Ja hi ha data per a la reobertura de les competicions territorials de futbol

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública valorarà la setmana que ve les mesures actuals que regulen l’esport en el territori valencià. Si la situació epidemiològica continua estabilitzada en una incidència acumulada per davall de 50 casos per cada 100.000 habitants (nivell de risc baix), la responsable del departament, Ana Barceló, ha assegurat que revisarà les mesures en el sentit de relaxar les restriccions.

 

Esta és la principal conclusió després de la reunió mantinguda este matí de dimarts en la seu de la Conselleria entre representants tècnics d’Esports, Sanitat i el president de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana, Salvador Gomar, a demés del president de la Confederació de Federacions Esportives de la Comunitat Valenciana, Salvador Fabregat. 

 

Per part seua, després de la reunió, la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana ha afirmat que «reobrirà totes les competicions territorials el pròxim cap de setmana del 26-27-28 de març. Esta reobertura s’ha pactat amb la Conselleria de Sanitat després de la reunió que s’ha mantingut», ha indicat en un comunicat.

 

Es permetrà l’entrada al públic en els partits de futbol i futbol sala

Dilluns que ve, el president de la FFCV, Salva Gomar, està citat en la Conselleria per a «aportar dades necessàries a la redacció de la resolució que permeta la tornada de l’esport en el territori valencià», ha detallat la federació.

 

D’eixa manera, ha dit que la Conselleria ha atés les seues peticions i «prepararà una resolució en la que es permeten les competicions i l’entrada de públic en els partits de futbol i futbol sala». La FFCV ha assegurat que «confia en la paraula de la consellera», ja que «ha demostrat complir-la amb el futbol del territori valencià en anteriors ocasions». A demés, per tot això, desconvoca les concentracions que estaven previstes per a este dimecres 17 de març en València i agraïx als clubs la seua «gran implicació».

Últimes notícies

Trobe macabre a la platja de l’Arbre del Gos d’El Saler: localitzen mitat inferior d’un cos

La Guàrdia Civil investiga la troballa de la mitat inferior d’un cos humà en avançat estat de descomposició a la zona de l’Arbre del Gos, a la platja d’El Saler, i intenta identificar el cadàver i aclarir com s’ha produït la mort.

Aconseguir la competència plena en dos llengües

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre de la vaga docent com una protesta justa i necessària, però sobretot la utilitza per defensar una idea: sense una presència forta del valencià en l’escola pública, la llengua pot perdre ús social, oficial i públic de manera accelerada

El professorat valencià suspén la vaga indefinida però manté la pressió a Educació

STEPV, UGT i CCOO han acudit a la Mesa de Negociació amb Educació disposats a reobrir el diàleg després de suspendre la vaga indefinida, però amb l’avís que la lluita continuarà i la vaga es podrà reactivar en qualsevol moment.

Ingressat per un ictus l’exdirectiu de la Generalitat Jorge Bellver, imputat en el cas Azud

Jorge Bellver, que fins ahir era director general de Transparència de la Generalitat i exregidor del PP a València, ha sigut ingressat per un ictus hores després de posar el seu càrrec a disposició pel cas Azud.

Nova tenda de MediaMarkt a Sagunt amb 1.800 m², 40 especialistes i 6.000 productes

MediaMarkt ha obert una nova tenda al centre comercial VidaNova Parc de Sagunt, amb 1.800 metres quadrats, més de 40 especialistes i més de 6.000 productes, reforçant així la seua presència a la Comunitat Valenciana.

Casa Repinaldo s’emporta la millor fideuà del món en el concurs internacional de Gandia

El restaurant asturià Casa Repinaldo ha guanyat el 51é Concurs Internacional de Fideuà i Gastronomia de Gandia, en una edició nocturna que ha omplit el Moll dels Borja i ha repartit guardons a cuiners de la Comunitat Valenciana, d’Espanya i de Colòmbia.

Oratge estable en la Comunitat amb ruixats febles al sud i més calor a València

La Comunitat Valenciana espera este dijous un oratge majoritàriament estable, amb núvols alts, ruixats febles en la mitat sud i un lleu augment de les màximes a València.

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.