Una despedida de solter en Altea, origen d’un brot de coronavirus en una localitat d’Albacete

 

La Delegació Provincial de Sanitat en Albacete ha publicat un decret en el que ordena el tancament dels bars de Villamalea, localitat d’esta província, i la interrupció de la seua activitat religiosa, entre altres activitats, pels dos brots de Covid-19 que seguixen actius i que sumen ja 29 casos positius.

 

D’esta manera ho ha donat a conéixer l’Ajuntament en un extens comunicat en les seues xarxes socials, a on ha difós la resolució de Sanitat, que indica que un brot està relacionat amb una despedida de solter que es va celebrar en Altea, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), i que té 11 contagis confirmats amb PCR.

 

L’altre, que es va tractar d’un brot d’origen familiar al principi, afecta també a una empresa de xampinyó, en la que treballen els afectats —d’índole familiar— i, a demés, ha arribat a un treballador de restauració en la localitat, i en este cas, són 17 els casos confirmats de contagi per coronavirus.

 

Sanitat ha detallat que en els pròxims dies continuaran fent PCR i ha advertit que no descarta el confinament de la localitat si la situació no millora.

 

De moment, ha decretat el tancament del centre sociocultural, casinos i bars del municipi, a demés de la suspensió de l’activitat religiosa, i tampoc es permetran les visites i eixides en centres de majors i se suprimixen activitats col·lectives d’oci o espectacles deportius amb assistència de públic.

 

En les vetles hi haurà un màxim de 10 persones i no es podran celebrar ni bodes ni batejos o altres esdeveniments socials. En els comerços, es permetrà un màxim de dos persones alhora dins. 

Últimes notícies

Desmantellada una trama que ha estafat més d’un milió amb mòbils de gamma alta

Dotze persones han sigut detingudes en una operació policial a Barcelona, València, Saragossa i Madrid per una estafa massiva de mòbils de gamma alta que ha afectat centenars de clients d’una operadora.

Catalá reclama que es demanen també els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi

L’alcaldessa de València, María José Catalá, lamenta la publicació íntegra dels seus WhatsApp sobre la DANA, es declara indefensa i demana que es requerisquen igualment els missatges dels membres del Govern que estaven en el Cecopi.

Catalá reclama els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi pel cas de la DANA

L'alcaldessa de València, María José Catalá, ha denunciat indefensió per la publicació íntegra dels seus WhatsApp sobre la DANA i reclama que també s'arrepleguen els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi.

Una macroestafa amb mòbils de gamma alta deixa més d’un milió d’euros en fraus a usuaris

Mossos i Policia Nacional han detingut dotze persones a Barcelona, València, Zaragoza i Madrid per una trama que ha estafat més d’un milió d’euros a clients d’una operadora de telefonia mitjançant la sostracció de 788 mòbils de gamma alta.

Concentració davant Les Corts per exigir més inversions en educació pública i reactivar el Pla Edificant

La Plataforma per l’Ensenyament Públic ha convocat dimarts 14 de juliol una concentració davant Les Corts per reclamar més inversions en educació pública, la reactivació del Pla Edificant i el compliment de les sentències sobre plantilles docents.

Un expert extern assumirà la reestructuració de la matriu de Finetwork a petició de Vodafone

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha designat FTI & Partners com a expert extern per a la reestructuració de Wewi Mobile, matriu de Finetwork, després que Vodafone haja sol·licitat el canvi arran de l’anul·lació del pla anterior.

Canvi de temps a la Comunitat Valenciana: baixen les màximes i tornen els ruixats al nord interior

Després de l’última onada de calor, les temperatures màximes baixen de manera general a la Comunitat Valenciana, sobretot a la Marina Alta, amb vent de l’est i possibilitat de ruixats amb tronada a l’interior nord.

Un expert extern assumirà la reestructuració de la matriu de Finetwork a petició de Vodafone

El Tribunal dInstància dAlacant ha designat FTI & Partners com a expert extern per a la reestructuració de Wewi Mobile, matriu de Finetwork, després que la Audiència Provincial anul·lara el pla anterior impulsat per Vodafone.