La Diputació de Castelló secunda amb 90.000 euros a les associacions taurines de la província en 2021

 

La Diputació Provincial ha aprovat les bases per a la convocatòria d’una línia d’ajudes dotada de 90.000 euros, destinades a associacions taurines de la província de Castelló.

Amb elles es finançaran activitats relacionades amb el món taurí per a potenciar esta festa en tot el territori castellonenc durant l’exercici de 2021.

Estan contemplades l’organització i realització de festejos taurins i la publicació de revistes, exposicions o conferències relacionades amb la cultura taurina.

La diputada provincial de Cultura, Ruth Sanz, ha explicat que estes ajudes ‘’són necessàries per a reactivar una tradició de la província’’ i ha afegit que espera que ‘’la pandèmia avança favorablement i totes les nostres comarques puguen gaudir d’uns festejos taurins segurs’’.

Aquelles associacions que estiguen interessades a concórrer en este procediment hauran de presentar les seues sol·licituds dins del termini d’1 mes a comptar des de l’endemà al de la publicació de l’extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província de Castelló.

 

Bous al Carrer

 

 

Cal recordar, que després de més d’un any sense cap esdeveniment taurí en la província de Castelló igual que pràcticament la resta d’Espanya pel coronavirus, s’hi han tornat a celebrar.

Els bous al carrrer com es coneixien abans de la pandèmia encara no tornaran, ja que actualment només es realitzen actes taurins en places amb restriccions de públic i totes les mesures sanitàries necessàries.

 

Últimes notícies

València trasllada el Village dels Gai Games 2026 per a garantir el descans veïnal

L'Ajuntament de València traslladarà el Village dels Gai Games 2026 de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'entorn de l'estadi Ciutat de València per a garantir el descans dels veïns després d'una sentència judicial.

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.