Cullera decreta mesures extraordinàries davant de l’augment de casos en la Ribera

 

L’Ajuntament de Cullera, en la Ribera (València), ha decidit, entre les 22.00 hores d’este dimecres i el 19 de gener, tancar els parcs i jardins de la localitat i suspendre totes les activitats culturals i l’atenció al públic sense cita prèvia de les oficines d’atenció municipal davant de l’increment de casos en la comarca.

 

En un comunicat, l’Ajuntament ha informat que també es tanquen al públic les instal·lacions deportives municipals per a qualsevol activitat, a excepció de les fetes per deportistes federats, les que hauran de celebrar-se a porta tancada i sense presència de públic, i que se suspén qualsevol visita externa a la Residència Municipal de persones majors.

 

També es tancaran tant la Biblioteca Municipal com la Casa de la Cultura i tots els museus de la localitat, a demés d’intensificar-se les tasques de desinfecció de vies i espais públics. La Junta de Govern Local ha demanat reduir al mínim qualsevol activitat que no siga essencial, i limitar la interacció social que no siga imprescindible, i ha recomanat que, en la mesura que siga possible, la gent es quede en casa.

 

L’Ajuntament ha assegurat que tot i ser actualment una de les localitats que presenta una de les menors incidències per Covid-19 a la comarca, la situació en la Ribera «comença a ser preocupant». El consistori «vol continuar amb l’estratègia d’avançar-se i anticipar-se en haver comprovat que és esta manera d’actuar la que ens permetrà minimitzar els riscos de contagi a través de l’adopció de mesures preventives».

Últimes notícies

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.