Dos piscines de València reobrin les seues portes esta setmana

 

Durant els primers dies de juliol, són molts els centres deportius que han obert les seues portes de nou per als que trobaven a faltar entrenar amb les màquines i abandonar, d’eixa manera, el gimnàs en el que s’havia convertit el saló, el garatge o l’habitació. Ara és el torn de les piscines.

 

El mes de juliol s’inaugura amb la reobertura de dos piscines municipals que han adaptat les seues instal·lacions a les mesures imposades per les autoritats sanitàries i municipals. Es tracta de la piscina municipal d’Ayora, en la Vall de Cofrents, (València), i la d’Abastos, en València.

 

Els dos centres, que formen part del grup Supera, asseguren en un comunicat que el seu objectiu és «garantir la seguretat de tots, en la mesura que siga possible» pel que les primeres setmanes de reobertura s’extremaran les precaucions i s’establiran normes específiques d’obligat compliment, a demés d’un reforç en les faenes de neteja i desinfecció.

 

La Piscina Municipal d’Ayora està oberta des d’este dimarts 30 de juny mentres que el Centre Supera Proveïments el farà este dijous, 2 de juliol. Les dos piscines advertixen que «estes mesures són de caràcter transitori» i confien en «anar recuperant gradualment la normalitat i, fins i tot, eliminant part d’estes mesures».

 

Horaris de les piscines

Les instal·lacions obrin de dilluns a divendres, de 10.00 a 13.00 i de 17.00 a 22.00, i els dissabtes, de 9.00 a 14.00. Si l’usuari desitja participar en alguna activitat dirigida, serà obligatori que reserve en la web o en l’aplicació, encara que per a accedir a la sala de fitness o la piscina no és precisa reserva.

 

En matèria d’higiene i neteja, en la recepció i en diferents punts de la instal·lació compten amb gel per a garantir la higiene de les mans. A demés, és obligatori l’ús de mascareta en el centre sempre que no s’estiga fent deport, de tal manera que s’ha d’entrar, circular i eixir del centre amb esta protecció.

 

La distància de seguretat entre persones sempre serà, com a mínim, de dos metres. Per a garantir esta distància i el desenrotllament normal de l’activitat el centre compta amb un sistema de control d’accessos. En estos primers mesos, no es s’impartiran cursos i es descomptarà del rebut de juliol els dies que no es van poder disfrtutar en març pel tancament del centre, a instàncies de les autoritats sanitàries i municipals.

 

Està permés l’ús de vestuaris, pel que els usuaris podran canviar-se i usar les taquilles i les dutxes. Qualsevol pagament es farà de manera preferent amb targeta de crèdit o dèbit, especialment recomanables les targetes sense contacte, encara que s’admetrà efectiu.

Últimes notícies

Intervenen més de mil botelles del ‘gas de la risa’ quan anaven cap a Balears des de Dénia

La Guàrdia Civil ha intervingut 1.008 botelles d’òxid nitrós en una furgoneta que anava a embarcar al port de Dénia amb destinació a les Illes Balears. El valor de la càrrega supera els 35.000 euros i s’investiga l’origen del producte.

L’alacantí Daniel Holgado farà el salt a MotoGP en 2027 amb Gresini Racing

El pilot alacantí Daniel Holgado, actual sisé del Mundial de Moto2 amb l’equip d’Aspar, ha signat amb Gresini Racing per a debutar en MotoGP en la temporada 2027.

Pablo Martínez s’acomiada del Llevant després de set temporades: ‘Sempre serà casa meua’

El migcampista madrileny Pablo Martínez ha dit adéu al Llevant després de set temporades i 155 partits, amb un emotiu missatge en què assegura que el club ‘sempre serà granota’ en el seu cor.

Consum dona 60.000 euros per a enviar ajuda humanitària a Veneçuela

La cooperativa canalitza l’aportació a través de Creu Roja per a atendre les persones damnificades pels terratrémols

Isaac Nogués deixa el Valencia Basket després d’acordar la rescissió del contracte

El Valencia Basket ha confirmat l’acord amb l’escorta català Isaac Nogués per rescindir el seu contracte, un any després de la seua arribada al club taronja.

L’eixida de Léo Pétrot deixa l’Elx sense laterals esquerrans per a la pròxima temporada

L’adéu de Léo Pétrot i la no continuïtat d’Adrià Pedrosa deixen l’Elx CF sense cap lateral esquerre específic i obliguen el club a acudir al mercat d’estiu.

Catalá insistix que el candidat del PP a la Generalitat es decidirà més avant i es descarta per ara

María José Catalá assegura que serà la direcció nacional del PP qui designe el candidat a la Presidència de la Generalitat quan marque el calendari i insistix que el seu objectiu és revalidar l’alcaldia de València.

Primera nit tòrrida generalitzada a la Comunitat Valenciana per l’oratge cobert

La Comunitat Valenciana ha registrat la primera nit tòrrida de l’any, amb mínimes que no han baixat dels 25 graus en àmplies zones de la costa de València i del litoral d’Alacant.