La Diputació de València obri el termini perquè les bandes de música demanen ajudes

 

La Diputació de València ha publicat en el Butlletí Oficial de la Província (BOP) d’este dilluns les convocatòries de sol·licitud d’ajudes per a l’adquisició d’instruments i pissarres digitals per part de les societats musicals federades de la província. Els anuncis inclouen també la possibilitat de comprar mampares de seguretat per a separar espais en l’actual context de la pandèmia.

 

Les bandes de música disposen de 15 dies hàbils, a partir d’este dimarts, per a participar en estes convocatòries d’adquisició d’instruments musicals i tecnologia que permeten millorar l’aprenentatge dels educands i dotar dels recursos necessaris a les bandes per a fer la seua activitat en les millors condicions.

 

La dotació total per a cobrir estes línies d’inversió és de 840.000 euros: 490.000 per a l’adquisició d’instruments, en els que s’inclouen les mampares de protecció, amb un topall de 2.000 euros per societat musical; i 350.000 per a les pissarres digitals, amb 1.300 euros com a màxim per a cada escola, que podrà decidir si instal·la un nou sistema d’aprenentatge interactiu o millora el que ja gasta.

 

Estes ajudes formen part del programa ‘Excel·lent Música de Banda’ de l’àrea que dirigix Jordi Mayor, i que compta amb altres 500.000 euros destinats a la faena formativa de les societats musicals a través de les seues escoles, amb un criteri d’equilibri territorial que beneficia a les bandes de música dels municipis més xicotets, en la línia de lluitar contra la despoblació, explica la corporació provincial en un comunicat.  En total, més de 2.150.000 euros que revertiran enguany en el suport directe de la Diputació a un sector tradicional com és el de la música de banda.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ábalos s’enfronta hui a les acusacions de Aldama en la recta final del juí de les màscares

El juí a José Luis Ábalos pels presumptes tripijocs en contractes de màscares entra en la seua fase decisiva amb la declaració de l'exministre, que respondrà a les greus acusacions del comisionista Víctor de Aldama.

Més calor i risc de tempestes en l’inici de maig en la Comunitat Valenciana

La primera setmana completa de maig arriba a la Comunitat Valenciana amb un notable repunt de les màximes, fins a 27 graus en el centre, i risc de ruixats tempestuosos a l'interior.

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.