Detecten una festa amb 15 persones en dos barcos fondejats en la platja de l’Albufereta en Alacant

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha sancionat a cinc persones a bord d’un iot en la costa alacantina per no usar la mascareta mentres estaven celebrant una festa clandestina. Segons els testimonis, hi havia un altre barco a escassos metres d’on es trobava esta embarcació, amb aproximadament deu ocupants tots ells sense mascareta i amb la música molt alta

 

Els Agents del Servici Marítim d’Alacant es trobaven navegant prop del límit provincial de Múrcia, quan a les 16.00 hores del passat 3 de gener van rebre avís del 112, informant que diferents testimonis havien vist un o dos barcos fondejats a uns 100 metres de la costa de la platja de l’Albufereta.

 

Les persones que van presenciar els fets van assegurar que a bord de les embarcacions hi havia al voltant de 15  persones sense mascareta i amb la música molt alta. 

 

Cinc persones identificades 

Quan els agents van arribar al lloc hi havia dos vaixells, un d’ells es trobava navegant a uns escassos metres de la costa de la platja de l’Albufereta, en direcció al Port d’Alacant. En ell anaven a bord cinc persones que van ser identificades i posteriorment sancionades per no usar la mascareta i a demés, van donar curs d’una altra denúncia a Capitania Marítima.

Mentre els agents duien a terme les identificacions en el primer vaixell, el segon d’ells, d’una grandària major, va posar rumb a tota velocitat cap al port d’Alacant. Pel que la Guàrdia Civil va emprendre una cerca per a localitzar esta embarcació i sancionar al propietari

Durant la investigació, la Guàrdia Civil va comptar amb l’ajuda d’algunes empreses i clubs com Marina d’Alacant, el Club Nàutic i Amics del Port d’Alacant. A demés en el fil de les investigacions, els agents van descobrir que la festa havia sigut retransmesa a través de les xarxes socials d’alguns dels participants

 

Investigació oberta

Les persones identificades que anaven a bord del primer barco no van aportar cap dada que poguera contribuir a la localització de la segona embarcació ni dels seus ocupants. Els sospitosos que no coneixien a cap de les persones que navegaven en l’altre vaixell, encara que si van reconèixer que havien pres unes copes amb ells.

La Guàrdia Civil continua fent investigacions per a esbrinar el parador d’esta embarcació o alguna dada que puga identificar a les persones que anaven a bord.

Últimes notícies

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.