Dos piscines de València reobrin les seues portes esta setmana

 

Durant els primers dies de juliol, són molts els centres deportius que han obert les seues portes de nou per als que trobaven a faltar entrenar amb les màquines i abandonar, d’eixa manera, el gimnàs en el que s’havia convertit el saló, el garatge o l’habitació. Ara és el torn de les piscines.

 

El mes de juliol s’inaugura amb la reobertura de dos piscines municipals que han adaptat les seues instal·lacions a les mesures imposades per les autoritats sanitàries i municipals. Es tracta de la piscina municipal d’Ayora, en la Vall de Cofrents, (València), i la d’Abastos, en València.

 

Els dos centres, que formen part del grup Supera, asseguren en un comunicat que el seu objectiu és «garantir la seguretat de tots, en la mesura que siga possible» pel que les primeres setmanes de reobertura s’extremaran les precaucions i s’establiran normes específiques d’obligat compliment, a demés d’un reforç en les faenes de neteja i desinfecció.

 

La Piscina Municipal d’Ayora està oberta des d’este dimarts 30 de juny mentres que el Centre Supera Proveïments el farà este dijous, 2 de juliol. Les dos piscines advertixen que «estes mesures són de caràcter transitori» i confien en «anar recuperant gradualment la normalitat i, fins i tot, eliminant part d’estes mesures».

 

Horaris de les piscines

Les instal·lacions obrin de dilluns a divendres, de 10.00 a 13.00 i de 17.00 a 22.00, i els dissabtes, de 9.00 a 14.00. Si l’usuari desitja participar en alguna activitat dirigida, serà obligatori que reserve en la web o en l’aplicació, encara que per a accedir a la sala de fitness o la piscina no és precisa reserva.

 

En matèria d’higiene i neteja, en la recepció i en diferents punts de la instal·lació compten amb gel per a garantir la higiene de les mans. A demés, és obligatori l’ús de mascareta en el centre sempre que no s’estiga fent deport, de tal manera que s’ha d’entrar, circular i eixir del centre amb esta protecció.

 

La distància de seguretat entre persones sempre serà, com a mínim, de dos metres. Per a garantir esta distància i el desenrotllament normal de l’activitat el centre compta amb un sistema de control d’accessos. En estos primers mesos, no es s’impartiran cursos i es descomptarà del rebut de juliol els dies que no es van poder disfrtutar en març pel tancament del centre, a instàncies de les autoritats sanitàries i municipals.

 

Està permés l’ús de vestuaris, pel que els usuaris podran canviar-se i usar les taquilles i les dutxes. Qualsevol pagament es farà de manera preferent amb targeta de crèdit o dèbit, especialment recomanables les targetes sense contacte, encara que s’admetrà efectiu.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència

Organitzacions propalestines alerten d’escales a Espanya de dos vaixells sospitosos de portar munició a Israel

Rescop i la Campanya per la fi del comerç d'armes amb Israel han avisat que dos vaixells de MSC faran escala a València i Barcelona i demanen inspeccions. També reclamen confiscar qualsevol material militar que es detecte per a complir amb l'obligació jurídica citada.

La CHJ actualitza els mapes de zones inundables per a reforçar la prevenció

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer revisa i actualitza la cartografia de perillositat i risc d'inundació després de la DANA de 2024, amb focus en el Magre i el barranc de Poio. La revisió afig noves ARPSI i subtrams i s'integrarà en el PGRI 2028-2032.