Ja hi ha data per a la reobertura de les competicions territorials de futbol

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública valorarà la setmana que ve les mesures actuals que regulen l’esport en el territori valencià. Si la situació epidemiològica continua estabilitzada en una incidència acumulada per davall de 50 casos per cada 100.000 habitants (nivell de risc baix), la responsable del departament, Ana Barceló, ha assegurat que revisarà les mesures en el sentit de relaxar les restriccions.

 

Esta és la principal conclusió després de la reunió mantinguda este matí de dimarts en la seu de la Conselleria entre representants tècnics d’Esports, Sanitat i el president de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana, Salvador Gomar, a demés del president de la Confederació de Federacions Esportives de la Comunitat Valenciana, Salvador Fabregat. 

 

Per part seua, després de la reunió, la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana ha afirmat que «reobrirà totes les competicions territorials el pròxim cap de setmana del 26-27-28 de març. Esta reobertura s’ha pactat amb la Conselleria de Sanitat després de la reunió que s’ha mantingut», ha indicat en un comunicat.

 

Es permetrà l’entrada al públic en els partits de futbol i futbol sala

Dilluns que ve, el president de la FFCV, Salva Gomar, està citat en la Conselleria per a «aportar dades necessàries a la redacció de la resolució que permeta la tornada de l’esport en el territori valencià», ha detallat la federació.

 

D’eixa manera, ha dit que la Conselleria ha atés les seues peticions i «prepararà una resolució en la que es permeten les competicions i l’entrada de públic en els partits de futbol i futbol sala». La FFCV ha assegurat que «confia en la paraula de la consellera», ja que «ha demostrat complir-la amb el futbol del territori valencià en anteriors ocasions». A demés, per tot això, desconvoca les concentracions que estaven previstes per a este dimecres 17 de març en València i agraïx als clubs la seua «gran implicació».

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.

Bendodo acusa el sanchismo d’estar en col·lapse després de les investigacions sobre Zapatero

Elías Bendodo sosté que el sanchismo entra en fase de solsida després dels informes de la UDEF sobre Zapatero i demana avançament electoral en considerar esgotat el projecte de Sánchez.

Educació fixa un topall de 200 euros de pujada al professorat i la rebaixa de ràtios seguix sense acord

Educació manté una oferta de pujada progressiva de fins a 200 euros mensuals al professorat i retarda la rebaixa de ràtios al curs 2027-2028, mentres la taula sectorial seguix sense acord.

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.