Dos piscines de València reobrin les seues portes esta setmana

 

Durant els primers dies de juliol, són molts els centres deportius que han obert les seues portes de nou per als que trobaven a faltar entrenar amb les màquines i abandonar, d’eixa manera, el gimnàs en el que s’havia convertit el saló, el garatge o l’habitació. Ara és el torn de les piscines.

 

El mes de juliol s’inaugura amb la reobertura de dos piscines municipals que han adaptat les seues instal·lacions a les mesures imposades per les autoritats sanitàries i municipals. Es tracta de la piscina municipal d’Ayora, en la Vall de Cofrents, (València), i la d’Abastos, en València.

 

Els dos centres, que formen part del grup Supera, asseguren en un comunicat que el seu objectiu és «garantir la seguretat de tots, en la mesura que siga possible» pel que les primeres setmanes de reobertura s’extremaran les precaucions i s’establiran normes específiques d’obligat compliment, a demés d’un reforç en les faenes de neteja i desinfecció.

 

La Piscina Municipal d’Ayora està oberta des d’este dimarts 30 de juny mentres que el Centre Supera Proveïments el farà este dijous, 2 de juliol. Les dos piscines advertixen que «estes mesures són de caràcter transitori» i confien en «anar recuperant gradualment la normalitat i, fins i tot, eliminant part d’estes mesures».

 

Horaris de les piscines

Les instal·lacions obrin de dilluns a divendres, de 10.00 a 13.00 i de 17.00 a 22.00, i els dissabtes, de 9.00 a 14.00. Si l’usuari desitja participar en alguna activitat dirigida, serà obligatori que reserve en la web o en l’aplicació, encara que per a accedir a la sala de fitness o la piscina no és precisa reserva.

 

En matèria d’higiene i neteja, en la recepció i en diferents punts de la instal·lació compten amb gel per a garantir la higiene de les mans. A demés, és obligatori l’ús de mascareta en el centre sempre que no s’estiga fent deport, de tal manera que s’ha d’entrar, circular i eixir del centre amb esta protecció.

 

La distància de seguretat entre persones sempre serà, com a mínim, de dos metres. Per a garantir esta distància i el desenrotllament normal de l’activitat el centre compta amb un sistema de control d’accessos. En estos primers mesos, no es s’impartiran cursos i es descomptarà del rebut de juliol els dies que no es van poder disfrtutar en març pel tancament del centre, a instàncies de les autoritats sanitàries i municipals.

 

Està permés l’ús de vestuaris, pel que els usuaris podran canviar-se i usar les taquilles i les dutxes. Qualsevol pagament es farà de manera preferent amb targeta de crèdit o dèbit, especialment recomanables les targetes sense contacte, encara que s’admetrà efectiu.

Últimes notícies

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.