Educació prioritza l’aprovat general este curs i que repetir siga l’excepció

 

La Conselleria d’Educació vol que s’afavorisca l’aprovat en l’alumnat de caràcter «temporal i excepcional» i que els professors no tinguen en compte les assignatures suspeses sinó l’esforç i la possibilitat de superar els mínims al curs que ve.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, és l’objectiu que s’ha plasmat en una resolució en la que deixa en mans del professorat, l’aprovat general al marge de les assignatures que se suspenguen i contempla «la repetició de curs com una mesura excepcional».

La comunitat educativa recolza esta decisió a causa de la incidència del virus. D’esta manera, serà cada equip docent qui haja de valorar si un estudiant no té cap possibilitat de conseguir en el pròxim any el nivell bàsic que no ha pogut superar. Esta serà l’excepció. 

 

D’altra banda, per a aprovar amb matèries suspeses, els professors s’hauran de comprometre en què l’alumne obtinga el mínim necessari. Com a conseqüència seguiran els plans de reforç que establisquen els corresponents departaments.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.