Cues i retencions en les eixides de Madrid a pesar de la limitació de moviment

 

Algunes de les principals carreteres de la Comunitat de Madrid estan registrant circulació lenta i retencions de trànsit a primera hora d’este migdia de divendres, a pesar de les limitacions de moviments i els tancaments perimetrals d’algunes de les comunitats autònomes, com és el cas del territori valencià.

 

Per a evitar l’arribada de persones que tenen segones residències en la costa valenciana, la Delegació del Govern en el territori valencià ha reforçat durant la Pasqua la presència policial amb al voltant de 10.000 agents de les forces i cossos de seguretat de l’estat i prop de 500 controls de la Guàrdia Civil en carreteres secundàries i principals.

 

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Gloria Calero, ha presidit este divendres la reunió de coordinació entre les forces i cossos de seguretat de l’estat i les tres subdelegacions per a abordar el dispositiu especial de vigilància de Setmana Santa.

 

L’operació especial va començar este dijous amb l’objectiu que es complisquen les normes sanitàries enfront del Covid-19 i evitar la propagació del virus, segons ha explicat la Delegació en un comunicat. La Policia Nacional farà controls de trànsit en els accessos a zones turístiques, tant d’interior com de costa, i en les estacions d’AVE i RENFE, autobusos i els aeroports d’Alacant i Manises. 

Anuncios

Últimes notícies

La Policia incauta dos armes blanques en la perruqueria on va morir acoltellat un jove a València

La Policia Nacional investiga l'homicidi d'un jove de 25 anys acoltellat en una perruqueria de Russafa, on s'han confiscat dos armes blanques i seguix detingut un company com a principal sospitós.

La Comunitat Valenciana revalida el seu lideratge en banderes blaves amb 151 distintius

La Comunitat Valenciana torna a encapçalar el rànquing espanyol de banderes blaves amb 151 distintius, en un any en què Espanya reforça el seu primer lloc mundial en platges guardonades.

Detingut a València després d’atracar una farmàcia amb un ganivet i fugir a peu

La Policia Nacional deté a València a un home de 62 anys després d'atracar una farmàcia armat amb un ganivet i fugir a peu sense aconseguir emportar-se la recaptació.

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.

L’atur baixa a l’abril en la Comunitat Valenciana i se situa en 285.750 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar a l'abril en 2.412 persones, un 0,84% menys que al març, i deixa el nombre total de persones desocupades en 285.750.

Detingut a Bétera per intentar matar a un home amb una destral i ocultar-se en un local abandonat

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera a un home de 42 anys acusat de temptativa d'homicidi després d'agredir amb una destral a un altre home i amagar-se en un edifici abandonat pròxim.

Tempestes en el nord de Castelló i lleuger repunt de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà una jornada d'intervals nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i lleugeres variacions de temperatura, amb vent fluix i una cosa més intensa a la vesprada.

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià