9.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Una dona amb coronavirus s’escapa de l’hospital de Castelló quan anava a ser ingressada

 

Este dilluns una dona ha escapat de l’Hospital General de Castelló després de què li comunicaren que era positiu en coronavirus. Els fets s’han produït quan la pacient estava esperant en una sala habilitada per als contagiats en Covid-19 i quan els metges van tornar, ella ja no estava.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, que com la pacient sabia que era positiu i no va demanar l’alta voluntària, l’hospital ho ha comunicat al departament de Salut Pública, per a que el cas passe a les seues mans. A demés, des del centre hospitalari també han recordat que els sanitaris no poden obligar a cap persona a ser hospitalitzada en contra de la seua voluntat.

 

No obstant això, el passat juliol es va aprovar una llei que establia com a «infracció greu a la llei l’incompliment del deure d’aïllament domiciliari acordat per l’autoritat sanitària competent de persones que siguen positius en Covid-19, sancionada amb una multa de 601 fins a 30.000 euros i que pot arribar fins a una quantitat acumulada de 300.000 euros».

Últimes notícies

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 entra en vigor: quarta en la història

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 ha entrat en vigor i és la quarta en la història valenciana. Manté els comptes aprovats al juny per PP i Vox fins que s'aprove la llei de 2026, amb la segona extensió seguida en esta legislatura.

Han caigut a la mitat les arribades en pastera a la Comunitat Valenciana i els rescatats han arribat en pitjor estat

2025 s'ha tancat amb 340 persones rescatades enfront de 643 en 2024 i 776 en 2023, la xifra més baixa de la dècada. Malgrat el descens, augmenten els ferits i els trasllats.

Indonèsia afronta la sèptima jornada de busca dels tres espanyols desapareguts

Indonèsia va reprendre per sèptim dia la busca de tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic prop de Komodo. Les autoritats valoren prolongar el dispositiu més enllà del mínim legal.

Gelades febles a l’interior de Castelló i màximes amb pocs canvis a l’inici de l’any

L'any arranca amb cel poc nuvolós, mínimes a l'alça a l'interior de València i gelades febles a l'interior de Castelló. Vent fluix i màximes amb pocs canvis; demà hi haurà boires i lleuger ascens tèrmic.

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.