13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Un dron destapa una festa il·legal en una casa d’Alboraia amb 7 participants

 

En plena tercera ona del coronavirus, encara hi ha qui pareix no saber l’existència de les restriccions actuals en el territori valencià per a fer front a la pandèmia del coronavirus i fan cas omís a la prohibició de celebrar reunions amb diferents persones dins d’una casa. Ara com ara, en la Comunitat les reunions estan limitades únicament a persones del mateix grup o nucli de convivència.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, a pesar de la vigència de les restriccions, este passat cap de setmana, la Policia Local d’Alboraia, en la comarca de l’Horta Nord (València), va descobrir gràcies a la col·laboració ciutadana i a un dron, una festa il·legal en la localitat.

 

Tal com pareix, els agents van pillar en la terrassa d’una casa situada en la Patacona, en el terme municipal d’Alboraia, a set persones juntes que han sigut denunciades per incomplir la normativa de les reunions del coronavirus.

Últimes notícies

Les Corts guarden un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz

Les Corts han rendit un minut de silenci en memòria de les víctimes del sinistre de Adamuz, amb participació de tots els grups i missatges de suport i prudència informativa.

Pérez Llorca presidix un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Còrdova

Pérez Llorca ha presidit un minut de silenci en memòria de les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ajusta la seua agenda a l'espera del dol nacional.

València es bolca amb les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz i oferix ajuda

València ha expressat el seu carinyo a les víctimes del sinistre de Adamuz, amb almenys 39 morts, i ha oferit tota l'ajuda possible, sumant-se al dol nacional.

Pérez Llorca encapçala un minut de silenci per les víctimes de l’accident de Còrdova

Juanfran Pérez Llorca ha presidit al migdia d'este dilluns un minut de silenci a Alacant per les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ha evitat declaracions i ha deixat la seua agenda a costa de possibles mesures de dol oficial.

Baldoví demana que Pérez Llorca explique en Les Corts la seua postura sobre el finançament autonòmic

Compromís ha sol·licitat la compareixença del president per a fixar posició sobre el nou model de finançament. Baldoví ha defés negociar la proposta del Govern i ha criticat la 'Declaració de Saragossa' per vaga.

Baldoví veu prematur parlar de coalicions i descarta negociacions obertes

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, ha considerat prematur debatre aliances per a 2027 i ha assegurat que no hi ha cap negociació formal en marxa.

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per ‘alt’ risc de fugida

El Suprem ha rebutjat els recursos de Ábalos i Koldo García i manté la seua presó provisional per 'alt' risc de fugida i la proximitat del juí. La Sala subratlla la gravetat de les penes sol·licitades i la solidesa dels indicis.

Vila-real, Slavia, Bodo/Glimt i Kairat seguixen sense guanyar en la Lliga de Campions

Mancant dos jornades, Vila-real, Slavia Praga, Bodo/Glimt i Kairat Almaty són els únics equips que no han estrenat triomf en la Lliga de Campions.