Detecten un brot en una residència del Puig que ja havia rebut les vacunes

 

Es comprova que la vacuna té efectes positius. I és que s’ha detectat un brot de 60 positius en una residència del Puig, en la comarca de l’Horta Nord (València), que ja havia rebut la primera dosi el passat 12 de gener i només una persona ha hagut de ser derivada a l’hospital, encara que ha acabat morint. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els altres contagiats tenen símptomes lleus o són asimptomàtics. Cal destacar que la vacuna no ha impedit que agarren el virus però reduix la gravetat dels seus efectes. D’esta forma, les conseqüències dels contagis estan sent menys dures.

 

Per a fer una comparació, en una altra residència de la mateixa localitat, el passat mes d’octubre van haver pràcticament 100 contagis i el brot va acabar amb la vida d’una vintena de residents.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha defés que els nous protocols incloguen molta més publicitat i el criteri d'arrelament. Ha reivindicat que sí que hi ha pla amb unes 5.000 vivendes en construcció, ha defés el Pla Viu i ha al·ludit a un cas de suposada informació privilegiada en Els Naus.

Pérez Llorca manté el contacte amb l’equip júnior del València Basket a Abu Dhabi

El president confirma que la delegació de 33 persones roman a l'espera d'indicacions de l'ambaixada després del tancament de l'espai aeri pel conflicte amb l'Iran.

Consell i Ajuntament impulsen zones d’ombra en patis escolars d’Alacant

La Generalitat i l'Ajuntament treballen en un pla per a instal·lar sombrajes en patis escolars i prioritzar centres segons necessitat. També avancen licitacions i obres en col·legis i patrimoni.

PLD Space alçarà a Elx una nova fàbrica de coets i duplicarà la plantilla

PLD Space construirà una planta en l'àrea Porta d'Elx per a escalar producció i operacions. La companyia preveu arribar a prop de 1.000 ocupacions a partir de mediats de 2028.

Agirrezabala es lesiona el menisc i viatja a Vitòria per a ser valorat

El porter del València, cedit per l'Athletic Club, patix una lesió meniscal en el genoll esquerre i es desplaçarà a Vitòria per a ser valorat. El contratemps va arribar en un entrenament, just després de tornar a treballar amb el grup.

PLD Space alçarà una nova fàbrica de coets a Elx i duplicarà la seua plantilla

PLD Space construirà una nova fàbrica en Porta d'Elx per a sostindre el seu creixement i preveu duplicar la plantilla fins a 1.000 empleats des de mitjan 2028. El pla es recolza en un memoràndum amb Generalitat i Ajuntament i compassa el Miura 5, el primer llançament del qual està previst en el segon trimestre de 2026.

Han firmat el protocol per a la Learning Factory-Escola Municipal del Calçat a Elx

Generalitat, Ajuntament, UMH, Inescop, Avecal i AEC han rubricat l'arrancada de la Learning Factory-Escola Municipal del Calçat a Elx. El centre combinarà formació pràctica i innovació per a reforçar la competitivitat del sector i atendre empreses, estudiants, treballadors i emprenedors.