La Diputació d’Alacant organitza tres webinar per a informar i resoldre dubtes relacionats amb el Brexit

La Diputació d’Alacant ha posat en marxa una àmplia campanya informativa en relació amb el Brexit per a proporcionar informació i resoldre dubtes al col·lectiu britànic. Entre altres accions, a partir de la setmana vinent es duran a terme tres webinar per a abordar diferents situacions que es puguen plantejar arran del canvi.

El diputat de Cooperació, Residents Internacionals i Voluntariat, Juan de Dios Navarro, ha explicat que esta iniciativa està dirigida, sobretot, als més de 80.000 britànics que resideixen a la província, així com als milers de visitants procedents d’este país que cada any trien la Costa Blanca com a destí. “A través d’este programa, la Diputació s’ha marcat com a objectiu facilitar al col·lectiu britànic tota la informació que puga resultar-li útil en esta etapa de canvi per a fer més fàcil la continuïtat de la seua estada a la província, o el procés nou d’iniciar la seua residència”, ha explicat el diputat.

La primera acció del programa suposa l’activació de la web www.brexitdiputaciondelalicante.com a la qual es pot accedir també a través de la pàgina http://www.ciudadanosextranjeros.es/, en la qual es reflectirà cadascuna de les accions que componen la campanya informativa i s’intentarà respondre a tots els dubtes i qüestions que puguen sorgir amb la sortida del Regne Unit de la Unió Europea.

A més, l’àrea de Residents Internacionals ha previst webinars específics i des del 20 de maig fins al 10 de juny tindran lloc tres accions per a abordar, des de diversos angles, situacions com a tractaments mèdics, vacunacions, tràmits administratius i altres tipus de gestions relacionades amb la vida quotidiana.

El primer webinar tindrà lloc el dijous 20 de maig i comptarà amb la intervenció de la cònsol britànica a Alacant, Sara- Jane Morris, mentre que en la segona trobada, el dimarts 1 de juny, l’Associació Babelia explicarà com accedir a la residència. Finalment, el dijous 10 de juny s’analitzaran els aspectes legals del Brexit, amb el president de la Secció de Dret Internacional de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats d’Alacant i col·laborador de l’Àrea de Dret Internacional Privat de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, Pedro Heredia.

Les tres webinar començaran a les 10.30 hores i la inscripció és gratuïta a través de la web.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.

L’Elx arriba al dol davant l’Atlètic amb l’últim precedent a favor en el Martínez Valero

L'Elx afronta la visita de l'Atlètic de Madrid amb el precedent favorable de la seua victòria en la temporada 2022-23, que va trencar la ratxa blanc-i-vermella en el Martínez Valero i va equilibrar el balanç històric en Primera Divisió.

El València Basket vol prolongar a Girona la seua ratxa per a blindar la segona plaça

El València Basket visita la pista del Bàsquet Girona a la recerca de la seua quinta victòria consecutiva en la Lliga Endesa, clau per a mantindre la segona plaça davant la pressió de UCAM Murcia i Baskonia.

El València s’embossa a Son Moix: només dos triomfs en les seues últimes deu visites de lliga

El València afrontarà la seua pròxima visita a Son Moix amb un pobre balanç recent: només dos victòries en els seus últims deu partits de Lliga en el camp del Mallorca, amb sis derrotes i dos empats.

Matt Costello avisa de la dificultat de visitar al Girona en la Lliga Endesa

Matt Costello advertix que jugar en la pista del Bàsquet Girona és sempre molt difícil i subratlla el gran moment del conjunt català abans del dol davant València Basket.