Cues i retencions en les eixides de Madrid a pesar de la limitació de moviment

 

Algunes de les principals carreteres de la Comunitat de Madrid estan registrant circulació lenta i retencions de trànsit a primera hora d’este migdia de divendres, a pesar de les limitacions de moviments i els tancaments perimetrals d’algunes de les comunitats autònomes, com és el cas del territori valencià.

 

Per a evitar l’arribada de persones que tenen segones residències en la costa valenciana, la Delegació del Govern en el territori valencià ha reforçat durant la Pasqua la presència policial amb al voltant de 10.000 agents de les forces i cossos de seguretat de l’estat i prop de 500 controls de la Guàrdia Civil en carreteres secundàries i principals.

 

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Gloria Calero, ha presidit este divendres la reunió de coordinació entre les forces i cossos de seguretat de l’estat i les tres subdelegacions per a abordar el dispositiu especial de vigilància de Setmana Santa.

 

L’operació especial va començar este dijous amb l’objectiu que es complisquen les normes sanitàries enfront del Covid-19 i evitar la propagació del virus, segons ha explicat la Delegació en un comunicat. La Policia Nacional farà controls de trànsit en els accessos a zones turístiques, tant d’interior com de costa, i en les estacions d’AVE i RENFE, autobusos i els aeroports d’Alacant i Manises. 

Últimes notícies

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.

Aules a més de 34 graus: CCOO alerta d’un risc generalitzat als col·legis valencians

CCOO PV ha denunciat que en més de 65 centres educatius públics de la Comunitat Valenciana s’han registrat fins a 34 graus o més en aules i espais docents, per damunt del límit legal de 27 graus.

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.