CSIF insta a Sanitat a que explique els protocols a seguir per a la vacunació

 

El sindicat CSIF ha demanat a la Conselleria de Sanitat, durant la reunió del Consell de Salut valencià celebrat este dimarts, al fet que explique la logística i els protocols que ha establit per a la vacunació contra el Covid-19 a partir del pròxim diumenge.

 

La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF) ha lamentat en un comunicat que «a escassos dies de l’inici, ja que el Ministeri de Sanitat va anunciar que començaria el diumenge 27, no han comunicat un sol detall sobre el pla de vacunació». Ha recalcat que tant treballadors com usuaris necessiten «informació clara i ràpida», ja que «el temps resulta fonamental, igual que l’organització i coordinació dels professionals per a l’administració de la vacuna».

 

El CSIF ha considerat fonamental la planificació, «de manera que existisca una dotació suficient de professionals sanitaris per a l’administració de la vacuna i un espai condicionat específicament en centres per a la seua recepció i emmagatzematge». No obstant això, la central sindical ha lamentat que a 22 de desembre no es dispose d’«una sola directriu per escrit del procés de vacunació».

 

El sindicat ha instat a Conselleria, en la reunió celebrada este dimarts, «la segona del Consell de Salut enguany tot i la gravetat de la situació sanitària, al fet que aplique la màxima transparència». També ha expressat el seu malestar per la falta de dades, de personal de la sanitat contagiat, el retard a subministrar-los, de la saturació en les UCI o de l’aparició de brots.

Últimes notícies

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.

València estrena un gran mural de Luis de la Fuente després de ser vandalitzat a Barcelona

La façana del Centre Municipal de Persones Majors de Montolivet exhibix ja un mural de grans dimensions de Luis de la Fuente, reproducció de l’obra que va ser vandalitzada a Barcelona després del títol mundial d’Espanya.

El nou Hospital General de Castelló complix terminis i manté l’estrena per a 2026

Els tràmits del nou Hospital General Universitari de Castelló avancen segons el calendari i Sanitat preveu notícies positives prompte. El centre multiplicarà quiròfans, UCI i habitacions individuals respecte a l’actual hospital.

Santa Bàrbara decreta dos dies de dol per la mort d’un bebé de 18 mesos

Santa Bàrbara ha decretat dos dies de dol per la mort d’un bebé de 18 mesos, després de trobar els seus restes en una vivenda i detindre els pares a València acusats d’homicidi. El cas ha commocionat el municipi, que descriu la família com aparentment integrada i sense senyals evidents de risc.

Pérez Llorca acusa Sánchez de impedir un finançament just per a les autonomies

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Polop que el nou model de finançament autonòmic que impulsa el Govern central és incompatible amb Pedro Sánchez i només busca, segons ell, contentar l’independentisme català. També ha denunciat que totes les autonomies han vist rebutjades les seues al·legacions tècniques i que els valencians han sigut castigats en finançament i infraestructures.