Cullera decreta mesures extraordinàries davant de l’augment de casos en la Ribera

 

L’Ajuntament de Cullera, en la Ribera (València), ha decidit, entre les 22.00 hores d’este dimecres i el 19 de gener, tancar els parcs i jardins de la localitat i suspendre totes les activitats culturals i l’atenció al públic sense cita prèvia de les oficines d’atenció municipal davant de l’increment de casos en la comarca.

 

En un comunicat, l’Ajuntament ha informat que també es tanquen al públic les instal·lacions deportives municipals per a qualsevol activitat, a excepció de les fetes per deportistes federats, les que hauran de celebrar-se a porta tancada i sense presència de públic, i que se suspén qualsevol visita externa a la Residència Municipal de persones majors.

 

També es tancaran tant la Biblioteca Municipal com la Casa de la Cultura i tots els museus de la localitat, a demés d’intensificar-se les tasques de desinfecció de vies i espais públics. La Junta de Govern Local ha demanat reduir al mínim qualsevol activitat que no siga essencial, i limitar la interacció social que no siga imprescindible, i ha recomanat que, en la mesura que siga possible, la gent es quede en casa.

 

L’Ajuntament ha assegurat que tot i ser actualment una de les localitats que presenta una de les menors incidències per Covid-19 a la comarca, la situació en la Ribera «comença a ser preocupant». El consistori «vol continuar amb l’estratègia d’avançar-se i anticipar-se en haver comprovat que és esta manera d’actuar la que ens permetrà minimitzar els riscos de contagi a través de l’adopció de mesures preventives».

Últimes notícies

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.

Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove

Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.

Chiva tanca la piscina municipal per fems a l’aigua en plena onada de calor

L’Ajuntament de Chiva ha tancat dimecres i dijous la piscina municipal després de detectar fems flotant i revisa la qualitat de l’aigua abans de reobrir.

Elx es convertix en capital del curt amb 71 projeccions i un homenatge a Kiti Mánver

El Festival Internacional de Cine Independiente de Elche celebra del 10 al 17 de juliol la seua 49a edició amb 71 curtmetratges de 63 països i un homenatge a l’actriu Kiti Mánver, que rebrà la Palmera de Plata.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.