Anuncios

La Diputació invertirà en equipament informàtic per als ajuntaments valencians

 

La Diputació de València ajudarà a la renovació i modernització d’equips informàtics per a avançar en l’administració electrònica local, amb ordinadors portàtils, càmeres web, escàners i lectors de targetes, que es repartiran en funció de la població dels 265 ajuntaments, 25 mancomunitats i 3 entitats locals menors, a excepció de la ciutat de València.

 

«Amb esta ajuda en espècie volem continuar apostant per l’administració electrònica i la modernització dels nostres ajuntaments i mancomunitats per a millorar i agilitar tots els processos administratius i facilitar la seua adaptació a circumstàncies sobrevingudes com la que hem viscut els últims mesos amb el Covid-19», ha destacat la diputada de Modernització Mentxu Balaguer.

Anuncios

 

La Diputació repartirà aproximadament 1.200 ordinadors portàtils, 1.500 webcams, 1.200 lectors de targetes i 800 escàners. Els ajuntaments, mancomunitats i entitats locals menors només s’hauran d’adherir en el moment de rebre l’avís telemàtic, per al que tindran un termini d’una setmana, i ja no hauran de fer cap altra gestió administrativa, més que esperar a rebre els equips. El repartiment es farà, previsiblement, en la tardor.

 

«HI ha falta d’esta classe d’equipament»

«Hem analitzat la situació dels equipaments informàtics en l’àmbit municipal i hem conclòs que els ajuntaments i les mancomunitats tenen determinades falta d’equipament, sobretot quant a ordinadors portàtils i càmeres web, per a poder facilitar el teletreball o les videoconferències dels diferents departaments municipals o dels òrgans col·legiats», explica Balaguer.

 

Els 83 pobles menors de 1.000 habitants rebran 2 ordinadors portàtils, 2 càmeres web, 2 lectors de targetes i un escàner; els 49 municipis entre 1.000 i 2.000 habitants disposaran de 4 ordinadors portàtils, 5 webcams, 4 lectors de targetes i 3 escàners; les 56 localitats entre 2.000 i 5.000 habitants rebran 6 ordinadors portàtils, 7 càmeres web, 6 lectors de targetes i 4 escàners; mentre que els 26 municipis entre 5.000 i 10.000 seran beneficiaris de 6 ordinadors portàtils, 8 càmeres web, 6 lectors de targetes i 4 escàners.

 

Quant als pobles amb més de 10.000 habitants, els 21 que no superen els 20.000 tindran assignats 7 ordinadors portàtils, 9 càmeres web, 7 lectors de targetes i 5 escàners; i finalment, els 30 municipis majors de 20.000 obtindran 4 ordinadors portàtils, 9 càmeres web, 4 lectors de targetes i 2 escàners.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Carla, la jove que va perdre mans i peus per una sèpsia i ara diu que gaudix i valora més la vida

Carla Maronda, que va patir una sèpsia després d'una operació rutinària i va perdre mans i peus, relata com ha reconstruït la seua vida amb pròtesi, un llibre i una associació de suport.

La Diputació d’Alacant eleva a 6 milions la inversió contra els incendis forestals

La Diputació d'Alacant repartirà més de sis milions d'euros entre els 141 municipis de la província per a reforçar la prevenció d'incendis forestals i la gestió de les seues muntanyes.

Els Moros i Cristians d’Elda aconseguixen la distinció de Festa d’Interés Turístic Internacional

El Ministeri d'Indústria i Turisme ha reconegut als Moros i Cristians d'Elda com a Festa d'Interés Turístic Internacional pel seu valor cultural, la seua tradició i la seua capacitat d'atraure visitants.

El PSPV acusa el Consell de boicotejar la regularització de migrants i anuncia accions davant la Fiscalia

El PSPV acusa el Consell d'ordenar a centres de salut que no emeten certificats per a la regularització de persones migrants i avança que el denunciarà davant la Fiscalia, mentres el president nega qualsevol instrucció en eixe sentit.

Pérez Llorca condiciona el diàleg sobre la vaga educativa a no usar la PAU com a pressió

Juanfran Pérez Llorca rebutja negociar la vaga indefinida del professorat si els sindicats utilitzen els exàmens d'accés a la universitat com a mecanisme de pressió i defén compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Alliberats al Marroc tretze macacos de Berbería rehabilitats a Villena

Tretze macacos de Berbería rescatats del tràfic il·legal han sigut alliberats al parc natural de Tazekka, al Marroc, després de la seua rehabilitació en el centre de recuperació de primats de Villena.

A la presó dos detinguts per dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló

Dos de les tres persones detingudes per la Guàrdia Civil ingressen a la presó després de desmantellar dos plantacions de marihuana indoor a Almassora i Castelló amb més de 700 plantes i material per al seu cultiu intensiu.

L’avió que va evacuar a dos pacients del creuer Hondius reposta a València abans de volar a Rotterdam

L'avió medicalitzat que va traslladar des de Cap Verd a Gran Canària a dos pacients del creuer MV Hondius amb símptomes compatibles amb hantavirus reposta a València i continua viatge a Rotterdam, mentres els malalts seguixen cap a Països Baixos en una altra aeronau.
Anuncios