La Diputació de València comença la seua Escola d’Estiu entre mesures de prevenció contra el coronavirus

 

Com cada estiu, la Diputació de València ha posat en marxa una nova edició de la seua escola d’estiu, que se celebra des del 29 de juny al 31 de juliol en les instal·lacions del Col·legi IVAF Luis Fortich, propietat de la institució provincial.

 

Este dilluns el president de la Diputació, Toni Gaspar, i la diputada de Benestar Social, Pilar Sarrión, han visitat l’Escola d’Estiu, que comptarà esta volta amb un total de 107 xiquets, de 2 a 14 anys d’edat, que podran disfrutar de diverses activitats deportives, educatives, lúdiques i culturals, com ara tallers de consum responsable, ciència divertida, medi ambient i jocs d’aigua. La temàtica de 2020 se centra en el món del còmic.

 

L’edició d’este estiu es caracteritza per la implementació de totes les mesures de protecció necessàries per a previndre el coronavirus. En este sentit, cada monitor tindrà assignat, com a màxim, un grup reduït de fins a 10 xiquets. També destaca el control de la temperatura en els accessos, l’establiment d’itineraris marcats per a mantindre la distància social i el fet que el menjar en el menjador se servisca de manera individualitzada.

 

El projecte de l’Escola de Estiu és possible gràcies a un acord dels funcionaris per a que una xicoteta partida econòmica de les seues nòmines es destinara a l’escola d’estiu, amb la finalitat que en època de vacacions els pares i mares treballadors pogueren conciliar família i treball.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.