17.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Cua de cotxes davant de l’hospital de campanya de la Fe en València per a fer-se PCR

 

Conductors de desenes de cotxes han fet cua este dilluns davant de l’hospital de campanya de la Fe de València per a fer-se les proves de detecció de Covid-19, un sistema que permet agilitar la presa de mostres i minimitzar riscos de contagi.

 

L’hospital de campanya construït al costat de la Fe, que el dijous passat va patir els efectes de les pluges torrencials que van afectar la ciutat, continua duent a terme proves PCR i també obrirà per les vesprades per a fer proves en l’àmbit educatiu.

 

A demés, col·laborarà en el nou estudi de prevalença que s’iniciarà en breu en tota Espanya per a conéixer l’índex de persones que han passat el coronavirus, segons fonts sanitàries. L’hospital de campanya obrirà per les vesprades per a atendre la demanda actual de proves d’una forma més àgil i eixe nou horari es destinarà per a fer proves en l’àmbit educatiu, facilitant l’accés als pares amb els seus fills, segons va anunciar la setmana passada la consellera de Sanitat, Ana Barceló.

 

I també va indicar que ha demanat un informe tècnic per a avaluar els efectes de les pluges en l’hospital de campanya i en altres infraestructures, i que s’han donat «totes les instruccions necessàries perquè s’esmene qualsevol anomalia que s’haja detectat» en estes instal·lacions i en qualsevol edifici que haja resultat afectat.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.

Juan Foyth, operat del tendó d’Aquil·les, es perd la resta de la temporada

El defensa del Vila-real va ser intervingut a Vitòria després de trencar-se el tendó d'Aquil·les de la cama esquerra davant el Reial Madrid. El club no va donar terminis, però la lesió sol exigir al voltant de huit mesos de baixa.

La jutgessa de la dana cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La instructora de la causa sobre la gestió de la dana ha citat a tres escortes del llavors president Carlos Mazón per al 9 de febrer. També ha fixat les testificals d'Avelino Mascarell i de dos comandaments de la UME a inicis de març.

Els amos de Serra Gelada demanen executar la sentència que obliga a Benidorm a pagar 350 milions

Els propietaris del APR-7 de Serra Gelada han demanat l'execució de la sentència que obliga a Benidorm a pagar 350 milions, xifra que amb interessos ascendix a 352,6 milions. Reclamen execució immediata i alerten que la demora encarix el deute.