Cues i retencions en les eixides de Madrid a pesar de la limitació de moviment

 

Algunes de les principals carreteres de la Comunitat de Madrid estan registrant circulació lenta i retencions de trànsit a primera hora d’este migdia de divendres, a pesar de les limitacions de moviments i els tancaments perimetrals d’algunes de les comunitats autònomes, com és el cas del territori valencià.

 

Per a evitar l’arribada de persones que tenen segones residències en la costa valenciana, la Delegació del Govern en el territori valencià ha reforçat durant la Pasqua la presència policial amb al voltant de 10.000 agents de les forces i cossos de seguretat de l’estat i prop de 500 controls de la Guàrdia Civil en carreteres secundàries i principals.

 

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Gloria Calero, ha presidit este divendres la reunió de coordinació entre les forces i cossos de seguretat de l’estat i les tres subdelegacions per a abordar el dispositiu especial de vigilància de Setmana Santa.

 

L’operació especial va començar este dijous amb l’objectiu que es complisquen les normes sanitàries enfront del Covid-19 i evitar la propagació del virus, segons ha explicat la Delegació en un comunicat. La Policia Nacional farà controls de trànsit en els accessos a zones turístiques, tant d’interior com de costa, i en les estacions d’AVE i RENFE, autobusos i els aeroports d’Alacant i Manises. 

Últimes notícies

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.