Educació prioritza l’aprovat general este curs i que repetir siga l’excepció

 

La Conselleria d’Educació vol que s’afavorisca l’aprovat en l’alumnat de caràcter «temporal i excepcional» i que els professors no tinguen en compte les assignatures suspeses sinó l’esforç i la possibilitat de superar els mínims al curs que ve.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, és l’objectiu que s’ha plasmat en una resolució en la que deixa en mans del professorat, l’aprovat general al marge de les assignatures que se suspenguen i contempla «la repetició de curs com una mesura excepcional».

La comunitat educativa recolza esta decisió a causa de la incidència del virus. D’esta manera, serà cada equip docent qui haja de valorar si un estudiant no té cap possibilitat de conseguir en el pròxim any el nivell bàsic que no ha pogut superar. Esta serà l’excepció. 

 

D’altra banda, per a aprovar amb matèries suspeses, els professors s’hauran de comprometre en què l’alumne obtinga el mínim necessari. Com a conseqüència seguiran els plans de reforç que establisquen els corresponents departaments.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.