Ja hi ha data per a la reobertura de les competicions territorials de futbol

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública valorarà la setmana que ve les mesures actuals que regulen l’esport en el territori valencià. Si la situació epidemiològica continua estabilitzada en una incidència acumulada per davall de 50 casos per cada 100.000 habitants (nivell de risc baix), la responsable del departament, Ana Barceló, ha assegurat que revisarà les mesures en el sentit de relaxar les restriccions.

 

Esta és la principal conclusió després de la reunió mantinguda este matí de dimarts en la seu de la Conselleria entre representants tècnics d’Esports, Sanitat i el president de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana, Salvador Gomar, a demés del president de la Confederació de Federacions Esportives de la Comunitat Valenciana, Salvador Fabregat. 

 

Per part seua, després de la reunió, la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana ha afirmat que «reobrirà totes les competicions territorials el pròxim cap de setmana del 26-27-28 de març. Esta reobertura s’ha pactat amb la Conselleria de Sanitat després de la reunió que s’ha mantingut», ha indicat en un comunicat.

 

Es permetrà l’entrada al públic en els partits de futbol i futbol sala

Dilluns que ve, el president de la FFCV, Salva Gomar, està citat en la Conselleria per a «aportar dades necessàries a la redacció de la resolució que permeta la tornada de l’esport en el territori valencià», ha detallat la federació.

 

D’eixa manera, ha dit que la Conselleria ha atés les seues peticions i «prepararà una resolució en la que es permeten les competicions i l’entrada de públic en els partits de futbol i futbol sala». La FFCV ha assegurat que «confia en la paraula de la consellera», ja que «ha demostrat complir-la amb el futbol del territori valencià en anteriors ocasions». A demés, per tot això, desconvoca les concentracions que estaven previstes per a este dimecres 17 de març en València i agraïx als clubs la seua «gran implicació».

Últimes notícies

El primer cap de setmana de la tardor manté oratge estable i calor quasi estiuenca

La Comunitat Valenciana enceta el primer cap de setmana de la tardor amb estabilitat, cel poc nuvolat i màximes que este divendres superaran els 30 graus, sobretot a l’interior.

Tres dones majors ferides en un atropellament a Torreblanca per un cotxe en sentit contrari

Tres dones d’avançada edat han resultat ferides a Torreblanca després de ser atropellades quan estaven assegudes a la vorera. El conductor circulava en sentit contrari i es va negar a fer-se la prova d’alcoholèmia.

Les penyes de Bous al Carrer porten al TSJCV el nou reglament de festejos taurins

La Federació de Penyes de Bous al Carrer ha presentat un recurs contenciós administratiu davant del TSJCV contra el nou reglament autonòmic de festejos taurins, que entrarà en vigor l’1 de gener de 2027, sobretot per la major intervenció dels ajuntaments i el cost de les inspeccions tècniques.

Estabilitat i cels clars demà divendres, amb calor forta en punts del Mediterrani

L’anticicló mantindrà demà divendres un oratge estable, sense pluges i amb cels en general rasos. A la Comunitat Valenciana les temperatures es mantindran, amb lleuger repunt de les màximes a l’interior de València.

La Universitat de València marca noves regles per a usar la IA de manera responsable

La Universitat de València ha aprovat unes noves directrius per a l’ús responsable de la intel·ligència artificial i ha iniciat un pla estratègic amb infraestructures pròpies, convenis amb proveïdors i formació per a tota la comunitat universitària.

El còctel ‘Puig d’Amaltea’ triomfa com a còctel de l’any a Benidorm

El còctel 'Puig d'Amaltea', que combina ron, vermut a l'oli d'oliva, formatge de cabra i mel cítrica, ha sigut distingit com el millor còctel de 2026 en un concurs organitzat per l'associació de bars, restaurants i cafeteries de Benidorm.

Pérez Llorca defensarà en Les Corts la ‘normalitat’ i la reconstrucció després de la dana

Juanfran Pérez Llorca defensarà dilluns en Les Corts les polítiques del Consell per recuperar la normalitat del debat públic, l’estabilitat institucional i l’eficàcia de la reconstrucció després de la dana. El debat de política general servirà també per repassar la gestió d’esta legislatura i avançar els principals reptes i mesures de futur per a la Comunitat Valenciana.

La fàbrica de Ford Almussafes es consolida com a pol mundial d’innovació amb quatre premis en tres anys

La planta de Ford Almussafes ha encadenat quatre Henry Ford Technology Award entre 2023 i 2025 gràcies a projectes d’intel·ligència artificial aplicats a qualitat, pintura, ferramentes i producció.