7.6 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Educació demana dades als centres per a iniciar la vacunació del Covid-19 en els col·legis valencians

 

La Conselleria d’Educació, Cultura i Deport ha enviat una carta als centres educatius del territori valencià en la que sol·licita dades sobre el número de personal per a planificar adequadament el procés de vacunació.

 

L’organització inclou al personal docent adscrit, d’administració i servicis, d’atenció educativa, auxiliar de conversa, de pràctiques i treballadors externs que tenen contacte directe i habitual amb l’alumnat, com a treballadors de neteja, monitors de menjador i personal de cuina.

 

En l’escrit, la Conselleria sol·licita als centres que quantifiquen el número de persones que corresponen a cadascun d’ells. A demés, demana diferenciar, d’una banda, les persones amb data de naixement anterior a l’1 de gener de 1966 (majors de 55 anys) i, per un altre, aquelles amb data de naixement igual o posterior a l’1 de gener de 1966 (menors de 55 anys).

 

Un formulari disponible des d’este dilluns

Per este motiu, els directors dels centres hauran d’accedir a un formulari en línia, des d’este dilluns i fins dimecres que ve 3 de març a les 14.00 hores, a on hauran de precisar estes dades. Este imprès contindrà el codi de centre i el número de persones que correspon a cadascun d’ells.

 

Per a calcular el número de persones que correspon a cada centre educatiu, es comptabilitzarà, en primer lloc, el personal docent adscrit en el centre que treballe en este moment. També ho farà el que estiga en incapacitat temporal. Per contra, no es computaran les persones que estan en comissió de servicis fora d’eixe centre, en servicis especials o en excedència.

 

En segon lloc, el personal d’administració i servicis (administratiu, auxiliar de gestió, auxiliar de servicis, subaltern, ajudant de manteniment, personal de cuina i de neteja) i el personal d’atenció educativa (fisioterapeuta, personal educador d’educació especial i d’educació infantil, personal tècnic de gestió de suport de llengua de signes, treballadors socials).

 

Inclouen al personal de conversa i de pràctiques en el procés de vacunació

En este aspecte, la Conselleria establix que es computarà el personal adscrit en el centre que treballe en eixe moment, així com el que estiga en incapacitat temporal.

 

Finalment, Educació també inclou al personal auxiliar de conversa i de pràctiques i al personal extern que presta servicis per al centre i que té contacte directe i habitual amb l’alumnat.

 

Este últim bloc està conformat pel personal treballador de l’empresa de neteja, monitors de menjador i personal de cuina, treballadors del servici de bar-cafeteria i empleats de l’empresa de transport (conductors, monitors i acompanyants). Este últim cas es comptabilitzarà únicament quan el centre educatiu siga el destí final del trajecte, precisa l’escrit.

 

Segona fase: introduir les dades personals

Amb totes estes dades, Educació organitzarà el procés de vacunació en els llocs determinats per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

 

En una segona fase, la Conselleria sol·licitarà informació de les persones comptabilitzades en cada centre, per al que, durant la segona setmana de març, hauran d’introduir-se en un nou mòdul dades com el DNI, nom i cognoms, any de naixement, SIP, municipi i telèfon mòbil de tot el personal comptabilitzat pel centre.

 

Posteriorment, es comunicarà el lloc i l’hora a la que ha d’acudir tot el personal per a procedir a la seua vacunació.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.