Cua de cotxes davant de l’hospital de campanya de la Fe en València per a fer-se PCR

 

Conductors de desenes de cotxes han fet cua este dilluns davant de l’hospital de campanya de la Fe de València per a fer-se les proves de detecció de Covid-19, un sistema que permet agilitar la presa de mostres i minimitzar riscos de contagi.

 

L’hospital de campanya construït al costat de la Fe, que el dijous passat va patir els efectes de les pluges torrencials que van afectar la ciutat, continua duent a terme proves PCR i també obrirà per les vesprades per a fer proves en l’àmbit educatiu.

 

A demés, col·laborarà en el nou estudi de prevalença que s’iniciarà en breu en tota Espanya per a conéixer l’índex de persones que han passat el coronavirus, segons fonts sanitàries. L’hospital de campanya obrirà per les vesprades per a atendre la demanda actual de proves d’una forma més àgil i eixe nou horari es destinarà per a fer proves en l’àmbit educatiu, facilitant l’accés als pares amb els seus fills, segons va anunciar la setmana passada la consellera de Sanitat, Ana Barceló.

 

I també va indicar que ha demanat un informe tècnic per a avaluar els efectes de les pluges en l’hospital de campanya i en altres infraestructures, i que s’han donat «totes les instruccions necessàries perquè s’esmene qualsevol anomalia que s’haja detectat» en estes instal·lacions i en qualsevol edifici que haja resultat afectat.

Últimes notícies

La calor ofegant dispara fins als 38,2 graus les màximes a Anna i generalitza els més de 30 a la Comunitat

Les temperatures han superat els 30 graus en pràcticament tots els municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 38,2 graus a Anna, en una jornada de calor extrema que ha deixat també tres morts atribuïbles a l’onada de calor.

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.