Denuncien a un home per conduir fent derrapades en una rotonda en l’aeroport de Manises

 

Agents del Grup d’Investigació i Anàlisi -G.I.A.T.- del Sector de Trànsit de la Guàrdia Civil del territori valencià han esclarit la comissió d’una infracció greu produïda en una rotonda pròxima a l’aeroport de Manises, en la comarca de l’Horta (València).

 

Fa poc es va publicar en les xarxes socials un vídeo, en el que un camió va ser gravat fent derrapatges intencionats en una rotonda pròxima a l’aeroport de Manises. En el vídeo es veu com el vehicle infractor accedix a una rotonda en la que fa maniobres perilloses d’acceleració i frenat, provocant el derrapatge del camió en diferents ocasions, estant la calçada mullada per pluja, mentres altres cotxes circulaven pel mateix lloc. 

 

Davant de la comissió d’una infracció molt greu al Reglament General de Circulació, el Grup d’Investigació i Anàlisi -G.I.A.T.- del Sector de Trànsit de la Guàrdia Civil va identificar el camió i al conductor, denunciant-lo per «conducció temerària», cosa que comporta una sanció de 500 euros i la pèrdua de 6 punts del permís de conduir. 

 

A demés, també s’ha identificat i denunciat el conductor que va fer el vídeo per «usar el telèfon mòbil mentres conduïa», tractant-se d’una infracció greu, sancionada amb 200 euros i la pèrdua de 3 punts.

Últimes notícies

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.

Manipulen durant mesos una dona de 91 anys a Alacant per quedar-se amb el seu patrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones acusades de sotmetre durant mesos una dona de 91 anys a un control total per apoderar-se del seu patrimoni, amb un presumpte expoli de 20.000 euros i canvis en el seu testament.

Carlos Romero confia a gaudir al màxim amb el seu perfil ofensiu al Villarreal

El lateral del Villarreal Carlos Romero ha celebrat el seu debut oficial després de dos anys cedit a l’Espanyol i ha assegurat que el seu perfil ofensiu encaixa amb l’estil de l’equip. El jugador ha valorat també la reacció del conjunt groguet en el camp del Racing de Santander, on ha remuntat un 2-0 en contra fins a empatar.

El Medusa de Cullera arreplega 185.000 assistents i posa data a l’edició del 2027

La dotzena edició del Festival Medusa de Cullera ha congregat prop de 185.000 persones, ha superat les previsions i ha confirmat ja les dates de la 13a edició, que se celebrarà del 12 al 16 d’agost de 2027.

Tanquem Cofrents carrega contra la pròrroga de la nuclear d’Almaraz i alerta pel futur de Cofrents

La plataforma Tanquem Cofrents denuncia que la pròrroga de la central nuclear d’Almaraz trenca el pla de transició energètica del govern i alerta que Iberdrola es prepara per a allargar la vida de Cofrents més enllà de 2030.