Denuncien a un home per conduir fent derrapades en una rotonda en l’aeroport de Manises

 

Agents del Grup d’Investigació i Anàlisi -G.I.A.T.- del Sector de Trànsit de la Guàrdia Civil del territori valencià han esclarit la comissió d’una infracció greu produïda en una rotonda pròxima a l’aeroport de Manises, en la comarca de l’Horta (València).

 

Fa poc es va publicar en les xarxes socials un vídeo, en el que un camió va ser gravat fent derrapatges intencionats en una rotonda pròxima a l’aeroport de Manises. En el vídeo es veu com el vehicle infractor accedix a una rotonda en la que fa maniobres perilloses d’acceleració i frenat, provocant el derrapatge del camió en diferents ocasions, estant la calçada mullada per pluja, mentres altres cotxes circulaven pel mateix lloc. 

 

Davant de la comissió d’una infracció molt greu al Reglament General de Circulació, el Grup d’Investigació i Anàlisi -G.I.A.T.- del Sector de Trànsit de la Guàrdia Civil va identificar el camió i al conductor, denunciant-lo per «conducció temerària», cosa que comporta una sanció de 500 euros i la pèrdua de 6 punts del permís de conduir. 

 

A demés, també s’ha identificat i denunciat el conductor que va fer el vídeo per «usar el telèfon mòbil mentres conduïa», tractant-se d’una infracció greu, sancionada amb 200 euros i la pèrdua de 3 punts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.

El Govern destina més de 49 milions a regenerar el litoral valencià abans de 2026

El Ministeri per a la Transició Ecològica executa més de 49 milions d'euros per a regenerar prop de 10 quilòmetres de costa en la Comunitat Valenciana, amb obres a Cullera, Sueca i Sagunt que hauran de concloure abans de juny de 2026.

La Fiscalia recolza que Mazón puga accedir a la causa per la gestió de la dana

La Fiscalia de València demana al jutjat de Catarroja que accepte el recurs de Carlos Mazón i li permeta personar-se en la investigació sobre la gestió de la dana. La jutgessa manté ara com ara la seua condició de testimoni i la lletrada de l'Administració de Justícia rebutja ampliar la seua participació en el procediment.

El Barcelona frega el títol de Lliga mentres mitja taula baralla per la permanència

El Barcelona disposa de la seua primera opció matemàtica per a proclamar-se campió de Lliga mentres fins a deu equips, del Sevilla al València, seguixen atrapats en una ajustada baralla per la permanència.

Koldo García es defén en el Suprem i nega els pagaments mensuals i les mossegades atribuïdes per Aldama

Koldo García nega davant el Suprem haver cobrat 10.000 euros mensuals de Víctor de Aldama, rebutja les mossegades lligades a contractes de màscares i resta importància a la seua relació amb Pedro Sánchez.

Primeres retencions en les eixides de les grans ciutats pel pont de maig

Les eixides i accessos a grans ciutats registren trànsit lent i xicotetes retencions per l'inici del pont de l'1 de maig, agreujades per diversos accidents. La DGT preveu més de 6 milions de desplaçaments i advertix d'una franja horària especialment desfavorable.