Cullera decreta mesures extraordinàries davant de l’augment de casos en la Ribera

 

L’Ajuntament de Cullera, en la Ribera (València), ha decidit, entre les 22.00 hores d’este dimecres i el 19 de gener, tancar els parcs i jardins de la localitat i suspendre totes les activitats culturals i l’atenció al públic sense cita prèvia de les oficines d’atenció municipal davant de l’increment de casos en la comarca.

 

En un comunicat, l’Ajuntament ha informat que també es tanquen al públic les instal·lacions deportives municipals per a qualsevol activitat, a excepció de les fetes per deportistes federats, les que hauran de celebrar-se a porta tancada i sense presència de públic, i que se suspén qualsevol visita externa a la Residència Municipal de persones majors.

 

També es tancaran tant la Biblioteca Municipal com la Casa de la Cultura i tots els museus de la localitat, a demés d’intensificar-se les tasques de desinfecció de vies i espais públics. La Junta de Govern Local ha demanat reduir al mínim qualsevol activitat que no siga essencial, i limitar la interacció social que no siga imprescindible, i ha recomanat que, en la mesura que siga possible, la gent es quede en casa.

 

L’Ajuntament ha assegurat que tot i ser actualment una de les localitats que presenta una de les menors incidències per Covid-19 a la comarca, la situació en la Ribera «comença a ser preocupant». El consistori «vol continuar amb l’estratègia d’avançar-se i anticipar-se en haver comprovat que és esta manera d’actuar la que ens permetrà minimitzar els riscos de contagi a través de l’adopció de mesures preventives».

Últimes notícies

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres d’un tinent coronel a la Comunitat Valenciana

Un informe del Servei d’Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala que un tinent coronel hauria adjudicat obres amb forts sobrecostos en casernes de la Comunitat Valenciana per a enriquir-se. També investiga un empresari que hauria facturat fins a un milió d’euros entre 2008 i 2022.

Morant reclama que Mazón siga expulsat del partit per la gestió de la dana amb 230 morts

La dirigent del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha demanat al president Juafran Pérez Llorca que expulse Carlos Mazón del partit i deixe de protegir-lo, perquè el considera responsable de les 230 morts durant la dana.

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 en el terme de Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous migdia a la carretera CV-649, al terme municipal de Vallada, malgrat la ràpida actuació dels servicis sanitaris.

Els taxistes es concentraran el 17 de juny en Les Corts contra el nou decret de mobilitat

Les associacions del taxi de la Comunitat Valenciana han convocat per al 17 de juny una protesta en Les Corts contra el nou decret llei de mobilitat, que consideren una liberalització encoberta del servici i una porta d’entrada per a més de 2.000 VTC.

Els equips directius demanen a Educació una reunió pública i retransmesa en directe

Els equips directius que han presentat la dimissió durant la vaga indefinida han demanat a la Conselleria d’Educació una reunió institucional retransmesa en directe per streaming per a garantir la transparència i explicar els motius de la seua decisió.

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 a Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous al migdia a la carretera CV-649, al terme de Vallada (València), malgrat la ràpida intervenció dels servicis sanitaris.

Quasi tot l’alumnat valencià supera la PAU de 2026 amb un 95,23 % d’aprovats

Un total de 25.503 estudiants s’han presentat a la convocatòria ordinària de la PAU 2026 a la Comunitat Valenciana i el 95,23 % l’ha superada, amb una nota mitjana de 6,35 en la fase obligatòria.

L’aeroport d’Alacant-Elx supera els 2 milions de passatgers en maig i s’acosta als 8 milions en 2025

L’aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández ha superat en maig els 2 milions de passatgers, un 12 % més que en 2025, i ha fregat els 8 milions de viatgers en els cinc primers mesos de l’any.