Una dona amb coronavirus s’escapa de l’hospital de Castelló quan anava a ser ingressada

Ejemplo de shortcode con estilo
  Este dilluns una dona ha escapat de l’Hospital General de Castelló després de què li comunicaren que era positiu en coronavirus. Els fets s’han produït quan la pacient estava esperant en una sala habilitada per als contagiats en Covid-19 i quan els metges van tornar, ella ja no estava.   Segons informa ‘Mediterráneo’, que […]

 

Este dilluns una dona ha escapat de l’Hospital General de Castelló després de què li comunicaren que era positiu en coronavirus. Els fets s’han produït quan la pacient estava esperant en una sala habilitada per als contagiats en Covid-19 i quan els metges van tornar, ella ja no estava.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, que com la pacient sabia que era positiu i no va demanar l’alta voluntària, l’hospital ho ha comunicat al departament de Salut Pública, per a que el cas passe a les seues mans. A demés, des del centre hospitalari també han recordat que els sanitaris no poden obligar a cap persona a ser hospitalitzada en contra de la seua voluntat.

 

No obstant això, el passat juliol es va aprovar una llei que establia com a «infracció greu a la llei l’incompliment del deure d’aïllament domiciliari acordat per l’autoritat sanitària competent de persones que siguen positius en Covid-19, sancionada amb una multa de 601 fins a 30.000 euros i que pot arribar fins a una quantitat acumulada de 300.000 euros».

Últimes notícies

Nou avís Es-Alert per risc d’inundacions al sud de València i nord d’Alacant

La Generalitat ha activat un nou Es-Alert per fortes pluges i risc d’inundacions al litoral sud de València i al litoral nord i interior d’Alacant, i demana extremar les precaucions. L’avís inclou recomanacions de seguretat com allunyar-se de rius i soterranis i telefonar al 112 en cas d’emergència.

Emergència 1 per pluges a la Marina Alta i avís en cinc comarques més

La Generalitat ha decretat l’emergència 1 per fortes pluges a la Marina Alta i la situació 0 en cinc comarques més, amb avisos d’acumulats que podrien superar els 400 litres en 24 hores. Emergències ha atés quasi 300 incidents, sobretot per inundacions i desperfectes en la via pública.

El València Basket reacciona amb una victòria sòlida davant l’UCAM Murcia

El València Basket ha tallat una dinàmica de tres derrotes seguides amb una victòria contundent contra l’UCAM Murcia, que Xavi Albert qualifica de colp sobre la taula.

Tall de les línies de Rodalia C1 i C2 des de les 20.00 hores per l’alerta roja per pluges

Adif ha suspés este divendres, des de les 20.00 hores i fins a nou avís, la circulació de les línies de Rodalia C1 i C2 entre València Estació Nord i Gandia i entre València Estació Nord i Moixent per l’alerta roja per pluges i tempesta al litoral sud de València i nord d’Alacant.

La UPV reobri dilluns tots els campus amb adaptacions per les pluges

La Universitat Politècnica de València reobrirà dilluns els campus de Vera, Alcoi i Gandia, este últim a partir de les 10 hores i amb docència en línia per l’avís roig per pluges.

El València Basket esclafa l’UCAM amb una exhibició d’intensitat (116-93)

El València Basket ha passat per damunt de l’UCAM Murcia al Roig Arena (116-93) gràcies a una intensitat defensiva constant i al lideratge ofensiu de Rivero, Brooks, Shorts i Mirotic, i suma la seua segona victòria en la Lliga Endesa.

El Valencia d’Aguirre frena la sagnia de derrotes però continua sense guanyar

Javier Aguirre ha encadenat dos empats en el seu inici al Valencia, ha reforçat la solidesa defensiva i la reacció competitiva, però l'equip continua sense trobar el gol i seguix en zona baixa.

El Levante busca trencar huit anys sense guanyar l’Athletic al Ciutat

El Levante rep este dimecres l’Athletic Club al Ciutat de València, on no guanya l’equip basc des de 2018 i on l’última derrota va costar el lloc a Julián Calero.