La Diputació de València obri el termini perquè les bandes de música demanen ajudes

 

La Diputació de València ha publicat en el Butlletí Oficial de la Província (BOP) d’este dilluns les convocatòries de sol·licitud d’ajudes per a l’adquisició d’instruments i pissarres digitals per part de les societats musicals federades de la província. Els anuncis inclouen també la possibilitat de comprar mampares de seguretat per a separar espais en l’actual context de la pandèmia.

 

Les bandes de música disposen de 15 dies hàbils, a partir d’este dimarts, per a participar en estes convocatòries d’adquisició d’instruments musicals i tecnologia que permeten millorar l’aprenentatge dels educands i dotar dels recursos necessaris a les bandes per a fer la seua activitat en les millors condicions.

 

La dotació total per a cobrir estes línies d’inversió és de 840.000 euros: 490.000 per a l’adquisició d’instruments, en els que s’inclouen les mampares de protecció, amb un topall de 2.000 euros per societat musical; i 350.000 per a les pissarres digitals, amb 1.300 euros com a màxim per a cada escola, que podrà decidir si instal·la un nou sistema d’aprenentatge interactiu o millora el que ja gasta.

 

Estes ajudes formen part del programa ‘Excel·lent Música de Banda’ de l’àrea que dirigix Jordi Mayor, i que compta amb altres 500.000 euros destinats a la faena formativa de les societats musicals a través de les seues escoles, amb un criteri d’equilibri territorial que beneficia a les bandes de música dels municipis més xicotets, en la línia de lluitar contra la despoblació, explica la corporació provincial en un comunicat.  En total, més de 2.150.000 euros que revertiran enguany en el suport directe de la Diputació a un sector tradicional com és el de la música de banda.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.