La Diputació invertirà en equipament informàtic per als ajuntaments valencians

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Diputació de València ajudarà a la renovació i modernització d’equips informàtics per a avançar en l’administració electrònica local, amb ordinadors portàtils, càmeres web, escàners i lectors de targetes, que es repartiran en funció de la població dels 265 ajuntaments, 25 mancomunitats i 3 entitats locals menors, a excepció de la ciutat de València. […]

 

La Diputació de València ajudarà a la renovació i modernització d’equips informàtics per a avançar en l’administració electrònica local, amb ordinadors portàtils, càmeres web, escàners i lectors de targetes, que es repartiran en funció de la població dels 265 ajuntaments, 25 mancomunitats i 3 entitats locals menors, a excepció de la ciutat de València.

 

«Amb esta ajuda en espècie volem continuar apostant per l’administració electrònica i la modernització dels nostres ajuntaments i mancomunitats per a millorar i agilitar tots els processos administratius i facilitar la seua adaptació a circumstàncies sobrevingudes com la que hem viscut els últims mesos amb el Covid-19», ha destacat la diputada de Modernització Mentxu Balaguer.

 

La Diputació repartirà aproximadament 1.200 ordinadors portàtils, 1.500 webcams, 1.200 lectors de targetes i 800 escàners. Els ajuntaments, mancomunitats i entitats locals menors només s’hauran d’adherir en el moment de rebre l’avís telemàtic, per al que tindran un termini d’una setmana, i ja no hauran de fer cap altra gestió administrativa, més que esperar a rebre els equips. El repartiment es farà, previsiblement, en la tardor.

 

«HI ha falta d’esta classe d’equipament»

«Hem analitzat la situació dels equipaments informàtics en l’àmbit municipal i hem conclòs que els ajuntaments i les mancomunitats tenen determinades falta d’equipament, sobretot quant a ordinadors portàtils i càmeres web, per a poder facilitar el teletreball o les videoconferències dels diferents departaments municipals o dels òrgans col·legiats», explica Balaguer.

 

Els 83 pobles menors de 1.000 habitants rebran 2 ordinadors portàtils, 2 càmeres web, 2 lectors de targetes i un escàner; els 49 municipis entre 1.000 i 2.000 habitants disposaran de 4 ordinadors portàtils, 5 webcams, 4 lectors de targetes i 3 escàners; les 56 localitats entre 2.000 i 5.000 habitants rebran 6 ordinadors portàtils, 7 càmeres web, 6 lectors de targetes i 4 escàners; mentre que els 26 municipis entre 5.000 i 10.000 seran beneficiaris de 6 ordinadors portàtils, 8 càmeres web, 6 lectors de targetes i 4 escàners.

 

Quant als pobles amb més de 10.000 habitants, els 21 que no superen els 20.000 tindran assignats 7 ordinadors portàtils, 9 càmeres web, 7 lectors de targetes i 5 escàners; i finalment, els 30 municipis majors de 20.000 obtindran 4 ordinadors portàtils, 9 càmeres web, 4 lectors de targetes i 2 escàners.

Últimes notícies

El PPCV vol arribar a cada mòbil amb IA i xarxes socials

El PPCV combinarà intel·ligència artificial i xarxes socials en la campanya de les eleccions generals del 29 de novembre. La formació vol arribar a cada votant i defensar un canvi polític.

Compromís no acudirà al ple de Les Corts durant la vaga

El plenari de l’11 i 12 de novembre coincidirà amb la vaga general del dimecres. Compromís no assistirà a la sessió eixe dia.

L’acampada per l’habitatge de València arriba al mes

El campament de la plaça de l’Ajuntament complix un mes i continuarà fins que l’assemblea decidisca alçar-lo. El desallotjament a Madrid no canvia la seua situació.

Catalá demana coordinar la resposta a l’acampada de València

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha demanat una reunió tècnica amb la Delegación del Gobierno per abordar l’acampada per la vivenda. Roger Llanes ha destacat el to conciliador de la carta.

El futbol s’uneix al condol per Jesús de Miguel

Jesús de Miguel, davanter del CD Tenerife, ha mort als 30 anys després de rebre un fort colp durant un partit. Clubs i institucions han expressat el seu condol.

Un home de 81 anys, ferit en un robatori violent a Alacant

Un home de 21 anys ha sigut detingut a Alacant després d’assaltar una persona de 81 anys, furtar-li la bossa i causar-li una ferida de cinc centímetres.

El 87 % dels consumidors estaria disposat a pagar un 10 % més per una marca amb la qual manté una connexió emocional

Les marques que mantenen una connexió emocional amb els consumidors poden accelerar el seu creixement un 36 % en contextos favorables i esmorteir les caigudes un 53 %

Els colps mortals continuen sent poc habituals en el futbol professional

La mort de Jesús de Miguel després d’un colp en un partit ha recordat altres casos excepcionals en el futbol. La majoria de les morts sobtades en este esport tenen origen cardíac.