La Diputació de València comença la seua Escola d’Estiu entre mesures de prevenció contra el coronavirus

 

Com cada estiu, la Diputació de València ha posat en marxa una nova edició de la seua escola d’estiu, que se celebra des del 29 de juny al 31 de juliol en les instal·lacions del Col·legi IVAF Luis Fortich, propietat de la institució provincial.

 

Este dilluns el president de la Diputació, Toni Gaspar, i la diputada de Benestar Social, Pilar Sarrión, han visitat l’Escola d’Estiu, que comptarà esta volta amb un total de 107 xiquets, de 2 a 14 anys d’edat, que podran disfrutar de diverses activitats deportives, educatives, lúdiques i culturals, com ara tallers de consum responsable, ciència divertida, medi ambient i jocs d’aigua. La temàtica de 2020 se centra en el món del còmic.

 

L’edició d’este estiu es caracteritza per la implementació de totes les mesures de protecció necessàries per a previndre el coronavirus. En este sentit, cada monitor tindrà assignat, com a màxim, un grup reduït de fins a 10 xiquets. També destaca el control de la temperatura en els accessos, l’establiment d’itineraris marcats per a mantindre la distància social i el fet que el menjar en el menjador se servisca de manera individualitzada.

 

El projecte de l’Escola de Estiu és possible gràcies a un acord dels funcionaris per a que una xicoteta partida econòmica de les seues nòmines es destinara a l’escola d’estiu, amb la finalitat que en època de vacacions els pares i mares treballadors pogueren conciliar família i treball.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat posarà llançadores d’Albal a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat reforçarà Metrobús i posarà en marxa llançadores entre Albal, Torrent Avinguda i La Torre per a connectar als viatgers de Rodalia durant les mascletaes. El servici cobrirà la franja en la qual els trens només arribaran fins a Albal, amb eixides aproximades de 13.10 a 14.40.

València demana concretar les mesures per a portar C-1 i C-2 de Rodalia a l’Estació del Nord

València s'ha mostrat disposada a estudiar que les línies C-1 i C-2 de Rodalia arriben a l'Estació del Nord, però ha exigit mesures concretes i un informe del CNP. El Consistori ha recordat els 105 atesos de l'any passat i ha demanat reunions tècniques encara no celebrades.

Tellado acusa a Sánchez de centrar-se en les misèries del seu Govern i no donar mesures davant la guerra

El secretari general del PP ha retret al Govern la seua tardança davant el conflicte a Orient Mitjà i ha detallat un paquet fiscal i energètic per a contindre preus.

PP lamenta la polèmica i PSPV demana garanties per l’accés amb tren a València en la mascletà

La interrupció parcial de l'accés de Rodalia a l'Estació del Nord per la mascletà ha deslligat retrets entre Govern i Ajuntament. PP, PSPV, Compromís i Vox han fixat posicions i reclamen solucions sense renunciar a la seguretat.

Alabés i Vila-real es juguen permanència i Champions en el debut de Quique Sánchez Flores

Mendizorroza obri la jornada 28 amb un dol d'objectius oposats: l'Alabés busca oxigen per a la salvació i el Vila-real vol afermar-se en la zona Champions.

Bernabé proposa que les línies C-1 i C-2 de Rodalia arriben a l’Estació del Nord de València

Pilar Bernabé ha oferit que Renfe habilite l'arribada de les línies C-1 i C-2 a València Nord si l'Ajuntament el recolza tècnicament. Defén un operatiu ja provat amb eixides per Bailèn i Alacant i una reducció d'afluència en hores crítiques.

L’aeroport d’Alacant bat rècord al febrer amb 1,2 milions de passatgers i 8.002 vols

La terminal d'Alacant-Elx Miguel Hernández va registrar una mica més de 1,2 milions de viatgers al febrer (+5,3% interanual) i una xifra històrica de 8.002 operacions. L'internacional va créixer un 7,3% i va compensar la caiguda del 7,5% del trànsit nacional

Agricultura ha invertit 26,4 milions a Chiva pels danys de la dana

El Ministeri d'Agricultura ha destinat 26,4 milions a Chiva entre ajudes directes i obres per a recuperar vivers, regadius, parcel·les i camins danyats per la dana. Les actuacions continuen en marxa i la xifra final d'inversió pot augmentar.