Anuncios

Els transportistes suspenen la vaga de manera temporal després de 20 dies de parada

La Plataforma de Defensa del Sector del Transport ha acordat “suspendre temporalment” la vaga de transportistes que va començar el 14 de març. Així ho han decidit després de 20 dies de mobilitzacions en reunir-se aquest dissabte en una assemblea celebrada a Madrid a la qual han acudit un centenar de transportistes de tota Espanya.

La pujada de preus del carburant i les precàries condicions laborals són els motius que porten a vaga als transportistes. Un augment del preu que s’ha disparat arran de la guerra a Ucraïna.

Anuncios

Enfront d’aquesta situació el Govern impulsà un paquet que inclou una trentena de propostes que aconsegueixen una quantia de més de 1.000 milions d’euros. Entre aquestes, destaca un descompte de 20 cèntims per litre en combustible per al sector que inclou gasoil, gasolina, gas i adBlue, dels quals l’Estat aportarà 15 cèntims i les petrolieres un mínim de 5 cèntims per litre.

Aquestes mesures sembla que comencen a apaivagar als transportistes, encara que el líder de la Plataforma, Manuel Hernández, apunta que és el moment de “ser intel·ligent” i de “saber administrar la força” per a “donar el segon cop, que arribarà”.

Adverteixen des de l’organització que reprendran la vaga quan consideren oportú i que amb la “pausa” acordada aquest dissabte, la Plataforma busca organitzar-se millor per a “representar al treballador”.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios