8.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Desallotgen una festa il·legal amb més de 100 persones de tota Espanya en Pego

Este matí de diumenge, 13 de setembre, diferents agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local de Pego, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), han desallotjat una festa il·legal a on s’han reunit prop de cent persones de diverses províncies durant la nit i part del matí.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, cap dels participants portava mascareta i, encara que en el lloc a on s’han produït els fets els agents han trobat només a mig centenar de persones, la sospita és que pels camps de la zona s’ha amagat més gent. 

 

La Policia creu que la festa il·legal de Pego s’hauria organitzat en les xarxes socials. El lloc elegit per a celebrar-se la ‘rave‘ ha sigut en el Parc Natural de la Marjal Pego-Oliva, en la mateixa comarca.

 

El propietari del camp ha assegurat que no té res a vore amb l’esdeveniment. Tal com ha informat el citat mitjà, la DJ de la festa era d’Albacete i s’ha confirmat que hi havia persones de Picanya, Cap de Gata, Madrid i Zamora, entre altres llocs del país.

 

D’altra banda, la Guàrdia Civil ha confirmat el desallotjament i ha indicat que este matí hi havia un grup d’entre 30 i 40 persones que, a demés, no portava mascareta.

 

Des de la Policia Local de Pego han detallat que s’han alçat actes de denúncia per diverses infraccions, per tractar-se d’una activitat no permesa i incomplir mesures sanitàries de prevenció per a fer front a la pandèmia.

 

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.