14.1 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

La Diputació de Castelló secunda amb 90.000 euros a les associacions taurines de la província en 2021

 

La Diputació Provincial ha aprovat les bases per a la convocatòria d’una línia d’ajudes dotada de 90.000 euros, destinades a associacions taurines de la província de Castelló.

Amb elles es finançaran activitats relacionades amb el món taurí per a potenciar esta festa en tot el territori castellonenc durant l’exercici de 2021.

Estan contemplades l’organització i realització de festejos taurins i la publicació de revistes, exposicions o conferències relacionades amb la cultura taurina.

La diputada provincial de Cultura, Ruth Sanz, ha explicat que estes ajudes ‘’són necessàries per a reactivar una tradició de la província’’ i ha afegit que espera que ‘’la pandèmia avança favorablement i totes les nostres comarques puguen gaudir d’uns festejos taurins segurs’’.

Aquelles associacions que estiguen interessades a concórrer en este procediment hauran de presentar les seues sol·licituds dins del termini d’1 mes a comptar des de l’endemà al de la publicació de l’extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província de Castelló.

 

Bous al Carrer

 

 

Cal recordar, que després de més d’un any sense cap esdeveniment taurí en la província de Castelló igual que pràcticament la resta d’Espanya pel coronavirus, s’hi han tornat a celebrar.

Els bous al carrrer com es coneixien abans de la pandèmia encara no tornaran, ja que actualment només es realitzen actes taurins en places amb restriccions de públic i totes les mesures sanitàries necessàries.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.