Dos detinguts per robatoris en cotxes de zones de platja de Guardamar

objectes incautats

Objectes incautats pels agents als dos detinguts | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Guardamar del Segura (el Baix Segura) a dos hòmens com a presumptes autors d’una sèrie de robatoris comesos en l’interior de vehicles estacionats en aparcaments i zones de platja de la localitat.

 

Els autors cometien els robatoris en la franja horària del dinar, aprofitant l’afluència de gent als restaurants de la zona. La investigació va arrancar el passat mes de maig.

 

D’esta forma, el passat 29 de maig, els agents van observar un vehicle sospitós en l’aparcament d’un restaurant de la partida El Campico i les característiques del qual coincidien amb les aportades per les víctimes.

 

El vehicle va accedir a l’aparcament en el qual es trobaven els agents i els seus dos ocupants es van situar en la part posterior del cotxe. Els agents van decidir identificar-los quan van començar a observar detingudament la resta de vehicles estacionats.

 

Els dos hòmens, de 32 i 47 anys, de nacionalitat algeriana, presentaven, entre els dos, un gran número d’antecedents per delictes contra el patrimoni.

 

En registrar el vehicle en el qual anaven, se’ls va trobar un aparell llança destells blau (llum blava policial portàtil), un tornavís de grans dimensions i una ferramenta com una bossa inflable, de les que s’utilitzen per a obrir les portes dels cotxes sense causar-los danys, evitant així que els propietaris dels vehicles es donaren compte, a primera vista, d’haver patit un robatori.

 

A més, un d’ells coincidia amb la descripció aportada per un testimoni, qui va identificar tant a ell com al vehicle en el qual anava per un robatori que va presenciar el 20 de maig. El testimoni va aportar una gravació realitzada amb el seu telèfon mòbil i en la qual es captava el cotxe utilitzat pels autors mentres fugien a alta velocitat.

 

Per tot açò, es va procedir a la detenció dels dos, que han passat a disposició judicial. Han quedat en llibertat amb càrrecs a l’espera de juí.

 

Un dels detinguts, a més, es trobava residint de manera il·legal en territori espanyol, per la qual cosa va quedar, també, a disposició de la Brigada d’Estrangeria de la Comissaria Local d’Elx de la Policia Nacional.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut un conductor drogat després d’atropellar a dos ciclistes quan fugia a Orihuela

Un jove de 22 anys va donar positiu en THC i va ser arrestat després d'atropellar a dos ciclistes en fugir d'una patrulla en la N-340, a l'altura d'Orihuela. Un dels ferits va rebre l'alta; l'altre seguix ingressat sense risc vital.

Tempestes molt fortes descarreguen més de 30 l/m² en una hora en el sud d’Alacant

El sud d'Alacant registra tempestes d'intensitat molt forta amb més de 30 l/m² en una hora, acumulats destacats a Elx i 270 llamps. La província està en avís groc.

Troben un cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna i descarten indicis criminals

Un cos amb les cames amputades ha sigut trobat en una planta de reciclatge de Paterna a les 2.30 hores. Les primeres perquisicions descarten indicis de criminalitat.

Tempestes molt fortes en el sud d’Alacant deixen més de 30 l/m² en una hora i 51,2 a Elx

El sud d'Alacant encadena tempestes molt fortes, amb pics de més de 30 l/m² en una hora. Elx suma 51,2 l/m² a les 10.00, amb avís groc i 270 rajos.

Mor atropellat un operari d’obra en la CV-800 a Xixona

Un operari de 42 anys ha mort atropellat per un cotxe en la CV-800, a l'altura del km 25,5 a Xixona. SAMU, SVB i un equip mèdic van confirmar la defunció.

Bioparc València incorpora un formiguer únic per a veure a la formiga gegant que amputa extremitats ferides

Bioparc València ha estrenat una instal·lació única que permet observar l'interior d'una colònia de Camponotus maculatus i la seua inusual conducta 'quirúrgica'. El públic pot seguir les galeries, les castes i la defensa del niu en un entorn controlat.

Govern i deu comunitats pacten una llicència comuna de caça i pesca continental

El Ministeri d'Agricultura ha firmat un conveni amb deu autonomies per a implantar llicències interautonòmiques de caça i pesca en aigües interiors. La mesura reduïx tràmits, fixa preus únics i unifica inhabilitacions.

Avís groc a Alacant per pluges que poden superar 100 l/m² en 12 hores

Aemet ha establit l'avís groc per ruixats intensos a l'interior i litoral sud d'Alacant, amb llindars que localment podrien depassar 100 l/m² en 12 hores. També hi ha avís en el litoral nord alacantí i en el sud de València per acumulats menors.