8.5 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

El Diluvi, Pep Gimeno Botifarra i Xavi Sarrià actuaran en Morella

 

Este estiu serà diferent en Morella, capital dels Ports (Castelló), i la programació ha canviat respecte al que és habitual en la ciutat. En este sentit, les activitats culturals seran les protagonistes amb els concerts de Pep Gimeno Botifarra, el Diluvi i Xavi Sarrià en la que seria la setmana de festes en Morella.

 

D’esta manera, el Diluvi actuarà el diumenge 16 d’agost amb la seua gira Vine amb mi. El concert de Pep Gimeno Botifarra serà el 18 amb l’espectacle Deixa’t estar de romanços. Finalment, Xavi Sarrià tocarà el 21 en un concert en acústic junt amb Key Day. Els tres concerts seran en l’Espai Firal a les 23.00 hores.

 

La regidora de Cultura i Festes, Rocío Querol, ha destacat que «hem preparat algunes activitats per al mes d’agost amb els concerts de Xavi Sarrià, el Diluvi i Pep Gimeno Botifarra com a principals, encara que hi haurà més actuacions musicals». L’edil ha comentat que «les diferents activitats programades seguiran els protocols i mesures de seguretat per a evitar contagis» pel que «serà necessari comprar les entrades de manera anticipada a través d’una plataforma electrònica». Finalment, Rocío ha volgut «animar a tots a disfrutar dels diferents concerts i activitats programades amb responsabilitat i seguir les mesures de distància social, ús de la mascareta i higiene».

 

Cal explicar que les entrades s’han de comprar de manera anticipada a través d’una plataforma electrònica per a controlar l’aforament dels espais. Estos concerts se celebraran en Morella amb el suport de l’Institut Valencià de Cultura i l’Acadèmia Valenciana de la Llengua. També els concerts de l’Associació Musical Mestre Candel, la Rondalla de Morella i actuacions de Morella Sonora, entre altres, completen l’agenda cultural de la ciutat en este mes.

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.