

Merino retrau al Govern reduir el CPFF a un instrument al seu servici

Ruth Merino ha criticat que el CPFF s'haja centrat en objectius d'estabilitat i no en la reforma del sistema de finançament. Ha exigit un fons transitori i claredat sobre el extraFLA per a evitar que la Comunitat Valenciana seguisca en desavantatge.

Mazón lamenta després de la seua compareixença en el Congrés: ‘M’hauria agradat poder parlar més i millor’

El president en funcions ha assenyalat que li hauria agradat parlar més i millor després de quasi quatre hores de preguntes en la comissió que investiga la DANA. Ha defés que va actuar amb la informació disponible i ha acusat la Confederació Hidrològica del Xúquer d'avisar tard.

València Basket celebrarà la seua junta d’accionistes en el Roig Arena l’11 de desembre

El club va convocar la junta per a l'11 de desembre en el Roig Arena, on presentarà els comptes d'un exercici marcat pel trasllat. En l'orde del dia figura la ratificació de contractes amb Licampa 1617.

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.

Morant acusa a Mazón de no prendre’s de debò la dana i qüestiona la renúncia a l’escorta

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón de no prendre's de debò la dana en renunciar a l'escorta i desconnectar-se. Sumar i PSOE han demanat responsabilitats.

La jutgessa de la DANA a València incorpora gravacions del Cecopi i cita a la directora general de la Secretaria del Gabinet del President

La investigació sobre la gestió de la DANA a València incorpora les gravacions del 29 d'octubre en el Cecopi i cita com a testimoni a Pilar Montes. La jutgessa emet sis actuacions, desestima recursos i demana dades sobre dos defuncions per a decidir si són víctimes.