La Diputació de València comença la seua Escola d’Estiu entre mesures de prevenció contra el coronavirus

 

Com cada estiu, la Diputació de València ha posat en marxa una nova edició de la seua escola d’estiu, que se celebra des del 29 de juny al 31 de juliol en les instal·lacions del Col·legi IVAF Luis Fortich, propietat de la institució provincial.

 

Este dilluns el president de la Diputació, Toni Gaspar, i la diputada de Benestar Social, Pilar Sarrión, han visitat l’Escola d’Estiu, que comptarà esta volta amb un total de 107 xiquets, de 2 a 14 anys d’edat, que podran disfrutar de diverses activitats deportives, educatives, lúdiques i culturals, com ara tallers de consum responsable, ciència divertida, medi ambient i jocs d’aigua. La temàtica de 2020 se centra en el món del còmic.

 

L’edició d’este estiu es caracteritza per la implementació de totes les mesures de protecció necessàries per a previndre el coronavirus. En este sentit, cada monitor tindrà assignat, com a màxim, un grup reduït de fins a 10 xiquets. També destaca el control de la temperatura en els accessos, l’establiment d’itineraris marcats per a mantindre la distància social i el fet que el menjar en el menjador se servisca de manera individualitzada.

 

El projecte de l’Escola de Estiu és possible gràcies a un acord dels funcionaris per a que una xicoteta partida econòmica de les seues nòmines es destinara a l’escola d’estiu, amb la finalitat que en època de vacacions els pares i mares treballadors pogueren conciliar família i treball.

Últimes notícies

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.