El departament valencià en el que no es podran reunir grups de 10 persones en la fase 1

Ana Barceló, consellera de Sanitat Universal i Salut Pública

Ana Barceló en una imatge d’arxiu   | EFE

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha afirmat este dimecres, en roda de premsa telemàtica, que la Generalitat demanarà al Ministeri de Sanitat que els 14 departaments de salut valencians que continuen en la fase 0 passen a la fase 1.

 

En eixa compareixença, ha assegurat que ho farà, però amb algunes limitacions: que no s’aplique la mesura que permet celebrar actes i espectacles a l’aire lliure amb un aforament màxim de 200 persones en tot el territori valencià, ni la que permet que els grups de fins a 10 persones es reunisquen, tot i que esta última només es prohibiria en un departament.

 

La consellera ha volgut esperar-se a contactar amb els alcaldes de les localitats que conformen eixe departament per a traslladar-los la proposta abans de fer públic de quin departament es tracta. Finalment, la Conselleria ha informat en un comunicat que es tracta del departament de la Ribera.

 

Barceló ha explicat que reclamen que esta mesura es pospose en el cas d’este departament «per la seua singularitat». Esta restricció es mantindrà en funció de l’evolució de la situació i afectarà a tots els llocs de reunió, siguen en cases o en terrasses.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.