Dos piscines de València reobrin les seues portes esta setmana

 

Durant els primers dies de juliol, són molts els centres deportius que han obert les seues portes de nou per als que trobaven a faltar entrenar amb les màquines i abandonar, d’eixa manera, el gimnàs en el que s’havia convertit el saló, el garatge o l’habitació. Ara és el torn de les piscines.

 

El mes de juliol s’inaugura amb la reobertura de dos piscines municipals que han adaptat les seues instal·lacions a les mesures imposades per les autoritats sanitàries i municipals. Es tracta de la piscina municipal d’Ayora, en la Vall de Cofrents, (València), i la d’Abastos, en València.

 

Els dos centres, que formen part del grup Supera, asseguren en un comunicat que el seu objectiu és «garantir la seguretat de tots, en la mesura que siga possible» pel que les primeres setmanes de reobertura s’extremaran les precaucions i s’establiran normes específiques d’obligat compliment, a demés d’un reforç en les faenes de neteja i desinfecció.

 

La Piscina Municipal d’Ayora està oberta des d’este dimarts 30 de juny mentres que el Centre Supera Proveïments el farà este dijous, 2 de juliol. Les dos piscines advertixen que «estes mesures són de caràcter transitori» i confien en «anar recuperant gradualment la normalitat i, fins i tot, eliminant part d’estes mesures».

 

Horaris de les piscines

Les instal·lacions obrin de dilluns a divendres, de 10.00 a 13.00 i de 17.00 a 22.00, i els dissabtes, de 9.00 a 14.00. Si l’usuari desitja participar en alguna activitat dirigida, serà obligatori que reserve en la web o en l’aplicació, encara que per a accedir a la sala de fitness o la piscina no és precisa reserva.

 

En matèria d’higiene i neteja, en la recepció i en diferents punts de la instal·lació compten amb gel per a garantir la higiene de les mans. A demés, és obligatori l’ús de mascareta en el centre sempre que no s’estiga fent deport, de tal manera que s’ha d’entrar, circular i eixir del centre amb esta protecció.

 

La distància de seguretat entre persones sempre serà, com a mínim, de dos metres. Per a garantir esta distància i el desenrotllament normal de l’activitat el centre compta amb un sistema de control d’accessos. En estos primers mesos, no es s’impartiran cursos i es descomptarà del rebut de juliol els dies que no es van poder disfrtutar en març pel tancament del centre, a instàncies de les autoritats sanitàries i municipals.

 

Està permés l’ús de vestuaris, pel que els usuaris podran canviar-se i usar les taquilles i les dutxes. Qualsevol pagament es farà de manera preferent amb targeta de crèdit o dèbit, especialment recomanables les targetes sense contacte, encara que s’admetrà efectiu.

Últimes notícies

València proposa Ferran Torres i Grimaldo com a fills adoptius de la ciutat

L’Ajuntament de València ha proposat distingir Ferran Torres i Alejandro Grimaldo com a fills adoptius i Fátima Diame i José Ballester com a fills predilectes en els Honors i Distincions de 2026, que es lliuraran el 6 d’octubre, Dia de la Comunitat Valenciana.

Saint-Supéry tria València Basket per créixer en l’Eurolliga

Mario Saint-Supéry ha explicat que ha triat València Basket per competir en l’Eurolliga, estar prop de casa i seguir creixent com a jugador. El base ha destacat el fitxatge de Mirotic i la confiança en el projecte abans de la Supercopa Endesa.

Alicant tancarà els parcs municipals dijous per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant ha anunciat que clausurarà tots els parcs públics municipals dijous davant l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes decretada per Aemet al litoral sud.

Alerta taronja per fortes pluges en tota la província de València i litoral d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències ha decretat alerta taronja per fortes pluges este dimecres a l'interior i litoral nord de València i al sud de Castelló, i l'avís s'estendrà dijous al litoral d'Alacant i al litoral sud de València.

Nova campanya de la Generalitat per a deixar de normalitzar la prostitució

La Generalitat ha llançat la campanya 'La prostitución vive aquí' per a conscienciar la ciutadania que la prostitució és violència contra les dones i frenar-ne la demanda en la Comunitat Valenciana.

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.

Els plats preparats prenen força: del producte a les solucions en el supermercat

La reducció del tamany de les llars, l’envelliment i la falta de temps han impulsat una nova generació de plats preparats i han transformat el paper del supermercat, que passa de vendre productes a oferir solucions basades en salut, sabor i conveniència.

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.