El departament valencià en el que no es podran reunir grups de 10 persones en la fase 1

Ana Barceló, consellera de Sanitat Universal i Salut Pública

Ana Barceló en una imatge d’arxiu   | EFE

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha afirmat este dimecres, en roda de premsa telemàtica, que la Generalitat demanarà al Ministeri de Sanitat que els 14 departaments de salut valencians que continuen en la fase 0 passen a la fase 1.

 

En eixa compareixença, ha assegurat que ho farà, però amb algunes limitacions: que no s’aplique la mesura que permet celebrar actes i espectacles a l’aire lliure amb un aforament màxim de 200 persones en tot el territori valencià, ni la que permet que els grups de fins a 10 persones es reunisquen, tot i que esta última només es prohibiria en un departament.

 

La consellera ha volgut esperar-se a contactar amb els alcaldes de les localitats que conformen eixe departament per a traslladar-los la proposta abans de fer públic de quin departament es tracta. Finalment, la Conselleria ha informat en un comunicat que es tracta del departament de la Ribera.

 

Barceló ha explicat que reclamen que esta mesura es pospose en el cas d’este departament «per la seua singularitat». Esta restricció es mantindrà en funció de l’evolució de la situació i afectarà a tots els llocs de reunió, siguen en cases o en terrasses.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.