Una empresa valenciana crea mascaretes infantils que duren el doble i són avalades pel CSIC

 

Bioinicia S.L., l’empresa valenciana de base tecnològica del Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC) i líder en el camp de les nanofibres per a aplicacions sanitàries, mèdiques i farmacèutiques, ha creat les mascaretes PROVEIL® KIDS per a xiquets, que oferixen major confort i durabilitat.

 

L’objectiu principal d’esta mascareta és protegir amb la màxima seguretat als menors amb les mateixes propietats de protecció i fabricació asèptica en sala blanca que la quirúrgica més restrictiva de la classe IIR, informa l’empresa en un comunicat.

 

Este model de mascareta, la venda de la que es fa a través d’esta botiga electrònica, manté les seues propietats de filtració durant més temps i addicionalment té una altra sèrie d’avantatges com una millor evacuació de la calor, la humitat, la respiració, el CO₂ i per tant genera un major confort, indiquen les mateixes fonts.

 

El científic del CSIC i fundador de l’empresa Bioinicia, José María Lagarón, assenyala que l’objectiu principal d’esta mascareta és protegir amb la màxima seguretat i per a això es va dissenyar unes amb les mateixes propietats de protecció que la quirúrgica més restrictiva de la classe IIR i que complisca la normativa i certificació.

Últimes notícies

L’Albufera de València fa un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

La candidatura de l’Albufera per a ser declarada Reserva de la Biosfera per la Unesco ha rebut l’informe favorable del Consell Científic del Programa MaB, que avala els seus valors i marca recomanacions per a reforçar-la.

L’Albufera de València supera un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

Un informe del Consell Científic del Comitè Español del Programa MaB avala els valors ambientals i socials de l’Albufera i marca recomanacions per a reforçar la candidatura com a Reserva de la Biosfera de la Unesco.

Catalá defensa que la Policia Local va fer milers de rescats durant la DANA a València

María José Catalá ha declarat com a testimoni que Bombers i Policia Local van fer milers de rescats a les pedanies del sud de València durant la DANA del 29 d’octubre de 2024, i que es va habilitar l’Alqueria del Basket per acollir veïns desplaçats.

Setze morts per calor en una setmana a la Comunitat Valenciana, quatre d’elles este dimarts

La primera setmana de juliol ha deixat setze morts atribuïbles a la calor extrema a la Comunitat Valenciana, amb quatre defuncions este dimarts i la major part de víctimes majors de 65 anys.

Noche sufocant a la Comunitat Valenciana amb mínimes que quasi no baixen dels 28 graus

La Comunitat Valenciana ha viscut una nova nit tòrrida, amb 28,2 graus de mínima a Parcent i valors per damunt dels 27 graus en nombrosos municipis mentre continua l’ona de calor.

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.