Ja hi ha data per a la reobertura de les competicions territorials de futbol

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública valorarà la setmana que ve les mesures actuals que regulen l’esport en el territori valencià. Si la situació epidemiològica continua estabilitzada en una incidència acumulada per davall de 50 casos per cada 100.000 habitants (nivell de risc baix), la responsable del departament, Ana Barceló, ha assegurat que revisarà les mesures en el sentit de relaxar les restriccions.

 

Esta és la principal conclusió després de la reunió mantinguda este matí de dimarts en la seu de la Conselleria entre representants tècnics d’Esports, Sanitat i el president de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana, Salvador Gomar, a demés del president de la Confederació de Federacions Esportives de la Comunitat Valenciana, Salvador Fabregat. 

 

Per part seua, després de la reunió, la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana ha afirmat que «reobrirà totes les competicions territorials el pròxim cap de setmana del 26-27-28 de març. Esta reobertura s’ha pactat amb la Conselleria de Sanitat després de la reunió que s’ha mantingut», ha indicat en un comunicat.

 

Es permetrà l’entrada al públic en els partits de futbol i futbol sala

Dilluns que ve, el president de la FFCV, Salva Gomar, està citat en la Conselleria per a «aportar dades necessàries a la redacció de la resolució que permeta la tornada de l’esport en el territori valencià», ha detallat la federació.

 

D’eixa manera, ha dit que la Conselleria ha atés les seues peticions i «prepararà una resolució en la que es permeten les competicions i l’entrada de públic en els partits de futbol i futbol sala». La FFCV ha assegurat que «confia en la paraula de la consellera», ja que «ha demostrat complir-la amb el futbol del territori valencià en anteriors ocasions». A demés, per tot això, desconvoca les concentracions que estaven previstes per a este dimecres 17 de març en València i agraïx als clubs la seua «gran implicació».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts un pare i el seu fill per una plantació interior de marihuana a Sax

La Guàrdia Civil ha detingut a Sax a un pare i el seu fill per gestionar una plantació interior de marihuana en dos vivendes connectades il·legalment a la xarxa electrica.

Detingut a Elx per robar 450 metres de canonades de gas i provocar greus fugides

Un home de 41 anys ha sigut detingut a Elx acusat de robar 450 metres de canonades de gas en edificis i via pública, causant fugides amb greu risc d'explosió i danys valorats en desenes de milers d'euros.

Fele Martínez rebrà el premi Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival

L'actor alacantí Fele Martínez serà distingit amb el Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival per una carrera que unix cinema, televisió i teatre i la seua estreta relació amb el certamen.

Investiguen a una comerciant per vendre més de 400 articles falsificats a Xirivella

La Guàrdia Civil investiga a una dona a Xirivella per un presumpte delicte contra la propietat industrial després de confiscar 419 productes falsificats valorats en més de 80.000 euros.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil deté a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i extraure amb ella 1.000 euros en un caixer.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i traure 1.000 euros de manera fraudulenta.

Dimarts estable en la Comunitat Valenciana amb augment de núvols a la vesprada

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts d'ambient estable, cels poc nuvolosos al matí i augment de la nuvolositat a la vesprada, amb temperatures sense grans canvis i vents fluixos de component este.

El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació

Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.