Els hotels de Benidorm tanquen en la tardor per la crisi del coronavirus

Benidorm està vivint un dels seus pitjors moments a conseqüència de la pandèmia del coronavirus. Per primera volta en la seua història, la ciutat de la comarca de la Marina Baixa (Alacant) s’ha vist obligada a tancar els seus hotels, ja que viuen principalment del turisme britànic.

Tal com han informat fonts hoteleres, «dels 142 hotels que té Benidorm només una quinzena quedaran oberts en setembre». A pesar de què el mes d’agost ha anat millor del que esperaven amb un 63% d’ocupació, les previsions són nefastes.

 

El turisme de tardor és sobretot de persones majors, jubilats o pensionistes, «que optarà per retardar vacacions per a quan hi haja vacuna o una situació sanitària més controlada». «A demés, falta per saber la decisió del Imserso sobre els viatges de les persones de la tercera edat, que creguem que no ha organitzat viatges enguany pel número de contagis diaris que ara té Espanya», han assenyalat estes fonts.

 

Per últim, expliquen que «dels 38.000 llits que normalment oferix Benidorm durant la tardor i l’hivern, la tercera edat ocupa habitualment 6.000 llits, xifra que no creguem que es conseguisca esta temporada», han conclòs.

Últimes notícies

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.

El rector de la UV reclama finançament suficient per a garantir una universitat pública equitativa

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, defensa que la universitat pública necessita finançament suficient, planificació a llarg termini i més participació en les decisions polítiques per a garantir una societat més justa i equitativa.

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.

Dissabte amb calor extrema i tempestes fortes a la vesprada a l’interior de València

Les màximes tornen a ser molt altes a l’interior de València i sud d’Alacant este dissabte, amb tempestes fortes de vesprada i pols en suspensió. Diumenge s’esperen ruixats i tronades fortes o molt fortes a la província de València.

El FIB aguanta la calor i es rendix a l’indie amb The Kooks i Kaiser Chiefs

La segona jornada del FIB 2026 ha omplit Benicàssim d’indie britànic amb The Kooks i Kaiser Chiefs, i ha confirmat l’empenta de les bandes estatals malgrat la forta calor.

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.