Cues i retencions en les eixides de Madrid a pesar de la limitació de moviment

 

Algunes de les principals carreteres de la Comunitat de Madrid estan registrant circulació lenta i retencions de trànsit a primera hora d’este migdia de divendres, a pesar de les limitacions de moviments i els tancaments perimetrals d’algunes de les comunitats autònomes, com és el cas del territori valencià.

 

Per a evitar l’arribada de persones que tenen segones residències en la costa valenciana, la Delegació del Govern en el territori valencià ha reforçat durant la Pasqua la presència policial amb al voltant de 10.000 agents de les forces i cossos de seguretat de l’estat i prop de 500 controls de la Guàrdia Civil en carreteres secundàries i principals.

 

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Gloria Calero, ha presidit este divendres la reunió de coordinació entre les forces i cossos de seguretat de l’estat i les tres subdelegacions per a abordar el dispositiu especial de vigilància de Setmana Santa.

 

L’operació especial va començar este dijous amb l’objectiu que es complisquen les normes sanitàries enfront del Covid-19 i evitar la propagació del virus, segons ha explicat la Delegació en un comunicat. La Policia Nacional farà controls de trànsit en els accessos a zones turístiques, tant d’interior com de costa, i en les estacions d’AVE i RENFE, autobusos i els aeroports d’Alacant i Manises. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La compra de vivenda per estrangers cau a Espanya però es dispara en la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivenda per estrangers va baixar a Espanya en la segona mitat de 2025, però la Comunitat Valenciana va concentrar el 40% de les operacions de no residents, molt per davant de la resta de comunitats.

Sanitat ordena retirar un lot de la crema solar Grat SPF-50 per una substància prohibida

Sanitat ha ordenat el cessament de comercialització i la retirada del mercat d'un lot de la crema solar Grat SPF-50 després de detectar benzofenona, una substància prohibida en cosmètics, i demana als usuaris que no la utilitzen.

El PP acusa el PSPV d’indigència moral després de reobrir-se la causa del excomisionado de la dana

El PP aprofita la reobertura de la causa contra el excomisionado de la dana per falsificació de títol per a acusar el PSPV d'indigència moral i d'encadenar casos de suposat frau i corrupció en el seu entorn.

Els promotors de festivals a la Ciutat de les Arts exigixen una resposta immediata per a salvar la temporada

Els organitzadors dels festivals a la Ciutat de les Arts i les Ciències reclamen una reunió urgent amb les administracions per a evitar la paralització dels esdeveniments i un impacte econòmic estimat de 40 milions d'euros.

Pérez Llorca afrontarà en Les Corts una sessió de control centrada en la seua gestió i en la immigració

Juanfran Pérez Llorca afrontarà la setmana vinent la seua quinta sessió de control en Les Corts, marcada per les crítiques de l'oposició a la seua gestió i per una pregunta de Vox sobre l'impacte econòmic de la immigració.

Alaquàs demana ser declarada zona de vivenda altament tensionada per a frenar l’escalada de preus

L'Ajuntament d'Alaquàs aprova una moció per a sol·licitar a la Generalitat la declaració de zona altament tensionada en vivenda i reclama més parc públic, control del lloguer i límits a l'especulació immobiliària.

La Guàrdia Civil intervé 193 quilos de tabac il·lícit i 50 paquets falsificats a Pontevedra

La Guàrdia Civil intervé 193 quilos de picada de tabac il·lícit i 50 paquets falsificats a Pontevedra després d'una investigació sobre enviaments de paqueteria vinculats a vendes per internet.

Dijous amb cels poc nuvolosos i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un dijous d'ambient estable, amb pocs núvols, una mica de boira en el litoral i un repunt de les temperatures que continuarà el divendres.