El Diluvi, Pep Gimeno Botifarra i Xavi Sarrià actuaran en Morella

 

Este estiu serà diferent en Morella, capital dels Ports (Castelló), i la programació ha canviat respecte al que és habitual en la ciutat. En este sentit, les activitats culturals seran les protagonistes amb els concerts de Pep Gimeno Botifarra, el Diluvi i Xavi Sarrià en la que seria la setmana de festes en Morella.

 

D’esta manera, el Diluvi actuarà el diumenge 16 d’agost amb la seua gira Vine amb mi. El concert de Pep Gimeno Botifarra serà el 18 amb l’espectacle Deixa’t estar de romanços. Finalment, Xavi Sarrià tocarà el 21 en un concert en acústic junt amb Key Day. Els tres concerts seran en l’Espai Firal a les 23.00 hores.

 

La regidora de Cultura i Festes, Rocío Querol, ha destacat que «hem preparat algunes activitats per al mes d’agost amb els concerts de Xavi Sarrià, el Diluvi i Pep Gimeno Botifarra com a principals, encara que hi haurà més actuacions musicals». L’edil ha comentat que «les diferents activitats programades seguiran els protocols i mesures de seguretat per a evitar contagis» pel que «serà necessari comprar les entrades de manera anticipada a través d’una plataforma electrònica». Finalment, Rocío ha volgut «animar a tots a disfrutar dels diferents concerts i activitats programades amb responsabilitat i seguir les mesures de distància social, ús de la mascareta i higiene».

 

Cal explicar que les entrades s’han de comprar de manera anticipada a través d’una plataforma electrònica per a controlar l’aforament dels espais. Estos concerts se celebraran en Morella amb el suport de l’Institut Valencià de Cultura i l’Acadèmia Valenciana de la Llengua. També els concerts de l’Associació Musical Mestre Candel, la Rondalla de Morella i actuacions de Morella Sonora, entre altres, completen l’agenda cultural de la ciutat en este mes.

Últimes notícies

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.

València cede el testimoni dels Gay Games a Perth, seu en 2030

València, seu dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha realitzat el traspàs simbòlic del testimoni a Perth, que acollirà la tretzena edició en 2030, destacant l’impacte econòmic i el llegat en imatge de ciutat diversa i inclusiva.

La Malva-rosa reunirà quasi 700 jugadors en la quarta prova del Beach Volley Tour

La platja de la Malva-rosa acollirà este cap de setmana la quarta prova del Beach Volley Tour Comunitat Valenciana, amb quasi 700 jugadors entre categories cadet, infantil i professional.

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca la bona faena de Juanfran Pérez Llorca i demana donar-li suport, però subratlla que la candidatura autonòmica la decidirà la direcció del PP.

La Generalitat concedeix 7,95 milions a 417 ajuntaments per a previndre incendis forestals

Les ajudes permetran finançar tallafocs, pistes forestals, punts d’aigua, podes, desbrossaments i actuacions de gestió forestal durant 2026

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca que Juanfran Pérez Llorca està fent un bon treball i mereix suport, però remarca que la candidatura a la Generalitat la decidirà la direcció del PP.

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026