13.7 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Cullera decreta mesures extraordinàries davant de l’augment de casos en la Ribera

 

L’Ajuntament de Cullera, en la Ribera (València), ha decidit, entre les 22.00 hores d’este dimecres i el 19 de gener, tancar els parcs i jardins de la localitat i suspendre totes les activitats culturals i l’atenció al públic sense cita prèvia de les oficines d’atenció municipal davant de l’increment de casos en la comarca.

 

En un comunicat, l’Ajuntament ha informat que també es tanquen al públic les instal·lacions deportives municipals per a qualsevol activitat, a excepció de les fetes per deportistes federats, les que hauran de celebrar-se a porta tancada i sense presència de públic, i que se suspén qualsevol visita externa a la Residència Municipal de persones majors.

 

També es tancaran tant la Biblioteca Municipal com la Casa de la Cultura i tots els museus de la localitat, a demés d’intensificar-se les tasques de desinfecció de vies i espais públics. La Junta de Govern Local ha demanat reduir al mínim qualsevol activitat que no siga essencial, i limitar la interacció social que no siga imprescindible, i ha recomanat que, en la mesura que siga possible, la gent es quede en casa.

 

L’Ajuntament ha assegurat que tot i ser actualment una de les localitats que presenta una de les menors incidències per Covid-19 a la comarca, la situació en la Ribera «comença a ser preocupant». El consistori «vol continuar amb l’estratègia d’avançar-se i anticipar-se en haver comprovat que és esta manera d’actuar la que ens permetrà minimitzar els riscos de contagi a través de l’adopció de mesures preventives».

Últimes notícies

Galícia entra en alerta roja per ones de fins a 9 metres i el temporal activa avisos en 13 comunitats

La Aemet manté a catorze comunitats en avís per vent, neu, pluja i mala mar, amb Galícia en roig per onatge extrem. La cota de neu baixarà al final del dia i el perill d'allaus és limitat en Pics d'Europa.

María León i Julia Medina calfen el Benidorm Fest amb una aliança i un avís: ‘No venim a perdre’

Les dos solistes, adobades en concursos, unixen forces per a competir amb 'Les dames i un rodamon'. Defenen Benidorm Fest com a festival propi i recolzen la decisió d'RTVE sobre Eurovisió 2026.

El coordinador de benestar és obligatori en els col·legis, però la seua regulació canvia per comunitats

La figura, vigent des de fa quatre anys, s'aplica de manera dispar entre autonomies. Eduque reclama una norma bàsica i alerta de l'absència en 0-3 anys.

El vent nocturn deixa ratxes de 76 km/h a Vilafranca sense incidents en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent este divendres després d'una nit de ratxes destacades. El màxim, 76 km/h a Vilafranca, no va provocar incidents rellevants.

Febrer arriba en la Comunitat Valenciana amb pluges febles després d’un dissabte ventós

El diumenge, inici de febrer, portarà intervals nuvolosos i pluges febles a l'interior que poden aconseguir el litoral, després d'un dissabte de fort vent d'oest.

CaixaBank guanya 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, i eleva el dividend

CaixaBank va obtindre un benefici net de 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, malgrat la caiguda del marge d'interessos. Hi haurà dividend total de 0,50 €/acció i payout del 59,4%.

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.