17.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Una dona amb coronavirus s’escapa de l’hospital de Castelló quan anava a ser ingressada

 

Este dilluns una dona ha escapat de l’Hospital General de Castelló després de què li comunicaren que era positiu en coronavirus. Els fets s’han produït quan la pacient estava esperant en una sala habilitada per als contagiats en Covid-19 i quan els metges van tornar, ella ja no estava.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, que com la pacient sabia que era positiu i no va demanar l’alta voluntària, l’hospital ho ha comunicat al departament de Salut Pública, per a que el cas passe a les seues mans. A demés, des del centre hospitalari també han recordat que els sanitaris no poden obligar a cap persona a ser hospitalitzada en contra de la seua voluntat.

 

No obstant això, el passat juliol es va aprovar una llei que establia com a «infracció greu a la llei l’incompliment del deure d’aïllament domiciliari acordat per l’autoritat sanitària competent de persones que siguen positius en Covid-19, sancionada amb una multa de 601 fins a 30.000 euros i que pot arribar fins a una quantitat acumulada de 300.000 euros».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.