Una empresa valenciana crea mascaretes infantils que duren el doble i són avalades pel CSIC

 

Bioinicia S.L., l’empresa valenciana de base tecnològica del Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC) i líder en el camp de les nanofibres per a aplicacions sanitàries, mèdiques i farmacèutiques, ha creat les mascaretes PROVEIL® KIDS per a xiquets, que oferixen major confort i durabilitat.

 

L’objectiu principal d’esta mascareta és protegir amb la màxima seguretat als menors amb les mateixes propietats de protecció i fabricació asèptica en sala blanca que la quirúrgica més restrictiva de la classe IIR, informa l’empresa en un comunicat.

 

Este model de mascareta, la venda de la que es fa a través d’esta botiga electrònica, manté les seues propietats de filtració durant més temps i addicionalment té una altra sèrie d’avantatges com una millor evacuació de la calor, la humitat, la respiració, el CO₂ i per tant genera un major confort, indiquen les mateixes fonts.

 

El científic del CSIC i fundador de l’empresa Bioinicia, José María Lagarón, assenyala que l’objectiu principal d’esta mascareta és protegir amb la màxima seguretat i per a això es va dissenyar unes amb les mateixes propietats de protecció que la quirúrgica més restrictiva de la classe IIR i que complisca la normativa i certificació.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.