Desallotgen una festa il·legal amb més de 100 persones de tota Espanya en Pego

Este matí de diumenge, 13 de setembre, diferents agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local de Pego, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), han desallotjat una festa il·legal a on s’han reunit prop de cent persones de diverses províncies durant la nit i part del matí.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, cap dels participants portava mascareta i, encara que en el lloc a on s’han produït els fets els agents han trobat només a mig centenar de persones, la sospita és que pels camps de la zona s’ha amagat més gent. 

 

La Policia creu que la festa il·legal de Pego s’hauria organitzat en les xarxes socials. El lloc elegit per a celebrar-se la ‘rave‘ ha sigut en el Parc Natural de la Marjal Pego-Oliva, en la mateixa comarca.

 

El propietari del camp ha assegurat que no té res a vore amb l’esdeveniment. Tal com ha informat el citat mitjà, la DJ de la festa era d’Albacete i s’ha confirmat que hi havia persones de Picanya, Cap de Gata, Madrid i Zamora, entre altres llocs del país.

 

D’altra banda, la Guàrdia Civil ha confirmat el desallotjament i ha indicat que este matí hi havia un grup d’entre 30 i 40 persones que, a demés, no portava mascareta.

 

Des de la Policia Local de Pego han detallat que s’han alçat actes de denúncia per diverses infraccions, per tractar-se d’una activitat no permesa i incomplir mesures sanitàries de prevenció per a fer front a la pandèmia.

 

Últimes notícies

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.

Les víctimes de l’accident de metro de 2006 passen el relleu a les de la DANA de València

Vint anys després de l’accident de metro de València, les expresidentes de l’AVM3J reivindiquen que cal continuar lluitant i anuncien que passen el testimoni a les víctimes de la DANA de 2024, amb qui compartiran l’acte d’homenatge del 3 de juliol.

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.