Dos detinguts per robatoris en cotxes de zones de platja de Guardamar

objectes incautats

Objectes incautats pels agents als dos detinguts | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Guardamar del Segura (el Baix Segura) a dos hòmens com a presumptes autors d’una sèrie de robatoris comesos en l’interior de vehicles estacionats en aparcaments i zones de platja de la localitat.

 

Els autors cometien els robatoris en la franja horària del dinar, aprofitant l’afluència de gent als restaurants de la zona. La investigació va arrancar el passat mes de maig.

 

D’esta forma, el passat 29 de maig, els agents van observar un vehicle sospitós en l’aparcament d’un restaurant de la partida El Campico i les característiques del qual coincidien amb les aportades per les víctimes.

 

El vehicle va accedir a l’aparcament en el qual es trobaven els agents i els seus dos ocupants es van situar en la part posterior del cotxe. Els agents van decidir identificar-los quan van començar a observar detingudament la resta de vehicles estacionats.

 

Els dos hòmens, de 32 i 47 anys, de nacionalitat algeriana, presentaven, entre els dos, un gran número d’antecedents per delictes contra el patrimoni.

 

En registrar el vehicle en el qual anaven, se’ls va trobar un aparell llança destells blau (llum blava policial portàtil), un tornavís de grans dimensions i una ferramenta com una bossa inflable, de les que s’utilitzen per a obrir les portes dels cotxes sense causar-los danys, evitant així que els propietaris dels vehicles es donaren compte, a primera vista, d’haver patit un robatori.

 

A més, un d’ells coincidia amb la descripció aportada per un testimoni, qui va identificar tant a ell com al vehicle en el qual anava per un robatori que va presenciar el 20 de maig. El testimoni va aportar una gravació realitzada amb el seu telèfon mòbil i en la qual es captava el cotxe utilitzat pels autors mentres fugien a alta velocitat.

 

Per tot açò, es va procedir a la detenció dels dos, que han passat a disposició judicial. Han quedat en llibertat amb càrrecs a l’espera de juí.

 

Un dels detinguts, a més, es trobava residint de manera il·legal en territori espanyol, per la qual cosa va quedar, també, a disposició de la Brigada d’Estrangeria de la Comissaria Local d’Elx de la Policia Nacional.

Últimes notícies

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.