Una empresa valenciana crea mascaretes infantils que duren el doble i són avalades pel CSIC

 

Bioinicia S.L., l’empresa valenciana de base tecnològica del Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC) i líder en el camp de les nanofibres per a aplicacions sanitàries, mèdiques i farmacèutiques, ha creat les mascaretes PROVEIL® KIDS per a xiquets, que oferixen major confort i durabilitat.

 

L’objectiu principal d’esta mascareta és protegir amb la màxima seguretat als menors amb les mateixes propietats de protecció i fabricació asèptica en sala blanca que la quirúrgica més restrictiva de la classe IIR, informa l’empresa en un comunicat.

 

Este model de mascareta, la venda de la que es fa a través d’esta botiga electrònica, manté les seues propietats de filtració durant més temps i addicionalment té una altra sèrie d’avantatges com una millor evacuació de la calor, la humitat, la respiració, el CO₂ i per tant genera un major confort, indiquen les mateixes fonts.

 

El científic del CSIC i fundador de l’empresa Bioinicia, José María Lagarón, assenyala que l’objectiu principal d’esta mascareta és protegir amb la màxima seguretat i per a això es va dissenyar unes amb les mateixes propietats de protecció que la quirúrgica més restrictiva de la classe IIR i que complisca la normativa i certificació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.

El Govern destina més de 49 milions a regenerar el litoral valencià abans de 2026

El Ministeri per a la Transició Ecològica executa més de 49 milions d'euros per a regenerar prop de 10 quilòmetres de costa en la Comunitat Valenciana, amb obres a Cullera, Sueca i Sagunt que hauran de concloure abans de juny de 2026.