La Diputació de Castelló oferix 145 beques per a la formació universitària de la gent major

 

La Diputació de Castelló oferirà 145 beques d’estudi perquè persones majors de 55 anys puguen cursar una carrera universitària sènior en algun dels dos centres d’educació superior amb els que compta la província de Castelló, la UNED i la Universitat Jaume (UJI).

 

D’eixa manera ho ha avançat la vicepresidenta i diputada de Benestar Social, Patricia Puerta, qui ha explicat que s’espera que les convocatòries es facen públiques a partir de la setmana que ve, una volta siguen aprovades les bases en comissió informativa.

 

Entre les dos línies d’ajudes, cada una per a cada centre universitari, es destinaran un total de 12.000 euros. En el cas de la UNED s’han establert 35 beques d’estudi, mentres que per a l’alumnat de la Universitat Jaume I se n’oferiran 110 tant per a graus com per a postgraus. Les ajudes no només seran per a estudiants de nou accés, sinó també per a aquells que actualment ja estan formant-se.

 

Atenent a les bases, cal destacar que podran beneficiar-se d’estes ajudes qualsevol persona empadronada a la província de Castelló que tinga complits els 55 anys o més. Obligatòriament hauran d’estar matriculats dins d’este curs acadèmic en qualsevol estudi dels programes UNED Sènior o Universitat de Majors de l’UJI. A demés, es prioritzaran les peticions de persones amb pocs ingressos, discapacitats o que siguen víctimes de violència de gènere.

Últimes notícies

Un detingut a Almassora per estafar més de 20.000 euros en la venda de vehicles industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a Almassora un treballador d’una empresa de compravenda de vehicles industrials acusat d’estafar huit clients i defraudar més de 20.000 euros. L’home presumptament alterava la documentació i desviava els pagaments a comptes bancaris sota el seu control.

Guido Rodríguez continuarà al València fins 2028 amb una temporada opcional

El migcampista argentí Guido Rodríguez ha signat un nou contracte amb el València fins juny de 2028, amb una temporada addicional opcional, després de mitja campanya al club.

Juny tanca amb un 87% d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana i Benidorm supera el 90%

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat juny amb un 87,1% d’ocupació, mig punt més que fa un any, amb Benidorm per damunt del 90% i un fort creixement a Castelló.

Nala, la gossa bombera d’Alacant que busca supervivents al terratrémol de Veneçuela

Nala, una gossa de la Unitat Canina dels bombers d’Alacant, ha viatjat quasi 40 hores fins a Veneçuela amb l’ONG GEA per buscar supervivents i repartir ajuda humanitària després del doble terratrémol.

La jove apunyalada pel pare en un crim masclista a Alacant evoluciona fora de perill

La jove de 26 anys ferida pel pare en el crim masclista de Cañada del Fenollar continua ingressada a l’hospital d’Alacant, però la seua vida no corre perill.

Justin de Haas, nou central neerlandés per al Valencia CF i huité jugador dels Països Baixos al club

El central neerlandés Justin de Haas, fitxat des del FC Famalicao, s’ha convertit en el huité futbolista dels Països Baixos que defensa l’escut del Valencia CF i en el primer de clara vocació defensiva.

Rècord negatiu d’ofegaments en juny a Espanya amb huit morts a la Comunitat Valenciana

Juny ha tancat amb 92 morts per ofegament a Espanya, huit d’elles a la Comunitat Valenciana, el pitjor registre des de 2015 i amb un fort impacte en menors i majors.

Un minut de silenci al Palau per les víctimes de l’accident de Metrovalencia, 20 anys després

El Consell ha guardat un minut de silenci al Palau de la Generalitat en memòria de les 43 víctimes de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari del sinistre, en una jornada d’actes d’homenatge i record.