13.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Una dona amb coronavirus s’escapa de l’hospital de Castelló quan anava a ser ingressada

 

Este dilluns una dona ha escapat de l’Hospital General de Castelló després de què li comunicaren que era positiu en coronavirus. Els fets s’han produït quan la pacient estava esperant en una sala habilitada per als contagiats en Covid-19 i quan els metges van tornar, ella ja no estava.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, que com la pacient sabia que era positiu i no va demanar l’alta voluntària, l’hospital ho ha comunicat al departament de Salut Pública, per a que el cas passe a les seues mans. A demés, des del centre hospitalari també han recordat que els sanitaris no poden obligar a cap persona a ser hospitalitzada en contra de la seua voluntat.

 

No obstant això, el passat juliol es va aprovar una llei que establia com a «infracció greu a la llei l’incompliment del deure d’aïllament domiciliari acordat per l’autoritat sanitària competent de persones que siguen positius en Covid-19, sancionada amb una multa de 601 fins a 30.000 euros i que pot arribar fins a una quantitat acumulada de 300.000 euros».

Últimes notícies

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.

La Diputació de València agraïx la solidaritat de les confessions religioses després de la dana

Vicent Mompó s'ha reunit amb una vintena de representants de diferents religions per a reconéixer la seua ajuda després de la dana. Les confessions han demanat més coordinació i ferramentes per a plasmar el pluralisme religiós.