Una empresa valenciana crea mascaretes infantils que duren el doble i són avalades pel CSIC

 

Bioinicia S.L., l’empresa valenciana de base tecnològica del Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC) i líder en el camp de les nanofibres per a aplicacions sanitàries, mèdiques i farmacèutiques, ha creat les mascaretes PROVEIL® KIDS per a xiquets, que oferixen major confort i durabilitat.

 

L’objectiu principal d’esta mascareta és protegir amb la màxima seguretat als menors amb les mateixes propietats de protecció i fabricació asèptica en sala blanca que la quirúrgica més restrictiva de la classe IIR, informa l’empresa en un comunicat.

 

Este model de mascareta, la venda de la que es fa a través d’esta botiga electrònica, manté les seues propietats de filtració durant més temps i addicionalment té una altra sèrie d’avantatges com una millor evacuació de la calor, la humitat, la respiració, el CO₂ i per tant genera un major confort, indiquen les mateixes fonts.

 

El científic del CSIC i fundador de l’empresa Bioinicia, José María Lagarón, assenyala que l’objectiu principal d’esta mascareta és protegir amb la màxima seguretat i per a això es va dissenyar unes amb les mateixes propietats de protecció que la quirúrgica més restrictiva de la classe IIR i que complisca la normativa i certificació.

Últimes notícies

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.

El Festival 10 Sentits complix 15 anys amb l’emergència climàtica com a eix central

El Festival 10 Sentits celebra el seu quinzé aniversari a València del 14 al 26 de maig amb el lema Naturalesa Viva Vol. 02 i un programa centrat en l'emergència climàtica.

Bigsound trasllada la seua sexta edició al Parc Central de Torrent i manté dates i cartell

El festival Bigsound celebrarà la seua sexta edició els dies 26 i 27 de juny en el Parc Central de Torrent, mantenint íntegre el seu cartell i totes les entrades vàlides malgrat el canvi de recinte per les restriccions acústiques a València.

El professorat valencià manté la vaga indefinida a l’espera d’una nova oferta el dilluns

Els sindicats mantenen la vaga indefinida i les mobilitzacions en considerar insuficient la proposta d'Educació, mentres preparen noves negociacions per al dilluns amb el salari com a punt clau.