Detecten una festa amb 15 persones en dos barcos fondejats en la platja de l’Albufereta en Alacant

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha sancionat a cinc persones a bord d’un iot en la costa alacantina per no usar la mascareta mentres estaven celebrant una festa clandestina. Segons els testimonis, hi havia un altre barco a escassos metres d’on es trobava esta embarcació, amb aproximadament deu ocupants tots ells sense mascareta i amb la música molt alta

 

Els Agents del Servici Marítim d’Alacant es trobaven navegant prop del límit provincial de Múrcia, quan a les 16.00 hores del passat 3 de gener van rebre avís del 112, informant que diferents testimonis havien vist un o dos barcos fondejats a uns 100 metres de la costa de la platja de l’Albufereta.

 

Les persones que van presenciar els fets van assegurar que a bord de les embarcacions hi havia al voltant de 15  persones sense mascareta i amb la música molt alta. 

 

Cinc persones identificades 

Quan els agents van arribar al lloc hi havia dos vaixells, un d’ells es trobava navegant a uns escassos metres de la costa de la platja de l’Albufereta, en direcció al Port d’Alacant. En ell anaven a bord cinc persones que van ser identificades i posteriorment sancionades per no usar la mascareta i a demés, van donar curs d’una altra denúncia a Capitania Marítima.

Mentre els agents duien a terme les identificacions en el primer vaixell, el segon d’ells, d’una grandària major, va posar rumb a tota velocitat cap al port d’Alacant. Pel que la Guàrdia Civil va emprendre una cerca per a localitzar esta embarcació i sancionar al propietari

Durant la investigació, la Guàrdia Civil va comptar amb l’ajuda d’algunes empreses i clubs com Marina d’Alacant, el Club Nàutic i Amics del Port d’Alacant. A demés en el fil de les investigacions, els agents van descobrir que la festa havia sigut retransmesa a través de les xarxes socials d’alguns dels participants

 

Investigació oberta

Les persones identificades que anaven a bord del primer barco no van aportar cap dada que poguera contribuir a la localització de la segona embarcació ni dels seus ocupants. Els sospitosos que no coneixien a cap de les persones que navegaven en l’altre vaixell, encara que si van reconèixer que havien pres unes copes amb ells.

La Guàrdia Civil continua fent investigacions per a esbrinar el parador d’esta embarcació o alguna dada que puga identificar a les persones que anaven a bord.

Últimes notícies

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.