CSIF insta a Sanitat a que explique els protocols a seguir per a la vacunació

 

El sindicat CSIF ha demanat a la Conselleria de Sanitat, durant la reunió del Consell de Salut valencià celebrat este dimarts, al fet que explique la logística i els protocols que ha establit per a la vacunació contra el Covid-19 a partir del pròxim diumenge.

 

La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF) ha lamentat en un comunicat que «a escassos dies de l’inici, ja que el Ministeri de Sanitat va anunciar que començaria el diumenge 27, no han comunicat un sol detall sobre el pla de vacunació». Ha recalcat que tant treballadors com usuaris necessiten «informació clara i ràpida», ja que «el temps resulta fonamental, igual que l’organització i coordinació dels professionals per a l’administració de la vacuna».

 

El CSIF ha considerat fonamental la planificació, «de manera que existisca una dotació suficient de professionals sanitaris per a l’administració de la vacuna i un espai condicionat específicament en centres per a la seua recepció i emmagatzematge». No obstant això, la central sindical ha lamentat que a 22 de desembre no es dispose d’«una sola directriu per escrit del procés de vacunació».

 

El sindicat ha instat a Conselleria, en la reunió celebrada este dimarts, «la segona del Consell de Salut enguany tot i la gravetat de la situació sanitària, al fet que aplique la màxima transparència». També ha expressat el seu malestar per la falta de dades, de personal de la sanitat contagiat, el retard a subministrar-los, de la saturació en les UCI o de l’aparició de brots.

Anuncios

Últimes notícies

Una oceanògrafa valenciana, entre els espanyols del creuer amb possible brot de hantavirus

L'oceanògrafa valenciana Aitana Forcén-Vázquez és una de les catorze persones espanyoles que viatgen en el creuer amb un possible brot de hantavirus que ha causat tres morts a l'Atlàntic Sud, mentres Espanya i l'OMS coordinen l'assistència.

La jutgessa de la DANA demana a la Fiscalia que aclarisca si les perquisicions afecten a Mazón

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA reclama a la Fiscalia que precise si vol mantindre o anul·lar unes diligències que, en la pràctica, podrien suposar investigar a Carlos Mazón.

Alacant deté el trasllat de la Torre Placia després d’aflorar restes arqueològiques

L'Ajuntament d'Alacant ha suspés temporalment les obres de trasllat de la Torre Placia després de localitzar una escala de caragol original i diversos murs històrics no previstos en el projecte inicial.

València inaugura el primer centre municipal veterinari per a colònies felines d’Espanya

València ha inaugurat el primer centre municipal d'Espanya dedicat en exclusiva a l'esterilització, atenció i cura dels més de 22.000 gats comunitaris que viuen a la ciutat.

La Comunitat Valenciana eleva un 5,9% l’arribada de turistes internacionals i el gasto creix un 4,7% fins a març

La Comunitat Valenciana rep 2,25 milions de turistes internacionals fins a març, un 5,9% més, i aconseguix un gasto de 2.872 milions, mentres Espanya marca nous rècords trimestrals i al març.

La Copa Faulconbridge inicia etapa com Challenger 175 i es prepara per al comiat de Baptista i Zapata

La Copa Faulconbridge estrena categoria ATP Challenger 175 i nova data en el Club de Tenis València, en una edició marcada pel comiat de Roberto Bautista i Bernabé Zapata.

OceanFest torna a València amb una edició dedicada als ecosistemes polars

El Oceanogràfic de València celebra del 18 al 24 de maig la quarta edició de OceanFest, un festival que posa el focus en els ecosistemes polars amb art, divulgació i tallers familiars.

El València Basket es juga la vida en l’Eurolliga en la pista del Panathinaikos

El València Basket visita la pista del Panathinaikos obligat a guanyar per a seguir amb opcions en els quarts de final de l'Eurolliga, després de dos ajustes derrotes en el Roig Arena.