Desallotgen una festa il·legal amb més de 100 persones de tota Espanya en Pego

Este matí de diumenge, 13 de setembre, diferents agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local de Pego, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), han desallotjat una festa il·legal a on s’han reunit prop de cent persones de diverses províncies durant la nit i part del matí.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, cap dels participants portava mascareta i, encara que en el lloc a on s’han produït els fets els agents han trobat només a mig centenar de persones, la sospita és que pels camps de la zona s’ha amagat més gent. 

 

La Policia creu que la festa il·legal de Pego s’hauria organitzat en les xarxes socials. El lloc elegit per a celebrar-se la ‘rave‘ ha sigut en el Parc Natural de la Marjal Pego-Oliva, en la mateixa comarca.

 

El propietari del camp ha assegurat que no té res a vore amb l’esdeveniment. Tal com ha informat el citat mitjà, la DJ de la festa era d’Albacete i s’ha confirmat que hi havia persones de Picanya, Cap de Gata, Madrid i Zamora, entre altres llocs del país.

 

D’altra banda, la Guàrdia Civil ha confirmat el desallotjament i ha indicat que este matí hi havia un grup d’entre 30 i 40 persones que, a demés, no portava mascareta.

 

Des de la Policia Local de Pego han detallat que s’han alçat actes de denúncia per diverses infraccions, per tractar-se d’una activitat no permesa i incomplir mesures sanitàries de prevenció per a fer front a la pandèmia.

 

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.