Desallotgen una festa il·legal amb més de 100 persones de tota Espanya en Pego

Este matí de diumenge, 13 de setembre, diferents agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local de Pego, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), han desallotjat una festa il·legal a on s’han reunit prop de cent persones de diverses províncies durant la nit i part del matí.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, cap dels participants portava mascareta i, encara que en el lloc a on s’han produït els fets els agents han trobat només a mig centenar de persones, la sospita és que pels camps de la zona s’ha amagat més gent. 

 

La Policia creu que la festa il·legal de Pego s’hauria organitzat en les xarxes socials. El lloc elegit per a celebrar-se la ‘rave‘ ha sigut en el Parc Natural de la Marjal Pego-Oliva, en la mateixa comarca.

 

El propietari del camp ha assegurat que no té res a vore amb l’esdeveniment. Tal com ha informat el citat mitjà, la DJ de la festa era d’Albacete i s’ha confirmat que hi havia persones de Picanya, Cap de Gata, Madrid i Zamora, entre altres llocs del país.

 

D’altra banda, la Guàrdia Civil ha confirmat el desallotjament i ha indicat que este matí hi havia un grup d’entre 30 i 40 persones que, a demés, no portava mascareta.

 

Des de la Policia Local de Pego han detallat que s’han alçat actes de denúncia per diverses infraccions, per tractar-se d’una activitat no permesa i incomplir mesures sanitàries de prevenció per a fer front a la pandèmia.

 

Últimes notícies

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.