La Diputació de Castelló secunda amb 90.000 euros a les associacions taurines de la província en 2021

 

La Diputació Provincial ha aprovat les bases per a la convocatòria d’una línia d’ajudes dotada de 90.000 euros, destinades a associacions taurines de la província de Castelló.

Amb elles es finançaran activitats relacionades amb el món taurí per a potenciar esta festa en tot el territori castellonenc durant l’exercici de 2021.

Estan contemplades l’organització i realització de festejos taurins i la publicació de revistes, exposicions o conferències relacionades amb la cultura taurina.

La diputada provincial de Cultura, Ruth Sanz, ha explicat que estes ajudes ‘’són necessàries per a reactivar una tradició de la província’’ i ha afegit que espera que ‘’la pandèmia avança favorablement i totes les nostres comarques puguen gaudir d’uns festejos taurins segurs’’.

Aquelles associacions que estiguen interessades a concórrer en este procediment hauran de presentar les seues sol·licituds dins del termini d’1 mes a comptar des de l’endemà al de la publicació de l’extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província de Castelló.

 

Bous al Carrer

 

 

Cal recordar, que després de més d’un any sense cap esdeveniment taurí en la província de Castelló igual que pràcticament la resta d’Espanya pel coronavirus, s’hi han tornat a celebrar.

Els bous al carrrer com es coneixien abans de la pandèmia encara no tornaran, ja que actualment només es realitzen actes taurins en places amb restriccions de públic i totes les mesures sanitàries necessàries.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.