Cues i retencions en les eixides de Madrid a pesar de la limitació de moviment

 

Algunes de les principals carreteres de la Comunitat de Madrid estan registrant circulació lenta i retencions de trànsit a primera hora d’este migdia de divendres, a pesar de les limitacions de moviments i els tancaments perimetrals d’algunes de les comunitats autònomes, com és el cas del territori valencià.

 

Per a evitar l’arribada de persones que tenen segones residències en la costa valenciana, la Delegació del Govern en el territori valencià ha reforçat durant la Pasqua la presència policial amb al voltant de 10.000 agents de les forces i cossos de seguretat de l’estat i prop de 500 controls de la Guàrdia Civil en carreteres secundàries i principals.

 

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Gloria Calero, ha presidit este divendres la reunió de coordinació entre les forces i cossos de seguretat de l’estat i les tres subdelegacions per a abordar el dispositiu especial de vigilància de Setmana Santa.

 

L’operació especial va començar este dijous amb l’objectiu que es complisquen les normes sanitàries enfront del Covid-19 i evitar la propagació del virus, segons ha explicat la Delegació en un comunicat. La Policia Nacional farà controls de trànsit en els accessos a zones turístiques, tant d’interior com de costa, i en les estacions d’AVE i RENFE, autobusos i els aeroports d’Alacant i Manises. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.