Educació demana dades als centres per a iniciar la vacunació del Covid-19 en els col·legis valencians

 

La Conselleria d’Educació, Cultura i Deport ha enviat una carta als centres educatius del territori valencià en la que sol·licita dades sobre el número de personal per a planificar adequadament el procés de vacunació.

 

L’organització inclou al personal docent adscrit, d’administració i servicis, d’atenció educativa, auxiliar de conversa, de pràctiques i treballadors externs que tenen contacte directe i habitual amb l’alumnat, com a treballadors de neteja, monitors de menjador i personal de cuina.

 

En l’escrit, la Conselleria sol·licita als centres que quantifiquen el número de persones que corresponen a cadascun d’ells. A demés, demana diferenciar, d’una banda, les persones amb data de naixement anterior a l’1 de gener de 1966 (majors de 55 anys) i, per un altre, aquelles amb data de naixement igual o posterior a l’1 de gener de 1966 (menors de 55 anys).

 

Un formulari disponible des d’este dilluns

Per este motiu, els directors dels centres hauran d’accedir a un formulari en línia, des d’este dilluns i fins dimecres que ve 3 de març a les 14.00 hores, a on hauran de precisar estes dades. Este imprès contindrà el codi de centre i el número de persones que correspon a cadascun d’ells.

 

Per a calcular el número de persones que correspon a cada centre educatiu, es comptabilitzarà, en primer lloc, el personal docent adscrit en el centre que treballe en este moment. També ho farà el que estiga en incapacitat temporal. Per contra, no es computaran les persones que estan en comissió de servicis fora d’eixe centre, en servicis especials o en excedència.

 

En segon lloc, el personal d’administració i servicis (administratiu, auxiliar de gestió, auxiliar de servicis, subaltern, ajudant de manteniment, personal de cuina i de neteja) i el personal d’atenció educativa (fisioterapeuta, personal educador d’educació especial i d’educació infantil, personal tècnic de gestió de suport de llengua de signes, treballadors socials).

 

Inclouen al personal de conversa i de pràctiques en el procés de vacunació

En este aspecte, la Conselleria establix que es computarà el personal adscrit en el centre que treballe en eixe moment, així com el que estiga en incapacitat temporal.

 

Finalment, Educació també inclou al personal auxiliar de conversa i de pràctiques i al personal extern que presta servicis per al centre i que té contacte directe i habitual amb l’alumnat.

 

Este últim bloc està conformat pel personal treballador de l’empresa de neteja, monitors de menjador i personal de cuina, treballadors del servici de bar-cafeteria i empleats de l’empresa de transport (conductors, monitors i acompanyants). Este últim cas es comptabilitzarà únicament quan el centre educatiu siga el destí final del trajecte, precisa l’escrit.

 

Segona fase: introduir les dades personals

Amb totes estes dades, Educació organitzarà el procés de vacunació en els llocs determinats per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

 

En una segona fase, la Conselleria sol·licitarà informació de les persones comptabilitzades en cada centre, per al que, durant la segona setmana de març, hauran d’introduir-se en un nou mòdul dades com el DNI, nom i cognoms, any de naixement, SIP, municipi i telèfon mòbil de tot el personal comptabilitzat pel centre.

 

Posteriorment, es comunicarà el lloc i l’hora a la que ha d’acudir tot el personal per a procedir a la seua vacunació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.