Cua de cotxes davant de l’hospital de campanya de la Fe en València per a fer-se PCR

 

Conductors de desenes de cotxes han fet cua este dilluns davant de l’hospital de campanya de la Fe de València per a fer-se les proves de detecció de Covid-19, un sistema que permet agilitar la presa de mostres i minimitzar riscos de contagi.

 

L’hospital de campanya construït al costat de la Fe, que el dijous passat va patir els efectes de les pluges torrencials que van afectar la ciutat, continua duent a terme proves PCR i també obrirà per les vesprades per a fer proves en l’àmbit educatiu.

 

A demés, col·laborarà en el nou estudi de prevalença que s’iniciarà en breu en tota Espanya per a conéixer l’índex de persones que han passat el coronavirus, segons fonts sanitàries. L’hospital de campanya obrirà per les vesprades per a atendre la demanda actual de proves d’una forma més àgil i eixe nou horari es destinarà per a fer proves en l’àmbit educatiu, facilitant l’accés als pares amb els seus fills, segons va anunciar la setmana passada la consellera de Sanitat, Ana Barceló.

 

I també va indicar que ha demanat un informe tècnic per a avaluar els efectes de les pluges en l’hospital de campanya i en altres infraestructures, i que s’han donat «totes les instruccions necessàries perquè s’esmene qualsevol anomalia que s’haja detectat» en estes instal·lacions i en qualsevol edifici que haja resultat afectat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket renova a Nate Reuvers fins a 2028

El pivot ha ampliat el seu vincle per dos temporades més després de consolidar-se com a peça clau en l'equip. Els seus números en Eurolliga i acb sustenten l'aposta.

Futur esperançador per a la rosseta amb rècord de cries i recuperació d’aiguamolls

L'espècie més amenaçada d'Europa encadena rècords de parelles reproductores i cries gràcies a la restauració d'aiguamolls mediterranis. A Espanya passa de 33 femelles en 2019 a 172 a la fi de 2025, encara que seguix en risc.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez, i revalida el títol de 2025. Monestir de Poblet i Na Jordana han completat el podi.

Dos detinguts a Madrid per intentar segrestar un empresari en una furgoneta rumb a Petrer

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens després d'intentar segrestar un empresari per a llevar-li les claus de les seues criptomonedes. La furgoneta tenia com a destí Petrer i va ser interceptada en la zona d'Atocha.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb una sàtira sobre ambició i diners

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb Redimonis. La comissió repetix el triomf reeixit en 2025 i consolida el seu lideratge amb el major pressupost de la categoria.

La potència i el ritme de la mascletà deslliguen una catarsi i llàgrimes en la plaça de l’Ajuntament

La setzena mascletà de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha combinat potència i ritme fins a emocionar a una plaça abarrotada. El tret, de 7,5 minuts i 230 quilos, ha culminat en un terratrémol que ha fet plorar a molts assistents.

408 bombers i 153 vehicles reforcen la Cremà a la província de València

El Consorci Provincial de Bombers ha activat un operatiu per a la nit de la Cremà amb 408 efectius i 153 vehicles en els municipis fallers. El pla s'ha dissenyat després d'inspeccionar 525 monuments i fixa presència en uns 300 punts segons el seu nivell de risc.

El govern de Barcala defén la gestió dels bons comercie: ‘Es va fer tot com s’havia de fer’

La portaveu Cristina Cutanda ha reivindicat la gestió municipal dels bons comercie i ha subratllat que la informació és pública. El consistori marca distància amb Facpyme mentres el PSPV-PSOE demana els expedients d'estes campanyes i dels bons gastronòmics.