CSIF insta a Sanitat a que explique els protocols a seguir per a la vacunació

 

El sindicat CSIF ha demanat a la Conselleria de Sanitat, durant la reunió del Consell de Salut valencià celebrat este dimarts, al fet que explique la logística i els protocols que ha establit per a la vacunació contra el Covid-19 a partir del pròxim diumenge.

 

La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF) ha lamentat en un comunicat que «a escassos dies de l’inici, ja que el Ministeri de Sanitat va anunciar que començaria el diumenge 27, no han comunicat un sol detall sobre el pla de vacunació». Ha recalcat que tant treballadors com usuaris necessiten «informació clara i ràpida», ja que «el temps resulta fonamental, igual que l’organització i coordinació dels professionals per a l’administració de la vacuna».

 

El CSIF ha considerat fonamental la planificació, «de manera que existisca una dotació suficient de professionals sanitaris per a l’administració de la vacuna i un espai condicionat específicament en centres per a la seua recepció i emmagatzematge». No obstant això, la central sindical ha lamentat que a 22 de desembre no es dispose d’«una sola directriu per escrit del procés de vacunació».

 

El sindicat ha instat a Conselleria, en la reunió celebrada este dimarts, «la segona del Consell de Salut enguany tot i la gravetat de la situació sanitària, al fet que aplique la màxima transparència». També ha expressat el seu malestar per la falta de dades, de personal de la sanitat contagiat, el retard a subministrar-los, de la saturació en les UCI o de l’aparició de brots.

Últimes notícies

Grimaldo, orgullós dels reconeixements i amb ganes d’anar a València

Alejandro Grimaldo, jugador de l’Atlético de Madrid i campió del món, assegura que té moltes ganes d’anar a València per arreplegar els homenatges i reconeixements que ha rebut, tot i el seu exigent calendari. El valencià valora els premis com un orgull enorme i confia que el València CF torne prompte a lluitar pels títols.

El regidor de Vox Juanma Badenas haurà de declarar investigat per entrar en la seu d’un sindicat

El Jutjat d’Instrucció 1 de València ha citat el 14 de gener el regidor Juanma Badenas (Vox) i dos assessors com a investigats per una presumpta entrada il·legal en la seu del Sindicat d’Estudiants, que els acusa també de revisar documents i gravar vídeos dins del local.

Villarreal C i Levante B obrin una quarta jornada clau en Tercera Federació

La quarta jornada del grup VI de Tercera Federació oferix un duel estel·lar entre Villarreal C i Levante B, a més d’enfrontaments directes clau per a la classificació.

Els bombers forestals de la Generalitat milloraran sou i plantilla amb 15,4 milions

La Generalitat i els sindicats de bombers forestals han tancat un acord que mobilitza 15,4 milions per pujar salaris, crear 64 noves places i avançar en el primer conveni col·lectiu de la SGISE.

Tres detinguts a Castelló i 209 rèptils intervinguts en una trama de tràfic d’espècies protegides

La Guàrdia Civil ha desarticulat una suposada xarxa de tràfic de rèptils protegits a la província de Castelló, amb tres detinguts i 209 animals intervinguts, alguns d’ells en perill d’extinció.

Les compravendes de vivenda cauen un 8,6 % en juliol a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivenda ha baixat un 8,6 % interanual en juliol a la Comunitat Valenciana, fins a 9.487 operacions, en un context de descens generalitzat a Espanya i de crisi d’accés a la vivenda.

El primer cap de setmana de la tardor manté oratge estable i calor quasi estiuenca

La Comunitat Valenciana enceta el primer cap de setmana de la tardor amb estabilitat, cel poc nuvolat i màximes que este divendres superaran els 30 graus, sobretot a l’interior.

Tres dones majors ferides en un atropellament a Torreblanca per un cotxe en sentit contrari

Tres dones d’avançada edat han resultat ferides a Torreblanca després de ser atropellades quan estaven assegudes a la vorera. El conductor circulava en sentit contrari i es va negar a fer-se la prova d’alcoholèmia.