Educació prioritza l’aprovat general este curs i que repetir siga l’excepció

 

La Conselleria d’Educació vol que s’afavorisca l’aprovat en l’alumnat de caràcter «temporal i excepcional» i que els professors no tinguen en compte les assignatures suspeses sinó l’esforç i la possibilitat de superar els mínims al curs que ve.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, és l’objectiu que s’ha plasmat en una resolució en la que deixa en mans del professorat, l’aprovat general al marge de les assignatures que se suspenguen i contempla «la repetició de curs com una mesura excepcional».

La comunitat educativa recolza esta decisió a causa de la incidència del virus. D’esta manera, serà cada equip docent qui haja de valorar si un estudiant no té cap possibilitat de conseguir en el pròxim any el nivell bàsic que no ha pogut superar. Esta serà l’excepció. 

 

D’altra banda, per a aprovar amb matèries suspeses, els professors s’hauran de comprometre en què l’alumne obtinga el mínim necessari. Com a conseqüència seguiran els plans de reforç que establisquen els corresponents departaments.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.