Dos piscines de València reobrin les seues portes esta setmana

 

Durant els primers dies de juliol, són molts els centres deportius que han obert les seues portes de nou per als que trobaven a faltar entrenar amb les màquines i abandonar, d’eixa manera, el gimnàs en el que s’havia convertit el saló, el garatge o l’habitació. Ara és el torn de les piscines.

 

El mes de juliol s’inaugura amb la reobertura de dos piscines municipals que han adaptat les seues instal·lacions a les mesures imposades per les autoritats sanitàries i municipals. Es tracta de la piscina municipal d’Ayora, en la Vall de Cofrents, (València), i la d’Abastos, en València.

 

Els dos centres, que formen part del grup Supera, asseguren en un comunicat que el seu objectiu és «garantir la seguretat de tots, en la mesura que siga possible» pel que les primeres setmanes de reobertura s’extremaran les precaucions i s’establiran normes específiques d’obligat compliment, a demés d’un reforç en les faenes de neteja i desinfecció.

 

La Piscina Municipal d’Ayora està oberta des d’este dimarts 30 de juny mentres que el Centre Supera Proveïments el farà este dijous, 2 de juliol. Les dos piscines advertixen que «estes mesures són de caràcter transitori» i confien en «anar recuperant gradualment la normalitat i, fins i tot, eliminant part d’estes mesures».

 

Horaris de les piscines

Les instal·lacions obrin de dilluns a divendres, de 10.00 a 13.00 i de 17.00 a 22.00, i els dissabtes, de 9.00 a 14.00. Si l’usuari desitja participar en alguna activitat dirigida, serà obligatori que reserve en la web o en l’aplicació, encara que per a accedir a la sala de fitness o la piscina no és precisa reserva.

 

En matèria d’higiene i neteja, en la recepció i en diferents punts de la instal·lació compten amb gel per a garantir la higiene de les mans. A demés, és obligatori l’ús de mascareta en el centre sempre que no s’estiga fent deport, de tal manera que s’ha d’entrar, circular i eixir del centre amb esta protecció.

 

La distància de seguretat entre persones sempre serà, com a mínim, de dos metres. Per a garantir esta distància i el desenrotllament normal de l’activitat el centre compta amb un sistema de control d’accessos. En estos primers mesos, no es s’impartiran cursos i es descomptarà del rebut de juliol els dies que no es van poder disfrtutar en març pel tancament del centre, a instàncies de les autoritats sanitàries i municipals.

 

Està permés l’ús de vestuaris, pel que els usuaris podran canviar-se i usar les taquilles i les dutxes. Qualsevol pagament es farà de manera preferent amb targeta de crèdit o dèbit, especialment recomanables les targetes sense contacte, encara que s’admetrà efectiu.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.