La Diputació d’Alacant organitza tres webinar per a informar i resoldre dubtes relacionats amb el Brexit

La Diputació d’Alacant ha posat en marxa una àmplia campanya informativa en relació amb el Brexit per a proporcionar informació i resoldre dubtes al col·lectiu britànic. Entre altres accions, a partir de la setmana vinent es duran a terme tres webinar per a abordar diferents situacions que es puguen plantejar arran del canvi.

El diputat de Cooperació, Residents Internacionals i Voluntariat, Juan de Dios Navarro, ha explicat que esta iniciativa està dirigida, sobretot, als més de 80.000 britànics que resideixen a la província, així com als milers de visitants procedents d’este país que cada any trien la Costa Blanca com a destí. “A través d’este programa, la Diputació s’ha marcat com a objectiu facilitar al col·lectiu britànic tota la informació que puga resultar-li útil en esta etapa de canvi per a fer més fàcil la continuïtat de la seua estada a la província, o el procés nou d’iniciar la seua residència”, ha explicat el diputat.

La primera acció del programa suposa l’activació de la web www.brexitdiputaciondelalicante.com a la qual es pot accedir també a través de la pàgina http://www.ciudadanosextranjeros.es/, en la qual es reflectirà cadascuna de les accions que componen la campanya informativa i s’intentarà respondre a tots els dubtes i qüestions que puguen sorgir amb la sortida del Regne Unit de la Unió Europea.

A més, l’àrea de Residents Internacionals ha previst webinars específics i des del 20 de maig fins al 10 de juny tindran lloc tres accions per a abordar, des de diversos angles, situacions com a tractaments mèdics, vacunacions, tràmits administratius i altres tipus de gestions relacionades amb la vida quotidiana.

El primer webinar tindrà lloc el dijous 20 de maig i comptarà amb la intervenció de la cònsol britànica a Alacant, Sara- Jane Morris, mentre que en la segona trobada, el dimarts 1 de juny, l’Associació Babelia explicarà com accedir a la residència. Finalment, el dijous 10 de juny s’analitzaran els aspectes legals del Brexit, amb el president de la Secció de Dret Internacional de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats d’Alacant i col·laborador de l’Àrea de Dret Internacional Privat de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, Pedro Heredia.

Les tres webinar començaran a les 10.30 hores i la inscripció és gratuïta a través de la web.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.