Mastodon
23.6 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

El Diluvi, Pep Gimeno Botifarra i Xavi Sarrià actuaran en Morella

 

Este estiu serà diferent en Morella, capital dels Ports (Castelló), i la programació ha canviat respecte al que és habitual en la ciutat. En este sentit, les activitats culturals seran les protagonistes amb els concerts de Pep Gimeno Botifarra, el Diluvi i Xavi Sarrià en la que seria la setmana de festes en Morella.

 

D’esta manera, el Diluvi actuarà el diumenge 16 d’agost amb la seua gira Vine amb mi. El concert de Pep Gimeno Botifarra serà el 18 amb l’espectacle Deixa’t estar de romanços. Finalment, Xavi Sarrià tocarà el 21 en un concert en acústic junt amb Key Day. Els tres concerts seran en l’Espai Firal a les 23.00 hores.

 

La regidora de Cultura i Festes, Rocío Querol, ha destacat que «hem preparat algunes activitats per al mes d’agost amb els concerts de Xavi Sarrià, el Diluvi i Pep Gimeno Botifarra com a principals, encara que hi haurà més actuacions musicals». L’edil ha comentat que «les diferents activitats programades seguiran els protocols i mesures de seguretat per a evitar contagis» pel que «serà necessari comprar les entrades de manera anticipada a través d’una plataforma electrònica». Finalment, Rocío ha volgut «animar a tots a disfrutar dels diferents concerts i activitats programades amb responsabilitat i seguir les mesures de distància social, ús de la mascareta i higiene».

 

Cal explicar que les entrades s’han de comprar de manera anticipada a través d’una plataforma electrònica per a controlar l’aforament dels espais. Estos concerts se celebraran en Morella amb el suport de l’Institut Valencià de Cultura i l’Acadèmia Valenciana de la Llengua. També els concerts de l’Associació Musical Mestre Candel, la Rondalla de Morella i actuacions de Morella Sonora, entre altres, completen l’agenda cultural de la ciutat en este mes.

Últimes notícies

Un gol en pròpia de Luiz Júnior amarga el retorn del Vila-real a la Champions

Un error del porter als quatre minuts va decidir l'estrena europea. Pepé va fregar l'empat de falta en el tram final davant un Tottenham que va saber guardar l'avantatge.

Luiz Junior regala el 1-0 al Tottenham al descans

Una fallada del porter brasiler en manejar un centre de Lucas Bergvall va acabar en gol en pròpia porta en el minut 4 i el Tottenham es va 1-0 al descans. El Vila-real queda obligat a remuntar després del colp inicial.

El Consell s’obri a la participació i a col·laborar amb la CHJ als parcs inundables

El Consell manté la invitació a les associacions per a dissenyar els parcs inundables en l'àrea de València i reclama treballar amb la CHJ. Diverses entitats donen suport a l'enfocament, mentres dos associacions de víctimes el rebutgen per falta de pressupost suficient.

Mor Robert Redford als 89 anys

La notícia confirma l'adeu a una figura central per a diverses generacions d'espectadors

Ayoze i Mikautadze lideren l’atac del Vila-real en el seu debut de Champions

El Vila-real debuta en la Lliga de Campions amb l'onze esperat i Ayoze Pérez al costat de George Mikautadze com a dupla ofensiva. El Tottenham respon amb un onze de tall ofensiu.

Emergències coordina amb els municipis més afectats per la dana un pla de suport preventiu

Emergències i Interior elabora amb els 32 municipis més afectats per la riuada de 2024 un pla de suport preventiu per a episodis de preemergència per pluges. El dispositiu reforça vigilància, resposta ràpida i informació a la ciutadania en alertes taronja i roja.

Pablo Alborán actuarà el 30 de maig en el Roig Arena dins del seu Global Tour KM0

Pablo Alborán anuncia concert en el Roig Arena de València el 30 de maig dins del seu Global Tour KM0. Les entrades ixen a la venda el 24 de setembre a les 17 h.

El jutjat de la DANA demana més mobiliari i micròfons davant l’alta assistència a testificals

El jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA sol·licita més mobiliari i cinc micròfons per a afrontar pròximes declaracions amb gran afluència.