El Diluvi, Pep Gimeno Botifarra i Xavi Sarrià actuaran en Morella

 

Este estiu serà diferent en Morella, capital dels Ports (Castelló), i la programació ha canviat respecte al que és habitual en la ciutat. En este sentit, les activitats culturals seran les protagonistes amb els concerts de Pep Gimeno Botifarra, el Diluvi i Xavi Sarrià en la que seria la setmana de festes en Morella.

 

D’esta manera, el Diluvi actuarà el diumenge 16 d’agost amb la seua gira Vine amb mi. El concert de Pep Gimeno Botifarra serà el 18 amb l’espectacle Deixa’t estar de romanços. Finalment, Xavi Sarrià tocarà el 21 en un concert en acústic junt amb Key Day. Els tres concerts seran en l’Espai Firal a les 23.00 hores.

 

La regidora de Cultura i Festes, Rocío Querol, ha destacat que «hem preparat algunes activitats per al mes d’agost amb els concerts de Xavi Sarrià, el Diluvi i Pep Gimeno Botifarra com a principals, encara que hi haurà més actuacions musicals». L’edil ha comentat que «les diferents activitats programades seguiran els protocols i mesures de seguretat per a evitar contagis» pel que «serà necessari comprar les entrades de manera anticipada a través d’una plataforma electrònica». Finalment, Rocío ha volgut «animar a tots a disfrutar dels diferents concerts i activitats programades amb responsabilitat i seguir les mesures de distància social, ús de la mascareta i higiene».

 

Cal explicar que les entrades s’han de comprar de manera anticipada a través d’una plataforma electrònica per a controlar l’aforament dels espais. Estos concerts se celebraran en Morella amb el suport de l’Institut Valencià de Cultura i l’Acadèmia Valenciana de la Llengua. També els concerts de l’Associació Musical Mestre Candel, la Rondalla de Morella i actuacions de Morella Sonora, entre altres, completen l’agenda cultural de la ciutat en este mes.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.