El Diluvi, Pep Gimeno Botifarra i Xavi Sarrià actuaran en Morella

 

Este estiu serà diferent en Morella, capital dels Ports (Castelló), i la programació ha canviat respecte al que és habitual en la ciutat. En este sentit, les activitats culturals seran les protagonistes amb els concerts de Pep Gimeno Botifarra, el Diluvi i Xavi Sarrià en la que seria la setmana de festes en Morella.

 

D’esta manera, el Diluvi actuarà el diumenge 16 d’agost amb la seua gira Vine amb mi. El concert de Pep Gimeno Botifarra serà el 18 amb l’espectacle Deixa’t estar de romanços. Finalment, Xavi Sarrià tocarà el 21 en un concert en acústic junt amb Key Day. Els tres concerts seran en l’Espai Firal a les 23.00 hores.

 

La regidora de Cultura i Festes, Rocío Querol, ha destacat que «hem preparat algunes activitats per al mes d’agost amb els concerts de Xavi Sarrià, el Diluvi i Pep Gimeno Botifarra com a principals, encara que hi haurà més actuacions musicals». L’edil ha comentat que «les diferents activitats programades seguiran els protocols i mesures de seguretat per a evitar contagis» pel que «serà necessari comprar les entrades de manera anticipada a través d’una plataforma electrònica». Finalment, Rocío ha volgut «animar a tots a disfrutar dels diferents concerts i activitats programades amb responsabilitat i seguir les mesures de distància social, ús de la mascareta i higiene».

 

Cal explicar que les entrades s’han de comprar de manera anticipada a través d’una plataforma electrònica per a controlar l’aforament dels espais. Estos concerts se celebraran en Morella amb el suport de l’Institut Valencià de Cultura i l’Acadèmia Valenciana de la Llengua. També els concerts de l’Associació Musical Mestre Candel, la Rondalla de Morella i actuacions de Morella Sonora, entre altres, completen l’agenda cultural de la ciutat en este mes.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.