La Diputació de València comença la seua Escola d’Estiu entre mesures de prevenció contra el coronavirus

 

Com cada estiu, la Diputació de València ha posat en marxa una nova edició de la seua escola d’estiu, que se celebra des del 29 de juny al 31 de juliol en les instal·lacions del Col·legi IVAF Luis Fortich, propietat de la institució provincial.

 

Este dilluns el president de la Diputació, Toni Gaspar, i la diputada de Benestar Social, Pilar Sarrión, han visitat l’Escola d’Estiu, que comptarà esta volta amb un total de 107 xiquets, de 2 a 14 anys d’edat, que podran disfrutar de diverses activitats deportives, educatives, lúdiques i culturals, com ara tallers de consum responsable, ciència divertida, medi ambient i jocs d’aigua. La temàtica de 2020 se centra en el món del còmic.

 

L’edició d’este estiu es caracteritza per la implementació de totes les mesures de protecció necessàries per a previndre el coronavirus. En este sentit, cada monitor tindrà assignat, com a màxim, un grup reduït de fins a 10 xiquets. També destaca el control de la temperatura en els accessos, l’establiment d’itineraris marcats per a mantindre la distància social i el fet que el menjar en el menjador se servisca de manera individualitzada.

 

El projecte de l’Escola de Estiu és possible gràcies a un acord dels funcionaris per a que una xicoteta partida econòmica de les seues nòmines es destinara a l’escola d’estiu, amb la finalitat que en època de vacacions els pares i mares treballadors pogueren conciliar família i treball.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA rebutja una nova víctima per lesions psíquiques

La jutgessa de Catarroja ha refusat que un home s’incorpore com a víctima per lesions psíquiques en la causa de la DANA, però ha admés noves proves i una declaració testifical d’un bomber de València.

La crisi de la vivenda marcarà el pròxim ple de Les Corts amb xoc de models entre blocs

El ple de Les Corts de la pròxima setmana estarà marcat pel debat sobre la crisi de la vivenda, amb iniciatives enfrontades de PP, PSPV, Compromís i Vox sobre preus, VPO, ajudes fiscals i immigració.

Pérez Llorca carrega contra l’amnistia de la malversació per “ambició de poder”

El president de la Generalitat Valenciana, Juanfran Pérez Llorca, ha expressat la seua indignació per l’aval del Tribunal Constitucional a l’amnistia del delicte de malversació i ha assenyalat el PSOE per “massa corrupció i massa impunitat”.

Els activistes de Greenpeace absolts a València després de cinc anys d’incertesa

Un jutjat de València ha absolt els 11 activistes de Greenpeace acusats de desordes públics agreujats per una acció al port de Sagunt en 2021. L’organització celebra que es reconega el caràcter pacífic de la protesta i defensa el dret a manifestar-se.

La Comunitat Valenciana es manté entre les autonomies amb menys sanitat privatitzada

La Comunitat Valenciana figura entre les autonomies amb menor grau de privatització sanitària, amb un índex 19, tot i que la despesa en assegurances privades per habitant s’ha disparat quasi un 78 % des de 2014.

El PSPV portarà a Fiscalia les entrades del Mundial que va usar Pérez Llorca

El PSPV-PSOE ha anunciat que remetrà a la Fiscalia Anticorrupció les entrades de la final del Mundial de futbol a Nova York que va usar el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, per a aclarir qui les va gestionar i si hi ha indicis de delicte.

Llanos assegura que Vox presentarà els millors candidats i aspira a més diputats valencians

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, confia a augmentar el nombre de diputats el 29 de novembre i promet llistes amb els millors candidats, especialment a la Comunitat Valenciana. El dirigent vincula este objectiu a la seua crítica frontal al Govern de Sánchez, al qual acusa de corrupció i de gestionar mal els recursos.

Els clubs de l’Eurolliga tomben l’oferta de la NBA per a una lliga conjunta a Europa

La majoria de clubs propietaris de l’Eurolliga han rebutjat una proposta de la NBA per crear una nova competició conjunta a Europa, tot i mantindre oberta la porta a futures negociacions. La prioritat actual passa per convertir les llicències en franquícies i ampliar el torneig de 13 a 24 equips.