Cullera decreta mesures extraordinàries davant de l’augment de casos en la Ribera

 

L’Ajuntament de Cullera, en la Ribera (València), ha decidit, entre les 22.00 hores d’este dimecres i el 19 de gener, tancar els parcs i jardins de la localitat i suspendre totes les activitats culturals i l’atenció al públic sense cita prèvia de les oficines d’atenció municipal davant de l’increment de casos en la comarca.

 

En un comunicat, l’Ajuntament ha informat que també es tanquen al públic les instal·lacions deportives municipals per a qualsevol activitat, a excepció de les fetes per deportistes federats, les que hauran de celebrar-se a porta tancada i sense presència de públic, i que se suspén qualsevol visita externa a la Residència Municipal de persones majors.

 

També es tancaran tant la Biblioteca Municipal com la Casa de la Cultura i tots els museus de la localitat, a demés d’intensificar-se les tasques de desinfecció de vies i espais públics. La Junta de Govern Local ha demanat reduir al mínim qualsevol activitat que no siga essencial, i limitar la interacció social que no siga imprescindible, i ha recomanat que, en la mesura que siga possible, la gent es quede en casa.

 

L’Ajuntament ha assegurat que tot i ser actualment una de les localitats que presenta una de les menors incidències per Covid-19 a la comarca, la situació en la Ribera «comença a ser preocupant». El consistori «vol continuar amb l’estratègia d’avançar-se i anticipar-se en haver comprovat que és esta manera d’actuar la que ens permetrà minimitzar els riscos de contagi a través de l’adopció de mesures preventives».

Últimes notícies

Un helicòpter rescata a un mastí exhaust durant una ruta de muntanya a la Marina Alta

Un mastí d'uns 80 quilos va ser evacuat en helicòpter en La Vall de la Gallinera després de quedar immobilitzat per esgotament a l'inici d'una ruta de muntanya amb el seu amo.

El Festival dels Arts manté les dates i avança el tancament amb més mesures acústiques

El Festival dels Arts se celebrarà els dies 5 i 6 de juny a la Ciutat de les Arts i les Ciències amb noves mesures acústiques, reducció de volum i fi de concerts a la 1 per a minimitzar l'impacte sonor.

La Generalitat obri quasi 70 punts d’atenció presencial per a la renda 2025

La Generalitat posa en marxa l'atenció presencial de la campanya de la renda 2025 amb prop de 70 punts en tota la Comunitat Valenciana per a ajudar gratis a confeccionar i presentar l'IRPF.

La Diputació d’Alacant invertix 170.000 euros per a fer més accessible El Plànol de Sax

La Diputació d'Alacant destina més de 170.000 euros a millorar l'accessibilitat i la senyalització de l'àrea recreativa El Plànol de Sax, reforçant la protecció d'este paratge natural i facilitant les visites de persones amb mobilitat reduïda.

La Fiscalia manté que Juliol d’Espanya va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients

Fiscalia i acusacions sostenen que l'ex president de Les Corts i de la Diputació d'Alacant, Juliol d'Espanya, va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients i reclamen huit anys de presó.

La Guàrdia Civil investiga una greu agressió amb arma blanca en la zona d’oci de Xàbia

La Guàrdia Civil investiga una agressió amb arma blanca en la zona d'oci nocturn de l'Arenal, a Xàbia, on un home de 36 anys va resultar ferit greu i va haver de ser traslladat a l'hospital.

El Consell amplia a 30,9 milions les ajudes al lloguer i garantix cobrir al 100% de sol·licitants en 2025

La Generalitat destina 7,1 milions addicionals a les ajudes al lloguer de 2025, eleva el pressupost total a 30,9 milions i assegura arribar al 100% de sol·licitants que complixen requisits per segon any consecutiu.

Huit morts en les carreteres de la Comunitat Valenciana al maig, mateix balanç que un any abans

Huit persones van morir en accidents de trànsit al maig en la Comunitat Valenciana, el mateix número que un any abans, en un context de descens general de morts en carretera a Espanya.