Ja hi ha data per a la reobertura de les competicions territorials de futbol

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública valorarà la setmana que ve les mesures actuals que regulen l’esport en el territori valencià. Si la situació epidemiològica continua estabilitzada en una incidència acumulada per davall de 50 casos per cada 100.000 habitants (nivell de risc baix), la responsable del departament, Ana Barceló, ha assegurat que revisarà les mesures en el sentit de relaxar les restriccions.

 

Esta és la principal conclusió després de la reunió mantinguda este matí de dimarts en la seu de la Conselleria entre representants tècnics d’Esports, Sanitat i el president de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana, Salvador Gomar, a demés del president de la Confederació de Federacions Esportives de la Comunitat Valenciana, Salvador Fabregat. 

 

Per part seua, després de la reunió, la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana ha afirmat que «reobrirà totes les competicions territorials el pròxim cap de setmana del 26-27-28 de març. Esta reobertura s’ha pactat amb la Conselleria de Sanitat després de la reunió que s’ha mantingut», ha indicat en un comunicat.

 

Es permetrà l’entrada al públic en els partits de futbol i futbol sala

Dilluns que ve, el president de la FFCV, Salva Gomar, està citat en la Conselleria per a «aportar dades necessàries a la redacció de la resolució que permeta la tornada de l’esport en el territori valencià», ha detallat la federació.

 

D’eixa manera, ha dit que la Conselleria ha atés les seues peticions i «prepararà una resolució en la que es permeten les competicions i l’entrada de públic en els partits de futbol i futbol sala». La FFCV ha assegurat que «confia en la paraula de la consellera», ja que «ha demostrat complir-la amb el futbol del territori valencià en anteriors ocasions». A demés, per tot això, desconvoca les concentracions que estaven previstes per a este dimecres 17 de març en València i agraïx als clubs la seua «gran implicació».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.