La Diputació de Castelló secunda amb 90.000 euros a les associacions taurines de la província en 2021

 

La Diputació Provincial ha aprovat les bases per a la convocatòria d’una línia d’ajudes dotada de 90.000 euros, destinades a associacions taurines de la província de Castelló.

Amb elles es finançaran activitats relacionades amb el món taurí per a potenciar esta festa en tot el territori castellonenc durant l’exercici de 2021.

Estan contemplades l’organització i realització de festejos taurins i la publicació de revistes, exposicions o conferències relacionades amb la cultura taurina.

La diputada provincial de Cultura, Ruth Sanz, ha explicat que estes ajudes ‘’són necessàries per a reactivar una tradició de la província’’ i ha afegit que espera que ‘’la pandèmia avança favorablement i totes les nostres comarques puguen gaudir d’uns festejos taurins segurs’’.

Aquelles associacions que estiguen interessades a concórrer en este procediment hauran de presentar les seues sol·licituds dins del termini d’1 mes a comptar des de l’endemà al de la publicació de l’extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província de Castelló.

 

Bous al Carrer

 

 

Cal recordar, que després de més d’un any sense cap esdeveniment taurí en la província de Castelló igual que pràcticament la resta d’Espanya pel coronavirus, s’hi han tornat a celebrar.

Els bous al carrrer com es coneixien abans de la pandèmia encara no tornaran, ja que actualment només es realitzen actes taurins en places amb restriccions de públic i totes les mesures sanitàries necessàries.

 

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.