Cua de cotxes davant de l’hospital de campanya de la Fe en València per a fer-se PCR

 

Conductors de desenes de cotxes han fet cua este dilluns davant de l’hospital de campanya de la Fe de València per a fer-se les proves de detecció de Covid-19, un sistema que permet agilitar la presa de mostres i minimitzar riscos de contagi.

 

L’hospital de campanya construït al costat de la Fe, que el dijous passat va patir els efectes de les pluges torrencials que van afectar la ciutat, continua duent a terme proves PCR i també obrirà per les vesprades per a fer proves en l’àmbit educatiu.

 

A demés, col·laborarà en el nou estudi de prevalença que s’iniciarà en breu en tota Espanya per a conéixer l’índex de persones que han passat el coronavirus, segons fonts sanitàries. L’hospital de campanya obrirà per les vesprades per a atendre la demanda actual de proves d’una forma més àgil i eixe nou horari es destinarà per a fer proves en l’àmbit educatiu, facilitant l’accés als pares amb els seus fills, segons va anunciar la setmana passada la consellera de Sanitat, Ana Barceló.

 

I també va indicar que ha demanat un informe tècnic per a avaluar els efectes de les pluges en l’hospital de campanya i en altres infraestructures, i que s’han donat «totes les instruccions necessàries perquè s’esmene qualsevol anomalia que s’haja detectat» en estes instal·lacions i en qualsevol edifici que haja resultat afectat.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.