Dos detinguts per robatoris en cotxes de zones de platja de Guardamar

objectes incautats

Objectes incautats pels agents als dos detinguts | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Guardamar del Segura (el Baix Segura) a dos hòmens com a presumptes autors d’una sèrie de robatoris comesos en l’interior de vehicles estacionats en aparcaments i zones de platja de la localitat.

 

Els autors cometien els robatoris en la franja horària del dinar, aprofitant l’afluència de gent als restaurants de la zona. La investigació va arrancar el passat mes de maig.

 

D’esta forma, el passat 29 de maig, els agents van observar un vehicle sospitós en l’aparcament d’un restaurant de la partida El Campico i les característiques del qual coincidien amb les aportades per les víctimes.

 

El vehicle va accedir a l’aparcament en el qual es trobaven els agents i els seus dos ocupants es van situar en la part posterior del cotxe. Els agents van decidir identificar-los quan van començar a observar detingudament la resta de vehicles estacionats.

 

Els dos hòmens, de 32 i 47 anys, de nacionalitat algeriana, presentaven, entre els dos, un gran número d’antecedents per delictes contra el patrimoni.

 

En registrar el vehicle en el qual anaven, se’ls va trobar un aparell llança destells blau (llum blava policial portàtil), un tornavís de grans dimensions i una ferramenta com una bossa inflable, de les que s’utilitzen per a obrir les portes dels cotxes sense causar-los danys, evitant així que els propietaris dels vehicles es donaren compte, a primera vista, d’haver patit un robatori.

 

A més, un d’ells coincidia amb la descripció aportada per un testimoni, qui va identificar tant a ell com al vehicle en el qual anava per un robatori que va presenciar el 20 de maig. El testimoni va aportar una gravació realitzada amb el seu telèfon mòbil i en la qual es captava el cotxe utilitzat pels autors mentres fugien a alta velocitat.

 

Per tot açò, es va procedir a la detenció dels dos, que han passat a disposició judicial. Han quedat en llibertat amb càrrecs a l’espera de juí.

 

Un dels detinguts, a més, es trobava residint de manera il·legal en territori espanyol, per la qual cosa va quedar, també, a disposició de la Brigada d’Estrangeria de la Comissaria Local d’Elx de la Policia Nacional.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.