La Diputació de Castelló secunda amb 90.000 euros a les associacions taurines de la província en 2021

 

La Diputació Provincial ha aprovat les bases per a la convocatòria d’una línia d’ajudes dotada de 90.000 euros, destinades a associacions taurines de la província de Castelló.

Amb elles es finançaran activitats relacionades amb el món taurí per a potenciar esta festa en tot el territori castellonenc durant l’exercici de 2021.

Estan contemplades l’organització i realització de festejos taurins i la publicació de revistes, exposicions o conferències relacionades amb la cultura taurina.

La diputada provincial de Cultura, Ruth Sanz, ha explicat que estes ajudes ‘’són necessàries per a reactivar una tradició de la província’’ i ha afegit que espera que ‘’la pandèmia avança favorablement i totes les nostres comarques puguen gaudir d’uns festejos taurins segurs’’.

Aquelles associacions que estiguen interessades a concórrer en este procediment hauran de presentar les seues sol·licituds dins del termini d’1 mes a comptar des de l’endemà al de la publicació de l’extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província de Castelló.

 

Bous al Carrer

 

 

Cal recordar, que després de més d’un any sense cap esdeveniment taurí en la província de Castelló igual que pràcticament la resta d’Espanya pel coronavirus, s’hi han tornat a celebrar.

Els bous al carrrer com es coneixien abans de la pandèmia encara no tornaran, ja que actualment només es realitzen actes taurins en places amb restriccions de públic i totes les mesures sanitàries necessàries.

 

Últimes notícies

Mor un home després de ser rescatat de la mar en una platja de Peníscola

Un home ha mort de matinada en una platja de Peníscola després de patir problemes mentre es banyava. Els bombers i els servicis sanitaris han intentat reanimar-lo sense èxit.

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.