Cua de cotxes davant de l’hospital de campanya de la Fe en València per a fer-se PCR

 

Conductors de desenes de cotxes han fet cua este dilluns davant de l’hospital de campanya de la Fe de València per a fer-se les proves de detecció de Covid-19, un sistema que permet agilitar la presa de mostres i minimitzar riscos de contagi.

 

L’hospital de campanya construït al costat de la Fe, que el dijous passat va patir els efectes de les pluges torrencials que van afectar la ciutat, continua duent a terme proves PCR i també obrirà per les vesprades per a fer proves en l’àmbit educatiu.

 

A demés, col·laborarà en el nou estudi de prevalença que s’iniciarà en breu en tota Espanya per a conéixer l’índex de persones que han passat el coronavirus, segons fonts sanitàries. L’hospital de campanya obrirà per les vesprades per a atendre la demanda actual de proves d’una forma més àgil i eixe nou horari es destinarà per a fer proves en l’àmbit educatiu, facilitant l’accés als pares amb els seus fills, segons va anunciar la setmana passada la consellera de Sanitat, Ana Barceló.

 

I també va indicar que ha demanat un informe tècnic per a avaluar els efectes de les pluges en l’hospital de campanya i en altres infraestructures, i que s’han donat «totes les instruccions necessàries perquè s’esmene qualsevol anomalia que s’haja detectat» en estes instal·lacions i en qualsevol edifici que haja resultat afectat.

Últimes notícies

Sis tigres rescatats en Alemanya arriben a Villena per a començar una nova vida

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs d un camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un gran recinte adaptat a les seues necessitats.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a començar la seua recuperació

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs de camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un recinte de 3.000 metres quadrats per a recuperar-se.

Les famílies celebren que la Justícia anul·le la paralització del Pla Edificant als col·legis

La Confederació Gonzalo Anaya aplaudix que el TSJCV haja tombat la paralització del Pla Edificant i exigix a Educació reactivar amb urgència totes les obres als centres.

Minut de silenci a València este divendres pels 20 anys de l’accident de metro

L’Ajuntament de València ha convocat este divendres 3 de juliol un minut de silenci i banderes a mitja asta pel 20 aniversari de l’accident de metro de 2006, que va causar 43 morts i 47 ferits.

Sanitat publica els llistats definitius de la borsa d’ocupació temporal

La Conselleria de Sanitat ha fet públics en la seua web els llistats definitius de la 25a borsa d’ocupació temporal per a institucions sanitàries i obri un termini d’un mes per a presentar recursos potestatius de reposició.

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous amb sis amistosos i pendent de fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb proves mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diversos fitxatges com Justin de Haas, Aliou Dieng o Ryunosuke Sato.

Pérez Llorca carrega contra Mascarell i critica les noves imputacions de càrrecs socialistes

Un jutjat de València ha obert procediment abreujat contra el secretari d Organització del PSPV, Vicent Mascarell, i Pérez Llorca aprofita per a criticar la successió d imputacions de càrrecs socialistes i les decisions de Diana Morant.

Mestalla s’acomiadarà del Valencia CF en la jornada 37 davant l’Elx

El Valencia CF ha confirmat que no ha demanat a LaLiga acabar la campanya 2026-27 a Mestalla i que l’últim partit oficial a l’estadi serà en la jornada 37 davant l’Elche, fet que li dona una setmana més per al trasllat al Nou Mestalla.