Denuncien a un home per conduir fent derrapades en una rotonda en l’aeroport de Manises

 

Agents del Grup d’Investigació i Anàlisi -G.I.A.T.- del Sector de Trànsit de la Guàrdia Civil del territori valencià han esclarit la comissió d’una infracció greu produïda en una rotonda pròxima a l’aeroport de Manises, en la comarca de l’Horta (València).

 

Fa poc es va publicar en les xarxes socials un vídeo, en el que un camió va ser gravat fent derrapatges intencionats en una rotonda pròxima a l’aeroport de Manises. En el vídeo es veu com el vehicle infractor accedix a una rotonda en la que fa maniobres perilloses d’acceleració i frenat, provocant el derrapatge del camió en diferents ocasions, estant la calçada mullada per pluja, mentres altres cotxes circulaven pel mateix lloc. 

 

Davant de la comissió d’una infracció molt greu al Reglament General de Circulació, el Grup d’Investigació i Anàlisi -G.I.A.T.- del Sector de Trànsit de la Guàrdia Civil va identificar el camió i al conductor, denunciant-lo per «conducció temerària», cosa que comporta una sanció de 500 euros i la pèrdua de 6 punts del permís de conduir. 

 

A demés, també s’ha identificat i denunciat el conductor que va fer el vídeo per «usar el telèfon mòbil mentres conduïa», tractant-se d’una infracció greu, sancionada amb 200 euros i la pèrdua de 3 punts.

Últimes notícies

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.