Educació prioritza l’aprovat general este curs i que repetir siga l’excepció

 

La Conselleria d’Educació vol que s’afavorisca l’aprovat en l’alumnat de caràcter «temporal i excepcional» i que els professors no tinguen en compte les assignatures suspeses sinó l’esforç i la possibilitat de superar els mínims al curs que ve.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, és l’objectiu que s’ha plasmat en una resolució en la que deixa en mans del professorat, l’aprovat general al marge de les assignatures que se suspenguen i contempla «la repetició de curs com una mesura excepcional».

La comunitat educativa recolza esta decisió a causa de la incidència del virus. D’esta manera, serà cada equip docent qui haja de valorar si un estudiant no té cap possibilitat de conseguir en el pròxim any el nivell bàsic que no ha pogut superar. Esta serà l’excepció. 

 

D’altra banda, per a aprovar amb matèries suspeses, els professors s’hauran de comprometre en què l’alumne obtinga el mínim necessari. Com a conseqüència seguiran els plans de reforç que establisquen els corresponents departaments.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.